MuscleMeat

Weer sterk(er) worden

• Topic Starter Topic Starter
Weeg je dagelijks onder zelfde omstandigheid (naakt bij opstaan, na wc-bezoek), over 1week heb je een gem overzicht. dinsdag ochtend wegen en woe middag gaat nergens over. je eten en drinken zit daar ook al bij in. verder kun je op warme(re) dagen vocht vast houden !
Ik weeg me niet iedere ochtend. Meestal 1 of 2x per week.
Afgelopen aantal weken:
12 juni: 84.3
19 juni 83.3
28 juni 82.7
Dit was allemaal in de ochtend na wc. Voor eten zonder kleren.
Vandaag weer 85 in de middag

Over het algemeen wel.
Afgelopen aantal weken:
12 juni: 84.3
19 juni 83.3
28 juni 82.7
Dit was allemaal in de ochtend na wc. Voor eten zonder kleren.
Vandaag weer 85 in de middag
Dus telt dat niet mee, want niet onder zelfde omstandigheid gemeten. Je taille zal ook wijder/ruimer zijn over de dag

Dus telt dat niet mee, want niet onder zelfde omstandigheid gemeten. Je taille zal ook wijder/ruimer zijn over de dag
Ik zal me morgen ochtend mog eens wegen. Meestal scheelt dan geen 2.5 kg bij mij. Maar misschien valt de schade inderdaad wel mee

Sowieso 1 kg in 7 dagen en daarna 0.4kg in 9 dagen.
Als je morgen ochtend niet onder 82.0 zit zou ik je kcal verlagen.

Ook elke 3 dagen je buikomtrek bijhouden, want kan zijn dat je gewicht niet tot amper afneemt, maar je buikomtrek wel
Dat heb ik eigenlijk nog nooit gedaan. Ik merk het vooral als ik in de spiegel kijk. Hoe zichtbaar mijn abs zijn als ik niet aanspan.

Omdat ik ik net op de 85 zit. Ik weeg me soms wel eens vaker in de middag puur uit nieuwschierigheid. Maar dat scheelt bij mij ongeveer 1 tot 1.5 kg meestal nooit 2.5 of meer. Heb ook nog 2 maaltijden te gaan. Avond eten en post vechtsport training snack

Omdat ik ik net op de 85 zit. Ik weeg me soms wel eens vaker in de middag puur uit nieuwschierigheid. Maar dat scheelt bij mij ongeveer 1 tot 1.5 kg meestal nooit 2.5 of meer. Heb ook nog 2 maaltijden te gaan. Avond eten en post vechtsport training snack

Als je wilt afvallen, zeg ik dus; kcal verlagen.

EERST JUIST METEN !!!!

Klets toch niet mens, slaat compleet nergens op wat je schrijft. Lees nu eerst wat ik al 1000x heb geschreven voor je iemand advies wilt geven.

Want wat jij zegt is het belangrijkste natuurlijk en altijd feitelijk.

Wat zeg ik precies wat zo verkeerd is, leg dat eerst eens even uit?

Vanochtend 83.7 weer 1kg erbij dus.

Kcal verlagen dus.

Terug
Naar boven