Fitness Seller

Weerwolf 12: De DBB Villa

Wie zit er nu bij de evil side, zij die op sid stemden of zij die op sebas stemden?

hahaha idd. Maar sid is een burger, dus kunnen cults tussen zitten die op hem stemde maar kunnen net zo goed burgers zijn omdat er zoiezo de eerste stemronde wat op los gestemd wordt.

Denk niet dat ze antwoord gaan geven :roflol:
Ok jij bent dus evil.
6812532979_5d115537df_z.jpg

Hallo ik wil hierbij mijn steun laten blijken aan de familie van SuicideSid en de DutchBodybuilding-community.

Groenten,

Peanuthead95, Major en parttime ninja.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
67mxdu.jpg

Rest in peace Sid. Gewoon een onschuldige burger dood, life ain't fair sometimes.:(
Ik maak het niet laat vanavond jongens ga op tijd naar m'n kamertje, ben volgens mij de oudste hier en heb m'n rust nodig. Gelieve daarmee rekening te houden en niet zoals gisteravond zoveel t*ring herrie aub, geloof dat ik 20x die blender heb gehoord. Neem een bak kwark ofzo.

Rest in peace Sid. Gewoon een onschuldige burger dood, life ain't fair sometimes.:(
Ik maak het niet laat vanavond jongens ga op tijd naar m'n kamertje, ben volgens mij de oudste hier en heb m'n rust nodig. Gelieve daarmee rekening te houden en niet zoals gisteravond zoveel t*ring herrie aub, geloof dat ik 20x die blender heb gehoord. Neem een bak kwark ofzo.
Omgz preparing for another kill
De wolf hebben we nu ook gevonden.

Weltrusten :wanker:

Slaap lekker

Spammers, cults!

Jammer dat ss kid eruit is, is namelijk altijd van grote waarde gebleken in voorgaande edities

Terug
Naar boven