AndroidHealthClinic

Weerwolf 12: De DBB Villa

om jaap zn zoekwerk te belonen en omdat ik zn redenatie goed gegrond is stem ik op

jimboo

waarom niet stemmen op remi? hij doet anders dan anders toch

Hij bevindt zich schijnheilig onder de burgers want hij speelt redelijk actief mee. En bij dag 1 wordt er gezegt dat Jimbooo sowieso al bekend staat als Whiteknight dat is volgens mij net zoiets als schijnheilig.

En Jimbo's is een eettent die redelijk bij die andere junk restaurants past.

34z0pbr.jpg

Ik denk eerder aan tremendes... Die manlet slaat volgens mij op cults of op burgers aangezien Sid en Seba toch allebei burgers waren.

Die fastfoodketens staan volgens mij voor de buffste bodybuilder/wolf in het spel => tremendes.

+ dan jouw hint dat hij zich nogal schijnheilig onder de burgers beweegt kan je evengoed toepassen op hem.

Maargoed het is maar even mededelen, ga nog eens kijken wat het verder verloop geeft.

Kill all the mods!

Ik weet niet zo goed op wie ik moet stemmen.. Iemand een voorstel?

denk remi dan, ben ook benieuwd naar zen rol, aangezien hij nu niet alles probeert uit te vissen

stem : remi

denk remi dan, ben ook benieuwd naar zen rol, aangezien hij nu niet alles probeert uit te vissen

stem : remi

Hij heeft van te voren al aangegeven druk te zijn met tentamens en shizzle. Je wil er dus iemand uitstemmen omdat hij in jou ogen anders speelt dan het vorige potje terwijl de verhalen vol zitten met hints.

Oke fak it, niet remi, niet jimboo, Give me the POWEEEEEEEER!!

tremendes

ja mijn stem tot nu toe jimbooo het is de enigste hint die wel logisch klinkt.

Ik denk eerder aan tremendes... Die manlet slaat volgens mij op cults of op burgers aangezien Sid en Seba toch allebei burgers waren.

Die fastfoodketens staan volgens mij voor de buffste bodybuilder/wolf in het spel => tremendes.

+ dan jouw hint dat hij zich nogal schijnheilig onder de burgers beweegt kan je evengoed toepassen op hem.

Maargoed het is maar even mededelen, ga nog eens kijken wat het verder verloop geeft.

Volgens mij probeer je gewoon de aandacht van Jimboo weg te halen. Ik geloof niet dat Jimbooo wolf is door het onderstaande in het eerste verhaal:

'Het is zijn duistere plan om alle DBB'ers te veranderen in ECTO's! Hij werd namelijk jarenlang gebasht op DBB omdat hij lelijk en mager was, en ook nog eens een manlet bovendien.

Dat manlet verhaal moet wel op de wolf slaan dus wil je de wolf pakken moet je denk ik Thielen of Dutchlifter stemmen.

Volgens mij probeer je gewoon de aandacht van Jimboo weg te halen. Ik geloof niet dat Jimbooo wolf is door het onderstaande in het eerste verhaal:

'Het is zijn duistere plan om alle DBB'ers te veranderen in ECTO's! Hij werd namelijk jarenlang gebasht op DBB omdat hij lelijk en mager was, en ook nog eens een manlet bovendien.

Dat manlet verhaal moet wel op de wolf slaan dus wil je de wolf pakken moet je denk ik Thielen of Dutchlifter stemmen.

Maar als jimbooo een cult is is het toch ook goed dat hij er uit is???

Terug
Naar boven