Biobeast
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 760
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 15%
Ja man, mijn eigen facial aesthetics zijn beter, maar de rest niet
Cults, cults, cults online
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je hebt een raar hoofd

lloyd en remi caught in the act. Soz but u guys sucko mucho at thiz game.
Mission accomplished.
Hahaha goeie post
Sorry Sid! Was er vrij hard van overtuigd dat je gewoon een burger was die geen zin om lang te overleven, maar anders lag ik er weeral de eerste ronde uit :s
Ben vrij pissed off op Bikers, Illoydatoni, Spaceman en René, die allevier vandaag één keer hebben gepost voor 20u en dan gewoon een stem uitbrachten op mij. Kunnen jullie ***** even gewoon het spel serieus meespelen ofwel anders jullie zelf uit het verhaal schrijven?
Zit trouwens zowiezo een cult bij, dus als ik nu al zou mogen kiezen zou het uit één van jullie vier gaat, al was bikers wel de eerste die op mij stemde dus de kans dat jij een cult bent schat ik het laagst in. De rest hou ik in het oog.
. 
McDonald's, Burger King, White Castle, Jack In The Box, Dairy Queen, Wendy's, Five Guys Burgers And Fries, In-N-Out Burger, Sonic Drive in, Carl's Junior/Hardee's
Hell markie wat moeten we hier weer mee.
Trouwens iedere DBB'er die niet mager is zal sterven, dus de magere niet, zijnde de cults? Of toch misschien een hint naar 1 cult, wie is er hier het meest ecto?![]()

McDonald's, Burger King, White Castle, Jack In The Box, Dairy Queen, Wendy's, Five Guys Burgers And Fries, In-N-Out Burger, Sonic Drive in, Carl's Junior/Hardee's
Trouwens iedere DBB'er die niet mager is zal sterven, dus de magere niet, zijnde de cults? Of toch misschien een hint naar 1 cult, wie is er hier het meest ecto?
En de rest cult? :') Ben maar even aan het zoeken maar die burgers zullen volgens mij wel op burgers slaan... Alleen zijn 7 cults wel wat teveel van het goede helaas.
Tevreden en met een volle maag keert hij terug naar zijn eigen kamer, om zich de volgende dag opnieuw schijnheilig onder de rest van de bewoners te begeven.
Thielen 4 Darkside.Als je zo'n vermoeden hebt waarom post je het zo openlijk als het dan meerdere good guys zou verklappen.
Zijn er nog mensen die gisteravond ergens gepost hebben een cheatmaaltijd te pakken?
Het woord wolf is al in een aantal verhalen met alleen hoofdletters geschreven "WOLF".
Oh en aan het verhaal te lezen doet de wolf dus actief mee aan het spel.
Ook goedemorgen Suus.
Sttt, doden kunnen niet praten

Thielen heeft mn bericht gelezen maar niet gereageerd.Thielen 4 Darkside.
Ik stem vandaag op Thielen.
Als ik juist ben in het toegestaan om van stem te veranderen? Klopt dit? Zo ja ga ik mss nog veranderen.

Trouwens iedere DBB'er die niet mager is zal sterven, dus de magere niet, zijnde de cults? Of toch misschien een hint naar 1 cult, wie is er hier het meest ecto?
1. orgineel - Mc donalds
2. bikers - Burger king
3. Biobeast - white castle
4. jimbooo - jack in the box
5. DutchLifter - Dairy queen
6. Jaap Ja Wendy's - burger
7. newinthegame - burger
8. SuuS141- burger
9. lloydatoni -burger
10. Thielen -burger
11. Spaceman21 - "fries "
12. Suicide Sid -> dood door stemming, Dag 1 (burger) in 'n out burger
13. peanuthead95 - Sonic drive in
14. Rob G - Carls junior /hardy's
15. Jorgyboy
16. whami
17. rickynl
18. BlaRock -> dood door wolf, Begin (burger)
19. RemiAFCA
20. tremendes
21. sebastiaan1993 -> opgegeten door wolf, Nacht 1 (burger)
22. Rene107
23. arnodsi
En de rest cult? :') Ben maar even aan het zoeken maar die burgers zullen volgens mij wel op burgers slaan... Alleen zijn 7 cults wel wat teveel van het goede helaas.
Thielen 4 Darkside.
Ik stem vandaag op Thielen.
Als ik juist ben in het toegestaan om van stem te veranderen? Klopt dit? Zo ja ga ik mss nog veranderen.

Als je zo'n vermoeden hebt waarom post je het zo openlijk als het dan meerdere good guys zou verklappen.
Zijn er nog mensen die gisteravond ergens gepost hebben een cheatmaaltijd te pakken?
Het woord wolf is al in een aantal verhalen met alleen hoofdletters geschreven "WOLF".
Oh en aan het verhaal te lezen doet de wolf dus actief mee aan het spel.
Ook goedemorgen Suus.
. + als de rest cult is dan kunnen de burgers ook gewoon systematisch de cults hangen. Het is ook wel duidelijk dat het niet meteen daarop slaat maar het kan er wel wat mee te maken hebben.Ow we gaan die shit ivoor ons zelf invullen, ziet er betrouwbaar uit dan.
Ja dat kan..
Ontopic. Typ die shit in Google. Het verwijst je door naar de 10 beste Amerikaanse fast food ketens met een verhaal erbij.. Misschien worden jullie er zo wat wijzer van :![]()
?Is gewoon redeneren, Markie zal het vast wel niet zo gemakkelijk maken. + als de rest cult is dan kunnen de burgers ook gewoon systematisch de cults hangen. Het is ook wel duidelijk dat het niet meteen daarop slaat maar het kan er wel wat mee te maken hebben.
---------- Post toegevoegd Tue 30 Oct 2012 om 08:50 ----------
Dus onze wolf is een buffe mofo met een iets hoger bf% dan gemiddeld?
.