XXL Nutrition

Weerwolf 12: De DBB Villa

Waneer is de begravenis van aniperx of is hij in de zwarte bak gegooit

Markrot is online. We krijgen dus een verhaal.. :)

**** this shit!

Sorry Sid, maar omdat bikers, illoydatoni, Spaceman en rene maar 1x in het topic zijn geweest en op mij stemden, moet ik dit doen:

Suicide sid

Laatst bewerkt:
Eerste stem dag zit.er op, pas op voor de.wolf :evil:

• Topic Starter Topic Starter
Dag 1

sanibel_sunset_7347_web.jpg

Het schemert aan de spaanse costa waaraan de DBB Villa is gelegen. Bewust van het duistere plan van de wolf zitten de bewoners gezamenlijk in de huiskamer om te overleggen. De stemming is bedrukt. De aankomende duisternis beweegt de bewoners er namelijk toe een vreselijk besluit te moeten nemen. Een van de bewoners zal het onderspit moeten delven.

Minder bedrukt is het gezicht van Suicide Sid. Vrolijk vertelt hij over zijn veroveringen op het vlak van de punani. Geloven doen de bewoners hem niet, vermakelijk zijn de fantasievolle verhalen echter wel. Op een gegeven moment vertelt Suicide Sid over een meisje wat hij laatst leerde kennen. 'Ja jongens, die sloot is echt helemaal wild van me. Wil de hele tijd afspreken enzo. Gebruikt ook de hele tijd ':p' waar ik me mateloos aan erger. Ik had haar wel 10x gezegd dat trainen boven alles gaat, maar toch wou ze afspreken. Dus wat deed ik? Ik sprak met haar af in een stad ver weg en ik kwam vervolgens niet opdagen! LOL! Grappig he jongens, vinden jullie mij niet cool? Kijk maar op mijn telefoon hoe hard ik haar heb getrolled en hoe mad ze is...'

2012-10-26215003.png
Maar wat Suicide Sid dacht dat hem veel respect zou opleveren bij zijn broeders resulteerde in een zware backfire. Biobeast: 'Wat ben jij voor een k*tkind?' 'Triest!' vindt Jaap Ja. jimbooo, die er toch wel om bekend staat een White Knight te zijn, voegt er nog aan toe: 'Is gewoon zielig man, hoop dat ze je terugnaait.' Stamelend probeert Suicide Sid zich te verdedigen: 'Jongens, eigenlijk heb ik het niet gedaan. Het was allemaal bedacht door een trainingsmaatje van mij, echt waar!' Maar de DBB'ers moeten er niets van hebben. Suicide Sid wordt in zijn gezicht gestompt. Hij wordt in zijn buik getrapt. Rob G, de mexicaanse worstelaar klimt op de bank en springt op Sid, hem vies hard chokeslammend. Suicide Sid verliest het bewustzijn.

Suicide Sid is dood, hij was burger.

Het is nacht.

Spelers met nachtrollen hebben tot 0:00 om gebruik te maken van hun power via PM.

Laatst bewerkt:
Wahahha, geweldig verhaal.

Rep naar Markrot voor die epische verhalen en alle moeite die hij hierin steekt.

Suicide sid, zie je wel dat ik op sebba moest stemmen! ;)

Verhaal was van StiWazz... Nice markrot..

En suicide, slecht spel, zonde dat je er geen zin in had

Haha ik moest wel lachen om het verhaal :roflol: alleen jammer dat er de eerste ronde meteen een burger uit is :(

Sorry Sid, my bad :(

:roflol: nice verhaal. ff kijken wie dr allemaal op suicide sid hebben gestemt, zitten vast een paar cultfags tussen.
edit: gefeliciteerd jorgyboy je hebt de 1ste ronde overleefd :woot:

fak manlets, laten we sebastiaan pakken :trollface:

Sebastiaan is manlet :p.

Hallo ik wil hierbij mijn steun laten blijken aan de familie van SuicideSid en de DutchBodybuilding-community.

Groenten,

Peanuthead95, Major en parttime ninja.

Terug
Naar boven