Thielen
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 119
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 105kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ga ook mee en stem op sebastiaan1993, puur om de hint in de sign
Ik wijzig mijn stem naar Thielen.
Fits the description 200%:
Hij is manlet
Zit al een tijdje op het forum
In zijn foto gallerij staat een copy pasta van pedobeer op zijn kop. pedobeer zijn ogen staan fel uit elkaar. Nuff' Said.
Stem bolden
---------- Post toegevoegd Mon 29 Oct 2012 om 19:18 ----------
Hmm je bent flink bezig zo te zien.
Je denkt srs dat in dit stadium al een hint over de wolf gegeven word?
Vandaag kan niemand het 100% zeker weten, maar ik volg die manlet hint.
Sorry sebastiaan1993
Oh damn ik kan niet kiezen!
Mijn stem gaat naar... Suicide Sid
Je praat mij teveel onzin, kan me niet voorstellen dat je aan de goede kant staat
(Nothing personal)

Alle mensen die op mij stemmen zien een easy extra kill. Remi ziet tenminste dat mijn gedrag er over is. Jij bent cult Ricky.
---------- Post toegevoegd Mon 29 Oct 2012 om 19:24 ----------
Geen idee. De hint verwijst alleszins naar niet iets goed. En naar mijn mening wijst hij het felst richting Thielen. De pedobeer copy pasta geeft hem weg.

okéSebastiaan kan het niet zijn. Hij is niet lang genoeg op het forum. Pinda is gelinked aan een andere rol volgens de tekst. Enige manlets die in aanmerking komen zijn ik, Thielen, en dutch. Allen lang op het forum. Maar de copy pasta en ogen wijd uit elkaar kan je niet linken aan mij of dutch, enkel aan Thielen.

Doet Marcel3000 meeLeuke beschuldiging. Zoals je al zegt jij bent ook een manlet, en er is nu gewoon simpelweg te weinig info om een beeld te vormen wie er echt de wolf is.
1 voor 1 alle manlets weg dus![]()

Ik heb mijn laatste stem alleszins beter geargumenteerd dan jij. Dus jij praat meer onzin dan ik op dat vlak.