XXL Nutrition

Weerwolf 12: De DBB Villa

Ik heb mensen tegen elkaar opgezet? Lees al mn posts maar na. Op geen enkele manier wijs ik ook maar in de richting van Spaceman of Jimbooo..
We weten wat PM is hoor :p
Wie dark sider is gaat heus niet voor iedereen gaan bespreken op wie ze gaan stemmen :p

Hoppa cult down.

Slecht geteld dus :o. Sry :D. Toch nog een dagje langer in leven :).

owja t is al bijna 8uur. eens ff kijken of ik me stem nog verander of laat staan.
hmm. Jaapja beschuldigd jimbooo maar jaapja wordt beschuldigd als cultist, dus als dat zo is, is jimbooo in ieder geval niet gevaarlijk.
spaceman21 omdat, zijn posts een beetje raar zijn. anarchist of gek? beide moeten we niet hebben hiero!.

Hier trouwens cult nummer 2 voor morgen. Een last time switch naar spaceman toe om Jimboo te redden met 1 of andere rare rede die nergens op slaat omdat ik nog nergens als cult beschuldigd ben.

Hier trouwens cult nummer 2 voor morgen. Een last time switch naar spaceman toe om Jimboo te redden met 1 of andere rare rede die nergens op slaat omdat ik nog nergens als cult beschuldigd ben.

Volgens mij zit Suus er sowieso ook bij, komt ze gewoon even doodleuk meestemmen op mij zonder enige motivatie. Maar dat kan natuurlijk ook gewoon zijn omdat het een vrouw is :D.

Volgens mij zit Suus er sowieso ook bij, komt ze gewoon even doodleuk meestemmen op mij zonder enige motivatie. Maar dat kan natuurlijk ook gewoon zijn omdat het een vrouw is :D.

Volgens mij is ze ook niet erg actief dus weet niet wat ik daarvan moet denken.. Ze praat iniedergeval niet veel

Dus verdachten van cult:

-Bikers
-Tremendes
-Suus

Maar moeten we niet eens beter naar die wolf gaan zoeken dan naar cult? Na 4 dagen als die wolf nog leeft wint anarchist toch ofzo?

Last time? 20minuten voor 8uur. Naja doe wat je niet laten kan :D.
:woot: wordt als wolf gezien, en de wolf wordt als breed omschreven in het verhaal.
Screen%20shot%202010-11-06%20at%2013.27.16.png

is dit goed of slecht.

Bijna onmogelijk dat space darksider is, anders zouden de darksiders enkel op andere darksiders gestemd hebben, wel vreemd dat je dat zegt... Mss ben jij er toch ook 1...

Nice facekick Spaceman21 lekker rossen.

Maar iig mooi dat er een cult uit is.

Bijna onmogelijk dat space darksider is, anders zouden de darksiders enkel op andere darksiders gestemd hebben, wel vreemd dat je dat zegt... Mss ben jij er toch ook 1...

Kan ook tactisch besproken zijn, zodat ze onschuldig lijken... Haha je weet het eigenlijk nooit met dit spel :D

Ja man spaceman is cult daar ben ik van overtuigt :rolleyes:

Volgens mij is ze ook niet erg actief dus weet niet wat ik daarvan moet denken.. Ze praat iniedergeval niet veel

Dus verdachten van cult:

-Bikers
-Tremendes
-Suus

Maar moeten we niet eens beter naar die wolf gaan zoeken dan naar cult? Na 4 dagen als die wolf nog leeft wint anarchist toch ofzo?

Tremendes is de wolf imo :o, alleen jammer dat niemand me wil volgen :p

Terug
Naar boven