Lol jij troll, darksiders kunnen niet met de wolf praten.
Sowieso ik ga sterven

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lol jij troll, darksiders kunnen niet met de wolf praten.

Ok toch niet ik die gedood wordt deze n8Schooier, beter beschermd die mij voordat ik opgevreten word, heb nog plannen om morgen wat leuks te gaan doen met SuuS![]()

Mannen + logicaAah! Dus t vele reageren van mij maakt mij verdacht...
Ok daar zit wat in, maar toen ik vanavond een tijd niet regeerde maakte me dat ook verdacht
Nou weet ik t niet meer...zal wel mannenlogica zijn
haha jij bent grappig (niet dat het met vrouwen beter gesteld is)Aah! Dus t vele reageren van mij maakt mij verdacht...
Ok daar zit wat in, maar toen ik vanavond een tijd niet regeerde maakte me dat ook verdacht
Nou weet ik t niet meer...zal wel mannenlogica zijn

Gstrn was het half 1 dus verwacht dat het min of meer even laat zal zijn.Ze zijn gewoon jaloers op ons schatje, en daarom willen ze je weg
Hoelaat kunnen we het 2e verhaaltje vannacht verwachten? Ben wel benieuwd, maar moet morgen vroeg op. Rond 12?

epic pic!!! En best buff!!
) gelezen, maar gisteren ging Tremendes toch vroeg slapen??Buffer dan 99% van DBB!

no homo
---------- Post toegevoegd Wed 31 Oct 2012 om 00:15 ----------
Volgens traditie genieten de bewoners gezamenlijk van een heerlijke caseine-shake voor het slapen gaan. Een van hen knijpt er echter voortijdig tussenuit. Het is de wolf.
Vandaag heb ik niet alles (of bijna niets) gelezen, maar gisteren ging Tremendes toch vroeg slapen??
intredasting

no homo
---------- Post toegevoegd Wed 31 Oct 2012 om 00:15 ----------
Volgens traditie genieten de bewoners gezamenlijk van een heerlijke caseine-shake voor het slapen gaan. Een van hen knijpt er echter voortijdig tussenuit. Het is de wolf.
Vandaag heb ik niet alles (of bijna niets) gelezen, maar gisteren ging Tremendes toch vroeg slapen??
intredasting

nogal idd xdErg voor de hand liggend, lijkt me zeer onwaarschijnlijk