Fitness Seller

Weerwolf 12: De DBB Villa

Volgens mij hangt Jimbooo tenminste heb het even snel nageteld en kom op 6 stemmen voor Jimboo en 5 voor spaceman. Vond het al vreemd dat spaceman zou hangen.

Volgens mij hangt Jimbooo tenminste heb het even snel nageteld en kom op 6 stemmen voor Jimboo en 5 voor spaceman. Vond het al vreemd dat spaceman zou hangen.

Zeker van? Laatste pagina's zijn er een hoop stemmen op mij bijgekomen.. Anyway hopen dat hij cult is , erna hang ik dan toch :o, maakt niet zoveel meer uit.

Waarom heb je niet gestemt trouwens?

---------- Post toegevoegd Tue 30 Oct 2012 om 20:32 ----------

Zeker van? Laatste pagina's zijn er een hoop stemmen op mij bijgekomen.. Anyway hopen dat hij cult is , erna hang ik dan toch :o, maakt niet zoveel meer uit.

Ik kom hierop uit:

Whami thielen

Jaap jimboo
Dutch jimboo
Ilo jimboo
Tihelen jimboo
Rob g jimboo
Spaceman jimboo

Biobeast suus

Tremendes spaceman
Ricky spaceman
Suus spaceman
Bikers spaceman
Jimbo spaceman

Orgineel remi

Ik kom hierop uit:

Whami thielen

Jaap jimboo
Dutch jimboo
Ilo jimboo
Tihelen jimboo
Rob g jimboo
Spaceman jimboo

Biobeast suus

Tremendes spaceman
Ricky spaceman
Suus spaceman
Bikers spaceman
Jimbo spaceman

Orgineel remi
Ik denk dat men ook via pm kan stemmen / stem veranderen

Ook leuk kunnen we een dagje langer spelen. Maar heb de wiet al geregeld voor vanavond. Bewaren tot morgen? Nee toch???

Ik kom hierop uit:

Whami thielen

Jaap jimboo
Dutch jimboo
Ilo jimboo
Tihelen jimboo
Rob g jimboo
Spaceman jimboo

Biobeast suus

Tremendes spaceman
Ricky spaceman
Suus spaceman
Bikers spaceman
Jimbo spaceman

Orgineel remi

Omdat hij 2 burgers tegenover elkaar heeft gezet! Onze meester strateeg!

De dark siders zitten in 1 van beide groepen, nu vgl met vorige stemmingen welke steeds op dezelfde stemmen en darksiders gevonden :)

Slacht mij maar boys :o, ik zit vanaf morgenavond 4 dagen in Amsterdam dus spelen zal er toch niet meer van komen :p.

Omdat ik benieuwd ben naar hoe het spel verloopt zonder dat ik me er teveel mee bemoei,

Omdat hij 2 burgers tegenover elkaar heeft gezet! Onze meester strateeg!

Ik heb mensen tegen elkaar opgezet? Lees al mn posts maar na. Op geen enkele manier wijs ik ook maar in de richting van Spaceman of Jimbooo..

• Topic Starter Topic Starter
Dag 2

Het is merkbaar dat de sfeer in de DBB Villa de tweede dag al beduidend grimmiger is geworden. De eiwitshakes worden niet meer gedeeld, en spotten is er ook niet meer bij. De bewoners gaan in zich zelf gekeerde groepjes vormen, beschuldigingen over en weer smijtend. Het is een zwoele avond, maar niemand durft gebruik te maken van het zwembad, uit angst kopje onder gehouden te worden. Ter afkoeling laat een DBB'er zijn ballen luchten, his gay level is over 9000!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Uiteindelijk is er een keus gemaakt voor de target, en ook voor een stiekeme moordmethode. Een groepje vertrekt met moordlustige plannen naar de villagym waar het nietsvermoedende doelwit borst zit te trainen. 'Hey jongens, kunnen jullie mij even spotten?' jimbooo, sterk dat is hij is, weet maar liefst 11 herhalingen met 140kg eruit te persen. 'Nog eentje jongens, help me eventjes.' Maar de hulp bleef uit. jimbooo zat gevangen onder een zware stang, volledig kwetsbaar en hulpeloos.

Spaceman21 trapt hem op zijn hoofd. Thielen geeft hem een klap in de buik. Als een stel hyena's ranselen de DBB'ers de arme jimbooo af. Na ontzettend veel klappen gevangen te hebben laat hij het leven.

jimbooo is dood, hij was cultist.

Het is nacht.

Spelers met nachtrollen hebben tot 0:00 om gebruik te maken van hun power via PM.

poep. Hoelaat komt het verhaaltje meestal? Gisteren was ie al snel klaar

Edit: Heuhh hij is er. Jimboo was toch een goede keuze, gelukkig dat ie eruit is dan.

Terug
Naar boven