MuscleMeat

Weerwolf 12: De DBB Villa

Maar ff op het verhaal, waarom killt RobG ons Sid?

lloyd en remi caught in the act. Soz but u guys sucko mucho at thiz game.

Misschien is het toch handig dat je even wat andere games doorleest, op die manier zou het er namelijk voor zorgen dat je ook daadwerkelijk wat bijdraagt ipv dat je genoodzaakt bent lukraak met emoticons & images te smijten

Heb bijna zin om whami eruit te stemmen puur zodat ik minder facepalms hoef te doen vanachter m'n pc.
Maarja beetje zonde om voor zoiets iemand eruit te stemmen, helaas.

• Topic Starter Topic Starter
Nacht 1

79560-Nightfall.jpg

Na de dood van Suicide Sid is er nog even tijd voor gezelligheid. Er is een goede James Bond film op tv, en voor de gelegenheid besluiten enkele bewoners een cheatmaaltijd in te lassen. Er wordt gelachen en gezopen. Naderhand spoeden de bewoners zich naar hun kamertjes. Rond dit uur is het namelijk niet veilig om je in de wandelgangen te begeven. De sloten zeggen klik, want niemand durft het risico te nemen om te ontwaken van het kwijl van een hongerige wolf die zich over je bedje buigt.

Het is middernacht, en de WOLF is op rooftocht. Honger heeft hij wel, en hij heeft er veel voor over om vanavond proteine-rijk DBB'ervlees te kunnen eten. Echter test hij eerst de slaapkamerdeuren uit voor het geval iemand zo stom is geweest de deur van het slot te laten. Bijna bij het einde van de gang is de wolf al weinig hoopvol geworden, maar dan... AHA! Langzaam opent de wolf een piepende deur, maar de man die deze slaapkamer betrekt ligt kwijlend te snurken en wordt niet gewekt van het geluid.

UTB.jpg

Een poosje bekijkt de wolf zijn onnozele prooi. Op een gegeven moment heeft hij echter genoeg van de hulpeloze aanblik van zijn toekomstig slachtoffer, en maakt er met een snelle, dodelijke beet een einde aan. De man heeft geen pijn gevoeld. 'Iedere DBB'er die niet mager is zal sterven, zodoende zal ik de koning van DBB worden' denkt de wolf. Tevreden en met een volle maag keert hij terug naar zijn eigen kamer, om zich de volgende dag opnieuw schijnheilig onder de rest van de bewoners te begeven.
McDonald's, Burger King, White Castle, Jack In The Box, Dairy Queen, Wendy's, Five Guys Burgers And Fries, In-N-Out Burger, Sonic Drive in, Carl's Junior/Hardee's
sebastiaan1993 is dood, hij was burger.

Het is dag.

Tussen nu en 20:00 's avond kan gestemd worden op de meest verdachte persoon.

Laatst bewerkt:
Merkwaardige zet van de wolf, Sebastiaan stond bij vele hoog op de watchlist voor de volgende stemming. Morgen even op mijn gemak het verhaal doorlezen.

:roflol:

Mission accomplished.

Hahaha goeie post :roflol:

Sorry Sid! Was er vrij hard van overtuigd dat je gewoon een burger was die geen zin om lang te overleven, maar anders lag ik er weeral de eerste ronde uit :s

Ben vrij pissed off op Bikers, Illoydatoni, Spaceman en René, die allevier vandaag één keer hebben gepost voor 20u en dan gewoon een stem uitbrachten op mij. Kunnen jullie ***** even gewoon het spel serieus meespelen ofwel anders jullie zelf uit het verhaal schrijven?

Zit trouwens zowiezo een cult bij, dus als ik nu al zou mogen kiezen zou het uit één van jullie vier gaat, al was bikers wel de eerste die op mij stemde dus de kans dat jij een cult bent schat ik het laagst in. De rest hou ik in het oog.

Come at me brah.

Eerste ronde kan je gewoon niet goed weten wie er slecht is en wie niet. Ga nu niet het hele spel gaan janken daarover. Je ligt er niet eens uit.

Je kan je nuttig maken en je bezig houden met hints, dan krijg je al geen stem meer tegen van mij, aan psychologische bullshit doe ik echter niet meer mee. Het is in het vorige potje ook lekker duidelijk geworden hoe de cults de hints negeren en gewoon psychologisch spelen.

dat plaatje is dus echt wel eng, dat word slecht slapen vannacht

McDonald's, Burger King, White Castle, Jack In The Box, Dairy Queen, Wendy's, Five Guys Burgers And Fries, In-N-Out Burger, Sonic Drive in, Carl's Junior/Hardee's

Hell markie wat moeten we hier weer mee :o.

Trouwens iedere DBB'er die niet mager is zal sterven, dus de magere niet, zijnde de cults? Of toch misschien een hint naar 1 cult, wie is er hier het meest ecto? :D

1. orgineel - Mc donalds
2. bikers - Burger king
3. Biobeast - white castle
4. jimbooo - jack in the box
5. DutchLifter - Dairy queen
6. Jaap Ja Wendy's - burger
7. newinthegame - burger
8. SuuS141- burger
9. lloydatoni -burger
10. Thielen -burger
11. Spaceman21 - "fries "
12. Suicide Sid -> dood door stemming, Dag 1 (burger) in 'n out burger
13. peanuthead95 - Sonic drive in
14. Rob G - Carls junior /hardy's
15. Jorgyboy
16. whami
17. rickynl
18. BlaRock -> dood door wolf, Begin (burger)
19. RemiAFCA
20. tremendes
21. sebastiaan1993 -> opgegeten door wolf, Nacht 1 (burger)
22. Rene107
23. arnodsi

En de rest cult? :') Ben maar even aan het zoeken maar die burgers zullen volgens mij wel op burgers slaan... Alleen zijn 7 cults wel wat teveel van het goede helaas.

Laatst bewerkt:

Trouwens iedere DBB'er die niet mager is zal sterven, dus de magere niet, zijnde de cults? Of toch misschien een hint naar 1 cult, wie is er hier het meest ecto? :D

108 kg en 18% :D

Morning sunshines!
Damn wat snurken jullie hard, k hoorde jullie door m'n deur heen
RIP Sebastiaan....gaat hard met de burgers

En de rest cult? :') Ben maar even aan het zoeken maar die burgers zullen volgens mij wel op burgers slaan... Alleen zijn 7 cults wel wat teveel van het goede helaas.

Als je zo'n vermoeden hebt waarom post je het zo openlijk als het dan meerdere good guys zou verklappen.

Zijn er nog mensen die gisteravond ergens gepost hebben een cheatmaaltijd te pakken?

Het woord wolf is al in een aantal verhalen met alleen hoofdletters geschreven "WOLF".

Oh en aan het verhaal te lezen doet de wolf dus actief mee aan het spel.

Tevreden en met een volle maag keert hij terug naar zijn eigen kamer, om zich de volgende dag opnieuw schijnheilig onder de rest van de bewoners te begeven.

Ook goedemorgen Suus.

Als je zo'n vermoeden hebt waarom post je het zo openlijk als het dan meerdere good guys zou verklappen.

Zijn er nog mensen die gisteravond ergens gepost hebben een cheatmaaltijd te pakken?

Het woord wolf is al in een aantal verhalen met alleen hoofdletters geschreven "WOLF".

Ook goedemorgen Suus.
Thielen 4 Darkside.
Ik stem vandaag op Thielen.
Als ik juist ben in het toegestaan om van stem te veranderen? Klopt dit? Zo ja ga ik mss nog veranderen.

Ik wist het... ach ja was wel een leuk spel :p

Ik wist het... ach ja was wel een leuk spel :p
Sttt, doden kunnen niet praten :mad:
:p

---------- Post toegevoegd Tue 30 Oct 2012 om 07:57 ----------

Thielen 4 Darkside.
Als ik juist ben in het toegestaan om van stem te veranderen? Klopt dit? Zo ja ga ik mss nog veranderen.
Thielen heeft mn bericht gelezen maar niet gereageerd.
Als hij zn mede darksiders moet contacteren om op mij te stemmen duurt dat even.
Door dit bericht gaan ze nu mogelijk toch niet op mij stemmen om te vermijden dat het overduidelijk wordt.
Meer later...:D
Indien niet vandaag gaan we morgen zeker een darksider pakken (langs achter)

1. orgineel - Mc donalds
2. bikers - Burger king
3. Biobeast - white castle
4. jimbooo - jack in the box
5. DutchLifter - Dairy queen
6. Jaap Ja Wendy's - burger
7. newinthegame - burger
8. SuuS141- burger
9. lloydatoni -burger
10. Thielen -burger
11. Spaceman21 - "fries "
12. Suicide Sid -> dood door stemming, Dag 1 (burger) in 'n out burger
13. peanuthead95 - Sonic drive in
14. Rob G - Carls junior /hardy's
15. Jorgyboy
16. whami
17. rickynl
18. BlaRock -> dood door wolf, Begin (burger)
19. RemiAFCA
20. tremendes
21. sebastiaan1993 -> opgegeten door wolf, Nacht 1 (burger)
22. Rene107
23. arnodsi

Ow we gaan die shit ivoor ons zelf invullen, ziet er betrouwbaar uit dan.

Thielen 4 Darkside.

Ja dat kan..

Ontopic. Typ die shit in Google. Het verwijst je door naar de 10 beste Amerikaanse fast food ketens met een verhaal erbij.. Misschien worden jullie er zo wat wijzer van :;)

Ook goedemorgen Suus.

Is gewoon redeneren, Markie zal het vast wel niet zo gemakkelijk maken ;). + als de rest cult is dan kunnen de burgers ook gewoon systematisch de cults hangen. Het is ook wel duidelijk dat het niet meteen daarop slaat maar het kan er wel wat mee te maken hebben.

---------- Post toegevoegd Tue 30 Oct 2012 om 08:50 ----------

Ow we gaan die shit ivoor ons zelf invullen, ziet er betrouwbaar uit dan.

Ja dat kan..

Ontopic. Typ die shit in Google. Het verwijst je door naar de 10 beste Amerikaanse fast food ketens met een verhaal erbij.. Misschien worden jullie er zo wat wijzer van :;)

Dus onze wolf is een buffe mofo met een iets hoger bf% dan gemiddeld :o?

Is gewoon redeneren, Markie zal het vast wel niet zo gemakkelijk maken ;). + als de rest cult is dan kunnen de burgers ook gewoon systematisch de cults hangen. Het is ook wel duidelijk dat het niet meteen daarop slaat maar het kan er wel wat mee te maken hebben.

---------- Post toegevoegd Tue 30 Oct 2012 om 08:50 ----------

Dus onze wolf is een buffe mofo met een iets hoger bf% dan gemiddeld :o?

Bedoel gewoon te zeggen dat je een onnodig risico zou nemen met dat soort dingen ;).

en @whami, welke post uberhaupt?
Ben je anarchist?

Terug
Naar boven