AndroidHealthClinic

Weerwolf 12: De DBB Villa

ik ga mee op sebastiaan1993 moet toch stemmen en ik moet nu weg en weet niets beters.
Oh en ik gun het jorgy wel om er een keer een rondje in te blijven :).

Lijkt net oh oh europa hier.

Ik ga trainen dus ben er niet meer voor het stemmen, ik laat mijn stem op sid gewoon staan.

Ik stem op: Sid

Ik ga ook mee en stem op sebastiaan1993, puur om de hint in de sign

• Like
Waarderingen: X.
Ik wijzig mijn stem naar Thielen.

Fits the description 200%:
Hij is manlet
Zit al een tijdje op het forum
In zijn foto gallerij staat een copy pasta van pedobeer op zijn kop. pedobeer zijn ogen staan fel uit elkaar. Nuff' Said.

Verder vind ik de stem op Jimbooo ook een goeie. Hij past ook best wel in de omschrijving. Volgende dag ga ik op Jimbooo stemmen. Good thinkin' ninja pinda.

Ik ga ook mee en stem op sebastiaan1993, puur om de hint in de sign

Stem bolden

---------- Post toegevoegd Mon 29 Oct 2012 om 19:18 ----------

Ik wijzig mijn stem naar Thielen.

Fits the description 200%:
Hij is manlet
Zit al een tijdje op het forum
In zijn foto gallerij staat een copy pasta van pedobeer op zijn kop. pedobeer zijn ogen staan fel uit elkaar. Nuff' Said.

Hmm je bent flink bezig zo te zien.

Je denkt srs dat in dit stadium al een hint over de wolf gegeven word?

Ik stem op Sid

Vind het maar vreemd gedrag.

Ik stem op Sid

Vind het maar vreemd gedrag.

Alle mensen die op mij stemmen zien een easy extra kill. Remi ziet tenminste dat mijn gedrag er over is. Jij bent cult Ricky.

---------- Post toegevoegd Mon 29 Oct 2012 om 19:24 ----------

Stem bolden

---------- Post toegevoegd Mon 29 Oct 2012 om 19:18 ----------

Hmm je bent flink bezig zo te zien.

Je denkt srs dat in dit stadium al een hint over de wolf gegeven word?

Geen idee. De hint verwijst alleszins naar niet iets goed. En naar mijn mening wijst hij het felst richting Thielen. De pedobeer copy pasta geeft hem weg.

Vandaag kan niemand het 100% zeker weten, maar ik volg die manlet hint.
Sorry sebastiaan1993

Vandaag kan niemand het 100% zeker weten, maar ik volg die manlet hint.
Sorry sebastiaan1993

Sebastiaan kan het niet zijn. Hij is niet lang genoeg op het forum. Pinda is gelinked aan een andere rol volgens de tekst. Enige manlets die in aanmerking komen zijn ik, Thielen, en dutch. Allen lang op het forum. Maar de copy pasta en ogen wijd uit elkaar kan je niet linken aan mij of dutch, enkel aan Thielen.

Oh damn ik kan niet kiezen!
Mijn stem gaat naar... Suicide Sid
Je praat mij teveel onzin, kan me niet voorstellen dat je aan de goede kant staat

(Nothing personal)

Oh damn ik kan niet kiezen!
Mijn stem gaat naar... Suicide Sid
Je praat mij teveel onzin, kan me niet voorstellen dat je aan de goede kant staat

(Nothing personal)

Ik heb mijn laatste stem alleszins beter geargumenteerd dan jij. Dus jij praat meer onzin dan ik op dat vlak.

Maar kom, maakt niet veel uit. Had toch niet enorm veel zin in dit spelletje. :)

Alle mensen die op mij stemmen zien een easy extra kill. Remi ziet tenminste dat mijn gedrag er over is. Jij bent cult Ricky.

---------- Post toegevoegd Mon 29 Oct 2012 om 19:24 ----------

Geen idee. De hint verwijst alleszins naar niet iets goed. En naar mijn mening wijst hij het felst richting Thielen. De pedobeer copy pasta geeft hem weg.

Leuke beschuldiging. Zoals je al zegt jij bent ook een manlet, en er is nu gewoon simpelweg te weinig info om een beeld te vormen wie er echt de wolf is.

1 voor 1 alle manlets weg dus :trollface:

Sebastiaan kan het niet zijn. Hij is niet lang genoeg op het forum. Pinda is gelinked aan een andere rol volgens de tekst. Enige manlets die in aanmerking komen zijn ik, Thielen, en dutch. Allen lang op het forum. Maar de copy pasta en ogen wijd uit elkaar kan je niet linken aan mij of dutch, enkel aan Thielen.
oké

Iene miene mutte
Tien pond grutten
Tien pond kaas
Iene miene mutte is de baas .....

Suicide sid

:o:o

sebastiaan1993

Weet nog niet zo goed wat ik met Sid aanmoet.. Vorige potje was hij cult en deed nauwelijks mee. Nu is het redelijk aanwezig met de meest gare posts..

Ik heb mijn laatste stem alleszins beter geargumenteerd dan jij. Dus jij praat meer onzin dan ik op dat vlak.

Daar heb je ergens wel een punt, maar juist omdat je nou 2x met argumenten bent gekomen dat je bij de "verdachten" hoort krijg ik t idee dat je loopt te ****en

Terug
Naar boven