Remi AFCA
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 276
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 15%
Jammer dat ss kid eruit is, is namelijk altijd van grote waarde gebleken in voorgaande edities
Heb je ze allemaal gelezen dan?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jammer dat ss kid eruit is, is namelijk altijd van grote waarde gebleken in voorgaande edities
waarom :-p
Mss daarom is ie dood? Ik weet niets van de vorige edities en daarom gaat de evil side me ook niet dodenJammer dat ss kid eruit is, is namelijk altijd van grote waarde gebleken in voorgaande edities
Ik wordt 100+ oud mother****er.Mss daarom is ie dood? Ik weet niets van de vorige edities en daarom gaat de evil side me ook niet dodenIk wordt 100+ oud mother****er.

FixedtWhami gebruikt die fakking emoticon bijna altijd, srs

nice verhaal. ff kijken wie dr allemaal op suicide sid hebben gestemt, zitten vast een paar cultfags tussen.
edit: gefeliciteerd jorgyboy je hebt de 1ste ronde overleefd![]()

Ok jij bent dus evil.
![]()
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
![]()

Jou houwen we er deze maal nog ff bij hoor
Mission accomplished.
Hahaha goeie post
Sorry Sid! Was er vrij hard van overtuigd dat je gewoon een burger was die geen zin om lang te overleven, maar anders lag ik er weeral de eerste ronde uit :s
Ben vrij pissed off op Bikers, Illoydatoni, Spaceman en René, die allevier vandaag één keer hebben gepost voor 20u en dan gewoon een stem uitbrachten op mij. Kunnen jullie ***** even gewoon het spel serieus meespelen ofwel anders jullie zelf uit het verhaal schrijven?
Zit trouwens zowiezo een cult bij, dus als ik nu al zou mogen kiezen zou het uit één van jullie vier gaat, al was bikers wel de eerste die op mij stemde dus de kans dat jij een cult bent schat ik het laagst in. De rest hou ik in het oog.
(nadruk op even
)
.Ik vind jorgyboy wel hard in de aanval gaan, maakt hem wel erg verdacht als cultist vind ik zelf

Lol, chill man. Het is de eerste dag en het zijn (denk ik) nieuwe spelers.
Mission accomplished.
Hahaha goeie post
Sorry Sid! Was er vrij hard van overtuigd dat je gewoon een burger was die geen zin om lang te overleven, maar anders lag ik er weeral de eerste ronde uit :s
Ben vrij pissed off op Bikers, Illoydatoni, Spaceman en René, die allevier vandaag één keer hebben gepost voor 20u en dan gewoon een stem uitbrachten op mij. Kunnen jullie ***** even gewoon het spel serieus meespelen ofwel anders jullie zelf uit het verhaal schrijven?
Zit trouwens zowiezo een cult bij, dus als ik nu al zou mogen kiezen zou het uit één van jullie vier gaat, al was bikers wel de eerste die op mij stemde dus de kans dat jij een cult bent schat ik het laagst in. De rest hou ik in het oog.
Hij heeft sowieso een kort lontjeIk vertrouw jou niet, jorgyboy heeft gewoon een.kort lontje door vorige games![]()

Ik vertrouw jou niet, jorgyboy heeft gewoon een.kort lontje door vorige games![]()

Jou houwen we er deze maal nog ff bij hoor(nadruk op even
)
Lol, chill man. Het is de eerste dag en het zijn (denk ik) nieuwe spelers.
---------- Post toegevoegd Mon 29 Oct 2012 om 22:33 ----------
Hij heeft sowieso een kort lontje
ifyouknowwhatimean.jpg
![]()

De andere drie

Hij heeft sowieso een kort lontje
ifyouknowwhatimean.jpg
![]()
*jouw topicDude, die mop heb ik nog geen twee dagen geleden in jou topic over jou gemaakt...
[Afbeelding niet meer beschikbaar]