AndroidHealthClinic

Weerwolf 12: De DBB Villa

Spaceman dekte jimbooo en is nummer 11 van spelers tevens werd hij om de verdenking af te leiden genoemd in het verhaal bij de afslachting. Jimbooo bleek fout te zijn.
Spaceman dook op mij en trok mijn aandacht, altijd fout op het forum om de aandacht van ons te trekken, dan gaan we aan de slag.:D
Met jimbooo zaten we dus goed en dus ook met spaceman ging nipt tussen die 2 gisteren.
Beter systematisch de ****ers slopen dan ontvouwd zich eea daarna wel weer verder.

Waarom ben ik zelf goed? Waarom denk je dat ik zo aktief ben in het spel? Wil ook wel eens goed zijn en aardig gevonden worden op het forum!:)

Sorry bro maar ik dekte jimbooo echt niet :), ik stemde gewoon op jouw, nergens heb ik jimbooo gebacked. Het klopt wel dat ik niet echt meestemde op hem omdat ik liever jouw zag hangen, maar ga de zaken nu niet verdraaien.

Btw omgekeerde geld ook :p als moddervreter goed blijkt dan ben jij bibi de volgende dag

Btw omgekeerde geld ook :p als moddervreter goed blijkt dan ben jij bibi de volgende dag

Eerlijk gezegd maakt het mij bar weinig uit hoor, ik wil gerust mijn leven geven zolang je onze supermod maar hangt als je eenmaal mijn rol weet.

tremendes

Het verhaal van tremendes deugt van geen kant, daarnaast ook nog es op spaceman gestemd in een ronde waarin jimboo die hard werd verdedigt door hem eruit werd gestemd als cult, tevens de affiniteit met de wiet :P

Kans dat moddervreter vandaag zn kopie afgeschoten krijgt is nu wel erg hoog denk ik :p

Eerlijk gezegd maakt het mij bar weinig uit hoor, ik wil gerust mijn leven geven zolang je onze supermod maar hangt als je eenmaal mijn rol weet.

Leg ons dan nog is 1 keer goed uit waarom Tremendes de wolf zou moeten zijn. Die fastfood hint sloeg op Jimboo, buiten dat Tremendes vreemd speelt heb ik nog geen duidelijke hints over zijn rol kunnen ontdekken.

Moddervreter=moderator= Tremendes (gok ik)

Leg ons dan nog is 1 keer goed uit waarom Tremendes de wolf zou moeten zijn. Die fastfood hint sloeg op Jimboo, buiten dat Tremendes vreemd speelt heb ik nog geen duidelijke hints over zijn rol kunnen ontdekken.

Lees gewoon bepaalde posts van mij, lees de rollen in de openingspost en maak je conclusies. Of stem mij eruit , kijk naar mijn rol en stem dan hem eruit, 't is mij echt kloten gelijk ( zoals ze hier zeggen :D).

tremendes

Het verhaal van tremendes deugt van geen kant, daarnaast ook nog es op spaceman gestemd in een ronde waarin jimboo die hard werd verdedigt door hem eruit werd gestemd als cult, tevens de affiniteit met de wiet :P

Heb jimbooo niet verdedigd ging er bijna in mee zelfs, kijk maar na.

Jullie krijgen zooooo'n spijt als jullie mijn rol weten. Mocht ik er uit gestemd worden dan zullen jullie leren dat een mod niet altijd slecht is maar het beste met het forum voor heeft en nu dus ook in dit spel.
Ik heb trouwens gisteren de hele avond wiet zitten roken en ben niet eerder weg gegaan, wat denken jullie zelf? Had die wiet toch geregeld denken jullie dat ik daar niet zelf ook wat plezier van heb willen hebben?

Heb trouwens een afscheidsbrief op voorhand geschreven(ja ik neem dit spel serieus) die laat ik mevrouw Tremendes na mijn heen gaan pm-en naar spelleider Markrot. En dan komen jullie er wel achter.

Beetje dom om spaceman nu opeens uit de wind te houden mocht er een mod functie vrij komen dan hoeven de stemmers op mij in ieder geval niet te solliciteren. Totaal incapabel voor de job.

Hoop dat ik een beetje waardig en als een man sterf en niet ga gillen als een meisje....Tja je weet nooit hoe je met zoiets omgaat tenslotte.

:roflol: net mijn kans op mod verprusts, balen :(.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wat raar is dat jaap ja door iedereen als goed wordt gezien (kep namelijk nog niks gehoord) en dat de wolf toch iemand anders kiest

Gr Samurai

Niet ga gillen als een meisje....
Interessant

Heb jimbooo niet verdedigd ging er bijna in mee zelfs, kijk maar na.

Jullie krijgen zooooo'n spijt als jullie mijn rol weten. Mocht ik er uit gestemd worden dan zullen jullie leren dat een mod niet altijd slecht is maar het beste met het forum voor heeft en nu dus ook in dit spel.
Ik heb trouwens gisteren de hele avond wiet zitten roken en ben niet eerder weg gegaan, wat denken jullie zelf? Had die wiet toch geregeld denken jullie dat ik daar niet zelf ook wat plezier van heb willen hebben?

Heb trouwens een afscheidsbrief op voorhand geschreven(ja ik neem dit spel serieus) die laat ik mevrouw Tremendes na mijn heen gaan pm-en naar spelleider Markrot. En dan komen jullie er wel achter.

Beetje dom om spaceman nu opeens uit de wind te houden mocht er een mod functie vrij komen dan hoeven de stemmers op mij in ieder geval niet te solliciteren. Totaal incapabel voor de job.

Hoop dat ik een beetje waardig en als een man sterf en niet ga gillen als een meisje....Tja je weet nooit hoe je met zoiets omgaat tenslotte.

Sorry mod niet overtuigend genoeg daarom ookTremendes

Edit: ohhhhhh i see what you did there, ik denk er nog over na of je niet liegt of wel.

Wat raar is dat jaap ja door iedereen als goed wordt gezien (kep namelijk nog niks gehoord) en dat de wolf toch iemand anders kiest

Gr Samurai

Concludeer je nou dat je jaap ja verdenkt van de wolf zijn?

Laatst bewerkt:
Mooie hint idd, tenzij t is om je eigen hachje te redden....
Waar ik je wel van verdenk
Maar wees gerust, ben nog niet zeker van m'n stem aangezien Spaceman ook op mijn lijstje staat

Gr Samurai

Wat raar is dat jij jezelf samoerai en daarmee denk ik wijst naar Peanuts Bodyguard en dat inddat geval jiu leider nooit stemt.

Mocht je dat niet zijn dan vind ik het raar dat je jezelf samoerai noemt en daarmee misschien verwijst naar de jager.

Mocht je dat niet zijn dan vind ik het raar dat je jezelf samoerai noemt terwijl je gewoon burger bent

Mocht je dat niet zijn dan vind ik het raar dat je jezelf samoerai noemt terwijl je eigelijk cult bent.

Dit alles zijn dingen wat ik eventueel raar zou kunnen vinden aan je Biobeast. Zeg ik dit omdat ik hem space door Tremendes z'n drugs of dat ik jullie in de war wil brengen? I Don't know, do you?

---------- Post toegevoegd Wed 31 Oct 2012 om 13:05 ----------

Niet ga gillen als een meisje....
Interessant

Interessant dat je het verduidelijkt voor iedereen... Interessant. :rolleyes:

:roflol: net mijn kans op mod verprusts, balen :(.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ja inderdaad maar je bent nog jong en onbezonnen, nu voel je je misschien euforisch in al je slechtheid en zit je te gniffelen dat je er een paar hebt weten mee te trekken met je stem. Maar wroeging zal je achterhalen!

Terug
Naar boven