AndroidHealthClinic

Weerwolf 12: De DBB Villa

Ik zelf denk niet dat spaceman evil is. Dus als er 2kampen komen tussen spaceman en tremedes..... maarja ik stem nog niet, is nog geen kwart voor 8 :trollface:

not srs. (dat ik dan pas stem)

Zucht...again, can't fixe stupid. Ook jij zal jezelf morgen een moron voelen. Underestamate mod power? Tssssss!

---------- Post toegevoegd Wed 31 Oct 2012 om 14:59 ----------

Ze kunnen nog geneens nadenken burgervader, laat staan dat ze het kunnen volgen!

Voor mij is het trouwens ook goed als iedereen mij nu gewoon slacht en kijkt naar mijn rol, en op basis daarvan jouw slachten of niet. Niet vergeten dat er ook een gek in het spel zit. Maar als mijn rol klopt dan ben je toch gewoon de wolf modje :D.

Aangezien ik ook wel snap dat je er nog een beetje in wil blijven als charme-offensief voor de mods :). + ik vertrek vanavond voor 4 dagen naar a'dam dus ga het niet goed meer kunnen volgen.

Spaceman21. Verdenk hem nog steeds, en zoals ie het zelf nu al beargumenteerd zal ie toch niet meer actief zijn. En op basis daarvan kijken we wat we doen met ons modje/

Goed goed i can't fix stupid en het ziet er niet best uit voor me. Ik ga niet ongemerkt dood in ieder geval. Maak een afspraak met de ongelovigen onder jullie.
Mocht ik er uit gestemd worden vanavond en jullie erachter komen dat je een moron was om mij te verdenken en dus niet geloven in the power of the mod dan toon ik morgen wat modpower.
Als jullie ballen hebben laten jullie dat staan tot het einde van het spel, deal?
Tipje van de sluier...iets van toveren met avatars en sigs. Misschien te cryptisch voor de morons? Ok...hier alvast een plaatje voor de duidelijkheid.

Nieuwe avatar...:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Is in ieder geval voor Bami een verbetering! Beter dan die opgepimpte cavia:D

Goed goed i can't fix stupid en het ziet er niet best uit voor me. Ik ga niet ongemerkt dood in ieder geval. Maak een afspraak met de ongelovigen onder jullie.
Mocht ik er uit gestemd worden vanavond en jullie erachter komen dat je een moron was om mij te verdenken en dus niet geloven in the power of the mod dan toon ik morgen wat modpower.
Als jullie ballen hebben laten jullie dat staan tot het einde van het spel, deal?
Tipje van de sluier...iets van toveren met avatars en sigs. Misschien te cryptisch voor de morons? Ok...hier alvast een plaatje voor de duidelijkheid.

Nieuwe avatar...:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Is in ieder geval voor Bami een verbetering! Beter dan die opgepimpte cavia:D
Ty voor de nieuwe ava:)

Denk dat het (vooral) de darksiders zijn die space er proberen uitkrijgen.
Als Space gedeadzed wordt en hij blijkt burger gaan we die er alleszins allemaal uit stemmen...

---------- Post toegevoegd Wed 31 Oct 2012 om 16:33 ----------

Wat is mijn rol eigenlijk ???

Ik verander mijn stem naar tremendes

Gr Samurai

omdat je niks probeert uit te vissen, helemaal niets.

Dat is eigenlijk men enige reden

Klopt... Maar zoals ik al zei komt dat omdat ik me deze keer wat afzijdig wil houden.. Heb wel vaker hoorde dat ik een spel teveel naar me hand zette etc. En wil nu dus kijken hoe het gaat zonder mij... Ik wil natuurlijk wel winnen dus als de cults in de meerderheid dreigen te komen ga ik weer actief deelnemen

Klopt... Maar zoals ik al zei komt dat omdat ik me deze keer wat afzijdig wil houden.. Heb wel vaker hoorde dat ik een spel teveel naar me hand zette etc. En wil nu dus kijken hoe het gaat zonder mij... Ik wil natuurlijk wel winnen dus als de cults in de meerderheid dreigen te komen ga ik weer actief deelnemen
Anaarlchist?

BTW, ik ben probs de gek :roflol:

Dat is misschien het beste. Ik probeer beetje aktief mee te spelen en gonna get killed. Neem die newbie rene107 niet meer gezien hier en word gewoon vergeten.:)

haha ik begin bijna medelijden met je te krijgen man :o
Begin Rickynl nu ook ter verdenken, met slechte argumentatie over space bovendien, als space darksider is en afwezig voor enkele dagen dan kan hij geen burgers er uit stemmen dus wie space er uit wil...

Ik stem op Rickynl.
Hij komt niet met eigen suggesties, stemt alleen maar mee en probeert dan alvast een beetje schuld af te schuiven (anders morgen jij enzo).
Daarnaast heeft ie op jorgyboy gestemd waar naar gehint was als een goed en op spaceman21 toen het tussen hem en jimbooo ging.
Oh en ik had zin om origineel te doen :P.

Ik stem op Rickynl.
Hij komt niet met eigen suggesties, stemt alleen maar mee en probeert dan alvast een beetje schuld af te schuiven (anders morgen jij enzo).
Daarnaast heeft ie op jorgyboy gestemd waar naar gehint was als een goed en op spaceman21 toen het tussen hem en jimbooo ging.
Oh en ik had zin om origineel te doen :P.
Gaan we niet eerst moddervreter naar de eeuwige jachtvelden sturen?
Ricky voor morgen bewaren?

Terug
Naar boven