XXL Nutrition

Weerwolf 12: De DBB Villa

Last time? 20minuten voor 8uur. Naja doe wat je niet laten kan :D.
:woot: wordt als wolf gezien, en de wolf wordt als breed omschreven in het verhaal.
Screen%20shot%202010-11-06%20at%2013.27.16.png

is dit goed of slecht.

Ik zie jou niet als wolf maar als cult, bovendien staat de wolf juist als ecto en manlet omschreven. Die fastfood hint sloeg blijkbaar dus wel op Jimboo en niet op de wolf. Voor mij is de wolf nog steeds Dutchlifter.

Wat waren ookalweer de argumenten ervoor?

Alleen dat hij de grootste was? Hopen dat we een doorbrekende hint krijgen.

Het is de eerste keer dat je speelt he :D? Je moet ook gewoon eens al de rollen in de openingspost lezen en daarmee rekening houden. Het zit allemaal nog zo simpel niet in elkaar.

Maar best eerst maar nog wat hints zoeken. Zitten weer een paar obvious hints in ook, helaas vooral over good guys imo.

Ik zie jou niet als wolf maar als cult, bovendien staat de wolf juist als ecto en manlet omschreven. Die fastfood hint sloeg blijkbaar dus wel op Jimboo en niet op de wolf. Voor mij is de wolf nog steeds Dutchlifter.

hmm niet breed dus..... okay.img .

11 herhalingen.. speler 11 is spaceman.....

WOOT, dus de dark siders hebben op space gestemd, dus morgen killen we daar 1 van

Ik ga morgen voor suus.
Tremendes kan ook dark sider zijn en dat jimboo hem wou beschermen, vreemd dat hij hem noemde.

Duuh..dat is no sence logica man haha.

Spaceman is ook fout en zelf denk ik de wolf maar fout is tie sowieso dus systematisch die ****ers afslachten. Morgen dus maar spaceman.
Nu ga ik er eentje met 'm roken!:D

Ja die ecto/manlet hint heeft ons echt ver gebracht... 2 burgers dood.. Ik zou daar iig niet teveel rekening mee houden.

---------- Post toegevoegd Tue 30 Oct 2012 om 20:51 ----------

Spaceman is ook fout en zelf denk ik de wolf maar fout is tie sowieso dus systematisch die ****ers afslachten. Morgen dus maar spaceman.

We gaan lekker spacen wolf :D.

Hen op jimboo gestemd door de redenatie van japie a, een goede keuze geweest dus :)

Ja die ecto/manlet hint heeft ons echt ver gebracht... 2 burgers dood.. Ik zou daar iig niet teveel rekening mee houden.

---------- Post toegevoegd Tue 30 Oct 2012 om 20:51 ----------

We gaan lekker spacen wolf :D.

Ja er zit toch ook maar 1 wolf in het spel... En er zijn minder cultisten dan burgers dus als we dan random manlets eruit kicken is de kans inderdaad vrij groot dat we een paar burgers op offeren.

he wat is dit nou,ben ik niet meer uit genodigd:mad:

trouwens ff een lijstje met wie op jimbooo hebben gestemd en dus 99% geen cult zijn:
jaapja
dutch
iloydatoni
thielen
rob G
spaceman

Wel een beetje onlogisch dat 2 cultbroeders jimbooo zouden vermoorden ;), laat staan de wolf die een cult vermoord.

Boys, sorry dat ik niet actief was. Vanmorgen/middag mijn vader moeten helpen met isoleren, nadien gaan trainen en vlak na mijn training mijn bompa zijn verjaardag gaan vieren.

Heeft iemand cliffs? :o

Terug
Naar boven