MuscleMeat

Weerwolf 12: De DBB Villa

Wie gebruikt er veel de ':p' in dit topic?

word overigens met de eyes too far apart copypasta niet een beledigend stuk tekst bedoeld richting de TS over z'n slechte aesthetics?

Whami gebruikt die fakking emoticon altijd, srs

:roflol: nice verhaal. ff kijken wie dr allemaal op suicide sid hebben gestemt, zitten vast een paar cultfags tussen.
edit: gefeliciteerd jorgyboy je hebt de 1ste ronde overleefd :woot:

:roflol:

Mission accomplished.

Ok jij bent dus evil.
6812532979_5d115537df_z.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
67mxdu.jpg

Hahaha goeie post :roflol:

Sorry Sid! Was er vrij hard van overtuigd dat je gewoon een burger was die geen zin om lang te overleven, maar anders lag ik er weeral de eerste ronde uit :s

Ben vrij pissed off op Bikers, Illoydatoni, Spaceman en René, die allevier vandaag één keer hebben gepost voor 20u en dan gewoon een stem uitbrachten op mij. Kunnen jullie ***** even gewoon het spel serieus meespelen ofwel anders jullie zelf uit het verhaal schrijven?

Zit trouwens zowiezo een cult bij, dus als ik nu al zou mogen kiezen zou het uit één van jullie vier gaat, al was bikers wel de eerste die op mij stemde dus de kans dat jij een cult bent schat ik het laagst in. De rest hou ik in het oog.

Mission accomplished.

Sorry Sid! Was er vrij hard van overtuigd dat je gewoon een burger was die geen zin om lang te overleven, maar anders lag ik er weeral de eerste ronde uit :s

Ben vrij pissed off op Bikers, Illoydatoni, Spaceman en René, die allevier vandaag één keer hebben gepost voor 20u en dan gewoon een stem uitbrachten op mij. Kunnen jullie ***** even gewoon het spel serieus meespelen ofwel anders jullie zelf uit het verhaal schrijven?

Zit trouwens zowiezo een cult bij, dus als ik nu al zou mogen kiezen zou het uit één van jullie vier gaat, al was bikers wel de eerste die op mij stemde dus de kans dat jij een cult bent schat ik het laagst in. De rest hou ik in het oog.
Jou houwen we er deze maal nog ff bij hoor :roflol: (nadruk op even :roflol:)

Ik vind jorgyboy wel hard in de aanval gaan, maakt hem wel erg verdacht als cultist vind ik zelf

---------- Post toegevoegd Mon 29 Oct 2012 om 22:32 ----------

Aarja, m'n stem was gewoon om met de massa mee te gaan, en wilde geen ervaren speler eruit gooien de eerste stemming

Mission accomplished.

Lol, chill man. Het is de eerste dag en het zijn (denk ik) nieuwe spelers.

---------- Post toegevoegd Mon 29 Oct 2012 om 22:33 ----------

Ik vertrouw jou niet, jorgyboy heeft gewoon een.kort lontje door vorige games:roflol:
Hij heeft sowieso een kort lontje

ifyouknowwhatimean.jpg

:trollface:

Terug
Naar boven