XXL Nutrition

Weerwolf 12: De DBB Villa

Ik denk dat ik op remi ga stemmen. ik ben ervan overtuigt dat hij evil is.
hij speelt erg voorzichtig, ik denk daarom dat hij pm met andere cults.
wie kan zich hier in vinden????

Ik denk dat ik op remi ga stemmen. ik ben ervan overtuigt dat hij evil is.
hij speelt erg voorzichtig, ik denk daarom dat hij pm met andere cults.
wie kan zich hier in vinden????

In Remi's sigg staat dat hij 17% bodyfat heeft,, 'Iedere DBB'er die niet mager is zal sterven, zodoende zal ik de koning van DBB worden'

Ik stem voorlopig Jorgyboy dat is volgens mij een mager ventje en ik heb hem nog niet echt iets zien toevoegen maar 't blijft een gokje.

Ik trek mijn stem op Jorgyboy in en ik breng mijn stem uit op Jimbooo.

Die hint van die naaistreek van stiwatz daar heeft Jimbooo ook verschillende keren op gereageerd. o.a.

Is gewoon zielig man, waarom zou je zoiets doen? hoop dat ze je terug naait.

Hij bevindt zich schijnheilig onder de burgers want hij speelt redelijk actief mee. En bij dag 1 wordt er gezegt dat Jimbooo sowieso al bekend staat als Whiteknight dat is volgens mij net zoiets als schijnheilig.

En Jimbo's is een eettent die redelijk bij die andere junk restaurants past.

34z0pbr.jpg

Laatst bewerkt:
Lekker bezig Jaap Ja.. Zal straks effe checken

Ik trek mijn stem op Jorgyboy in en ik breng mijn stem uit op Jimbooo.

Die hint van die naaistreek van stiwatz daar heeft Jimbooo ook verschillende keren op gereageerd. o.a.

Hij bevindt zich schijnheilig onder de burgers want hij speelt redelijk actief mee. En bij dag 1 wordt er gezegt dat Jimbooo sowieso al bekend staat als Whiteknight dat is volgens mij net zoiets als schijnheilig.

En Jimbo's is een eettent die redelijk bij die andere junk restaurants past.
Goede argumentatie zeg :roflol:

Dat schijnheilig gedeelte wijst nog altijd op de wolf die manlet zou moeten zijn. Sinds wanneer is 1m88 manlet? En waarom kies je mij uit die mensen die gereageerd hebben op stiiwaz? Zijn er zoveel... heb er daarnaast maar 1 keer op gereageerd dus die 'verschillende' keren is ook mooi gelogen.

Wat een bullshit post jij zeg, een van de eerdere potjes zag je mij ook al als cult aan terwijl ik als enigste echt op het goede spoor zat. Je wilt zeker de betere spelers eruit halen als cult zijnde, nou Sid heb je er al uit gefeliciteerd.

Goede argumentatie zeg :roflol:

Dat schijnheilig gedeelte wijst nog altijd op de wolf die manlet zou moeten zijn. Sinds wanneer is 1m88 manlet? En waarom kies je mij uit die mensen die gereageerd hebben op stiiwaz? Zijn er zoveel... heb er daarnaast maar 1 keer op gereageerd dus die 'verschillende' keren is ook mooi gelogen.

Wat een bullshit post jij zeg, een van de eerdere potjes zag je mij ook al als cult aan terwijl ik als enigste echt op het goede spoor zat. Je wilt zeker de betere spelers eruit halen als cult zijnde, nou Sid heb je er al uit gefeliciteerd.

Je kan het op zijn minst opvallend vinden. Als de wolf echt manlet zou zijn dan zou hij al wel vrij snel weg gegeven zijn, nu sebastiaan1993 opgegeten is blijven Thielen en Dutchlifter over als manlets. Thielen is sowieso geen vetz*k, dus Dutchlifter moet volgens jou dan de wolf zijn, waarom heb je nog niet op hem gestemt?

Het lijkt erop dat remi samenwerkt met jaapja
kom er nog wel op terug.

Of de manlet hint wordt te letterlijk genomen en waar ligt de grens tussen buff en vet?

Vrees dat we in de verkeerde richting denken met die manlets, niet? Sebastiaan en Sid waren allebei manlet, maar blijken nu allebei goed te zijn.

Eyes to far apart... zegt me niets.

Fastfoodketen is zowiezo beste hint dat we nu hebben, dus ik stel voor dat we die even proberen te volgen..

Vrees dat we in de verkeerde richting denken met die manlets, niet? Sebastiaan en Sid waren allebei manlet, maar blijken nu allebei goed te zijn.

Eyes to far apart... zegt me niets.

Fastfoodketen is zowiezo beste hint dat we nu hebben, dus ik stel voor dat we die even proberen te volgen..

Kijk is naar mijn post boven je.

Ik vindt dat wel een gok waard, alleen jammer dat hij geen manlet is. Mocht hij de wolf niet zijn heeft hij hoogst waarschijnlijk wel een slechte rol. Dutchlifter vindt ik anders ook wel een goede optie.

Ipv te kijken naar de hint over manglets kan je beter hints zoeken in het witte gedeelte, tenzij je natuurlijk aan de evil site staat dan begrijp ik het ;)

Ik stem op Jimbooo mijn menig is gebaseerd op de fastfood ketens

Terug
Naar boven