- Waardering
- 882
- Lengte
- 1m82
Maar als jimbooo een cult is is het toch ook goed dat hij er uit is![]()
Ja daarom heb ik ook op hem gestemd maar ben ook best bereid om Dutchlifter te stemmen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar als jimbooo een cult is is het toch ook goed dat hij er uit is![]()
Ik weet niet zo goed op wie ik moet stemmen.. Iemand een voorstel?
Hij heeft van te voren al aangegeven druk te zijn met tentamens en shizzle. Je wil er dus iemand uitstemmen omdat hij in jou ogen anders speelt dan het vorige potje terwijl de verhalen vol zitten met hints.
dat gaf ik ook aan vorige keer, dat zegt niets over wat hij wel of niet is

Ja daarom heb ik ook op hem gestemd maar ben ook best bereid om Dutchlifter te stemmen.
Op mij stemmen? why!?
ten eerste, waar ligt de grens tussen manlet en niet manlet? tweede ik ben niet dik (173 bij 74kg bij 12%) en ten derde ben ik niet jarenlang gepest, sterker nog ik ben pas een jaar lid van dit forum...
Onderschat de power of tha mod niet...en vestig nooit de aandacht op je. Cause then we will hunt you en track you down..
Ik ga voor...Spaceman21
Jij en Thielen zijn de ''kleinste'' overgeblevenen, vp kon Markrot niet weten maar je hebt wel een topic gemaakt over cutten in je post history.
Spaceman verdedigd jimbooo wel. dus als jimbooo cult is is spaceman dat ook. Maar als jimbooo goed is spaceman ook. Daarom beter eerst op jimbooo stemmen omdat daar al meerde stemmen op zijn en een hint in het verhaal. en daarna kun je achterhalen of hij goed of evil is.
kan jij niet gewoon de gestuurde berichten achterhalen![]()
not srs
Ik denk eerder aan tremendes... Die manlet slaat volgens mij op cults of op burgers aangezien Sid en Seba toch allebei burgers waren.
Die fastfoodketens staan volgens mij voor de buffste bodybuilder/wolf in het spel => tremendes.
+ dan jouw hint dat hij zich nogal schijnheilig onder de burgers beweegt kan je evengoed toepassen op hem.
Maargoed het is maar even mededelen, ga nog eens kijken wat het verder verloop geeft.
Volgens mij probeer je gewoon de aandacht van Jimboo weg te halen. Ik geloof niet dat Jimbooo wolf is door het onderstaande in het eerste verhaal:
'Het is zijn duistere plan om alle DBB'ers te veranderen in ECTO's! Hij werd namelijk jarenlang gebasht op DBB omdat hij lelijk en mager was, en ook nog eens een manlet bovendien.
Dat manlet verhaal moet wel op de wolf slaan dus wil je de wolf pakken moet je denk ik Thielen of Dutchlifter stemmen.

Alleen is de vraag, ben jij de bufste in dit game? Als ik jou stats vergelijk met die van BioBeast... 
jorgyboy,
ik ben de japanse versie van peanuthead, ik ben de samoerai van dit spel..
Tot hiertoe waren manlets burgers, dus jawel, die tweede regel kan ik ook nog volgenAlleen is de vraag, ben jij de bufste in dit game? Als ik jou stats vergelijk met die van BioBeast...
.

Tot hiertoe waren manlets burgers, dus jawel, die tweede regel kan ik ook nog volgenAlleen is de vraag, ben jij de bufste in dit game? Als ik jou stats vergelijk met die van BioBeast...
Lovers dus.

dat hij nu niet 1 hint probeert te oncijferen, en vorige keer was hij 90% van het spel
Ik ben beetje druk laatste dag, en het gaat zo snel hier dat ik niet gepost heb vanwege niet helemaal bij gelezen. Even doorspitten allemaal.