MuscleMeat

Weerwolf 12: De DBB Villa

Laatst bewerkt:
Mooi dan kan je morgen met mij meestemmen :D

Ja probeer de aandacht maar van je af te te leiden, jij verdedigde jimbooo. Jij bent zo dirty as hell. Misschien is jimbooo wel geofferd met extra stemmen om jij wolf te redden.
Fout kunnen we niet met jou dus jij moet vandaag dood dude!
Mijn stem alvast voor vandaag spaceman21.
Gebaseerd op mijn eerdere verdenkingen en speler nummer 11, net als thielen genoemd in het verhaal om ze onschuldig te laten lijken.

Goedemorgen allemaal!:)

Laatst bewerkt:
Heb net alles een beetje doorgelezen.
Ziet er naar uit dat dit een leuke pot is.

Ja probeer de aandacht maar van je af te te leiden, jij verdedigde jimbooo. Jij bent zo dirty as hell. Misschien is jimbooo wel geofferd met extra stemmen om jij wolf te redden.
Gebaseerd op mijn eerdere verdenkingen en speler nummer 11, net als thielen genoemd in het verhaal om ze onschuldig te laten lijken.

Iedereen heeft wel iets tegen me de laatste potjes zeg :(.
Maar het klopt wel jou en spaceman zijn de sterkste links naar te leggen op het moment.
Hoewel ik moet zeggen dat ik bij bikers en suus toch wel een onderbuikgevoel heb.

Heb net alles een beetje doorgelezen.
Ziet er naar uit dat dit een leuke pot is.

Ja gaat wel lekker jammer dat je niet meedoet man.

Goedemorgen allemaal, lekker geslapen?

RIP Rob

Ik stem alvast Bikers. Ben er bijna zeker van dat hij cult is door zijn aparte stemming van gisteren. Liefst zou ik dutchlifter stemmen maar daar zal toch wel geen meerderheid voor komen.

ja mijn stem tot nu toe jimbooo het is de enigste hint die wel logisch klinkt.

owja t is al bijna 8uur. eens ff kijken of ik me stem nog verander of laat staan.
hmm. Jaapja beschuldigd jimbooo maar jaapja wordt beschuldigd als cultist, dus als dat zo is, is jimbooo in ieder geval niet gevaarlijk.
spaceman21 omdat, zijn posts een beetje raar zijn. anarchist of gek? beide moeten we niet hebben hiero!.

Bikers
don't blame the samoerai

Nee heb de hele nacht bij t zwembad gewacht, maar jij kwam maar niet opdagen, had je t misschien te druk met robje :(?

Bij welk zwembad?! Buiten zeker? Ik heb bij de pool in de kelder op je gewacht maar je kwam niet...heb toen maar in m'n eentje baantjes getrokken

Come at me brah :D. Nee maar goed als jij duidelijke verdenkingen hebt over mij is het je goed recht om op mij te stemmen. Ik heb eerder al vermeld dat ik dat over jouw ook heb dus -> tremendes. We zullen beiden wel onze redenen hebben, komt achteraf wel allemaal an het licht :D.

Moest ik echt de wolf geweest zijn dan hingen de cultjes echt wel een stuk meer in actie gekomen zijn ;).

---------- Post toegevoegd Wed 31 Oct 2012 om 10:21 ----------

Iedereen heeft wel iets tegen me de laatste potjes zeg :(.
Maar het klopt wel jou en spaceman zijn de sterkste links naar te leggen op het moment.
Hoewel ik moet zeggen dat ik bij bikers en suus toch wel een onderbuikgevoel heb.

Ja gaat wel lekker jammer dat je niet meedoet man.

Ik vind je anders altijd wel een aangename speler, en volgens mij ook sowieso weer aan de good-side, is gemakkelijk af te leiden uit het laatste verhaal.

Godverdegodver! ****ing wolf! Naja, was het sowieso beu om tot nu toe ieder potje wat ik gespeeld heb burger te zijn geweest of een aanverwante rol (homo, roddelaar). Veel plezier allemaal.

Come at me brah :D. Nee maar goed als jij duidelijke verdenkingen hebt over mij is het je goed recht om op mij te stemmen. Ik heb eerder al vermeld dat ik dat over jouw ook heb dus -> tremendes. We zullen beiden wel onze redenen hebben, komt achteraf wel allemaal an het licht :D.

Moest ik echt de wolf geweest zijn dan hingen de cultjes echt wel een stuk meer in actie gekomen zijn ;).

---------- Post toegevoegd Wed 31 Oct 2012 om 10:21 ----------

Ik vind je anders altijd wel een aangename speler, en volgens mij ook sowieso weer aan de good-side, is gemakkelijk af te leiden uit het laatste verhaal.

Tuurlijk, voer hem meteen aan de wolf.

---------- Post toegevoegd Wed 31 Oct 2012 om 11:11 ----------

Vandaag, of de mod of spaceman..
Kunnen jullie mij ervan overtuigen dat jullie goed zijn?

Spaceman dekte jimbooo en is nummer 11 van spelers tevens werd hij om de verdenking af te leiden genoemd in het verhaal bij de afslachting. Jimbooo bleek fout te zijn.
Spaceman dook op mij en trok mijn aandacht, altijd fout op het forum om de aandacht van ons te trekken, dan gaan we aan de slag.:D
Met jimbooo zaten we dus goed en dus ook met spaceman ging nipt tussen die 2 gisteren.
Beter systematisch de ****ers slopen dan ontvouwd zich eea daarna wel weer verder.

Waarom ben ik zelf goed? Waarom denk je dat ik zo aktief ben in het spel? Wil ook wel eens goed zijn en aardig gevonden worden op het forum!:)

Ik vind je anders altijd wel een aangename speler, en volgens mij ook sowieso weer aan de *#%#*$%#%*#side, is gemakkelijk af te leiden uit het laatste verhaal.

Was maar aan het geinen, maar hou niet zo van de spotlight op zo'n manier.
Opvallen is gevaarlijk in dit soort spelletjes daarom is pinda ook een ninja.

Maar je staat niet bepaald buiten mijn verdenkingen dit potje. Vandaag word het bikers of jou voor mij.

Was maar aan het geinen, maar hou niet zo van de spotlight op zo'n manier.
Opvallen is gevaarlijk in dit soort spelletjes daarom is pinda ook een ninja.

Maar je staat niet bepaald buiten mijn verdenkingen dit potje. Vandaag word het bikers of jou voor mij.
Ik val toch ook op? Waarom denkt niemand dat ik evil ben? :(

---------- Post toegevoegd Wed 31 Oct 2012 om 12:08 ----------

Moddervreter

Tuurlijk, voer hem meteen aan de wolf.

---------- Post toegevoegd Wed 31 Oct 2012 om 11:11 ----------

Lees gewoon terug orgi, ik heb zelfs al hints zitten plaatsen over mijn rol. En ik wou gerust hangen als je daarna tremendes ophing. Je mag op mij stemmen ook als je belooft van de dag erna onze mod te pakken :).

---------- Post toegevoegd Wed 31 Oct 2012 om 12:10 ----------

Toch soms echt huilen dat niemand goed kijkt naar posts :p. Maargoed ik blijf gewoon bij mijn standpunt van gisteren, hang me desnoods dan weet je mijn rol zeker en als de burgers dan ook maar een klein beetje verstand hebben hangen ze Tremendes de dag erna.

Terug
Naar boven