Remi AFCA
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 276
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 15%
Ik weet je rol, denk ik. En mocht ik eruit gestemd worden dan maak ik die bekend. Je ken me dus beter covere vs Orgineel
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik weet je rol, denk ik. En mocht ik eruit gestemd worden dan maak ik die bekend. Je ken me dus beter covere vs Orgineel
Ga jij nu een mod chanteren? Die mod verwijdert gewoon je post!

Nee nee...mijn meedoen is een weloverwogen en besproken charme offensief van ons mods. Beetje in het kader van meng je onder de leden op een positieve manier. Dat was wel een vereiste. Kan hierin niks beloven maar doe mijn best toch? Ben er deze keer dus niet om jullie dwars te liggen.![]()
anders dus wel 
Hmmm, heb een idee, ik ben 1 kaartje weg van perma ban

anarchist. en je stemt op mij omdat ik op spaceman stem, maar zelf vertrouw je hem ook niet. Iedereen maakt fouten, maak er zelf geenSorry boys, had drukke dag vandaag en was niet op tijd terug op mijn stem even uit te brengen, al had ik dat dacht ik wel gedaan op Jimbooo, maar blijkbaar dus niet.
Mooi van Jaap Ja, hij kwam met de hint, dus hem kunnen we wel vertrouwen denk ik.
Bikers lijkt me mooie kandidaat voor een cult, door zijn late stem op Spaceman.
Spaceman zelf vertrouw ik eigenlijk ook niet, maar cults stemmen toch op hem ... is er een rol die 'slecht' is maar waarvan de cults niets weten?
.Volgens mij is ze ook niet erg actief dus weet niet wat ik daarvan moet denken.. Ze praat iniedergeval niet veel
Dus verdachten van cult:
-Bikers
-Tremendes
-Suus

Snap je punt, is niet erg netjes van me, had een storing op m'n werk waar ik heen moest, heb ff snel in de auto de posts doorgelezen en m'n stem uitgebracht.
Daarom ook mijn stem niet onderbouwd, gelukkig was de gehele stemming op Jimbooo en zijn we dus eindelijk een cult armer![]()
?Suus is sowieso dark siders want ze is 's nachts nog niet op bezoek geweest bij mij. Das toch absoluut niet normaal? Enige verklaring is dat ze dark sider is of niet bij komt omdat ze wolf is en me niet wil doden omdat ze me zo geil vind![]()

Hey suus laten we het vieren dat er een cult uit is, wat zeg je van in 't zwembad vanavond?
Schat ik ben wel bij je op bezoek geweest maar jij lag zo lief met je teddybeer te knuffelen dat ik het niet over m'n hart kon verkrijgen om dat innige samenzijn te verstoren voor een potje ruige coïtus
* multiquote heb ik nog niet door*
je bent erg welkom! Bijten mag, maar niet te hard.Schat ik ben wel bij je op bezoek geweest maar jij lag zo lief met je teddybeer te knuffelen dat ik het niet over m'n hart kon verkrijgen om dat innige samenzijn te verstoren voor een potje ruige coïtus
En bij mij ben je nog niet geweest?Schat ik ben wel bij je op bezoek geweest maar jij lag zo lief met je teddybeer te knuffelen dat ik het niet over m'n hart kon verkrijgen om dat innige samenzijn te verstoren voor een potje ruige coïtus
---------- Post toegevoegd Tue 30 Oct 2012 om 22:42 ----------
Is t zwembad verwarmd?