Remi AFCA
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 276
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 15%
Moment
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Minder manken

Volgens mij hangt Jimbooo tenminste heb het even snel nageteld en kom op 6 stemmen voor Jimboo en 5 voor spaceman. Vond het al vreemd dat spaceman zou hangen.
, maakt niet zoveel meer uit.Zeker van? Laatste pagina's zijn er een hoop stemmen op mij bijgekomen.. Anyway hopen dat hij cult is , erna hang ik dan toch, maakt niet zoveel meer uit.
Ik denk dat men ook via pm kan stemmen / stem veranderenWaarom heb je niet gestemt trouwens?
---------- Post toegevoegd Tue 30 Oct 2012 om 20:32 ----------
Ik kom hierop uit:
Whami thielen
Jaap jimboo
Dutch jimboo
Ilo jimboo
Tihelen jimboo
Rob g jimboo
Spaceman jimboo
Biobeast suus
Tremendes spaceman
Ricky spaceman
Suus spaceman
Bikers spaceman
Jimbo spaceman
Orgineel remi
Volgens mij hangt Jimbooo tenminste heb het even snel nageteld en kom op 6 stemmen voor Jimboo en 5 voor spaceman. Vond het al vreemd dat spaceman zou hangen.

Waarom heb je niet gestemt trouwens?
---------- Post toegevoegd Tue 30 Oct 2012 om 20:32 ----------
Ik kom hierop uit:
Whami thielen
Jaap jimboo
Dutch jimboo
Ilo jimboo
Tihelen jimboo
Rob g jimboo
Spaceman jimboo
Biobeast suus
Tremendes spaceman
Ricky spaceman
Suus spaceman
Bikers spaceman
Jimbo spaceman
Orgineel remi
Ik denk dat men ook via pm kan stemmen / stem veranderen
Ook leuk kunnen we een dagje langer spelen. Maar heb de wiet al geregeld voor vanavond. Bewaren tot morgen? Nee toch![]()
Geen idee

Omdat ik benieuwd ben naar hoe het spel verloopt zonder dat ik me er teveel mee bemoei,
Omdat hij 2 burgers tegenover elkaar heeft gezet! Onze meester strateeg!
Ook leuk kunnen we een dagje langer spelen. Maar heb de wiet al geregeld voor vanavond. Bewaren tot morgen? Nee toch![]()
.Ik heb mensen tegen elkaar opgezet? Lees al mn posts maar na. Op geen enkele manier wijs ik ook maar in de richting van Spaceman of Jimbooo..