MuscleMeat

Weerwolf 12: De DBB Villa

Heb jimbooo niet verdedigd ging er bijna in mee zelfs, kijk maar na.

Jullie krijgen zooooo'n spijt als jullie mijn rol weten. Mocht ik er uit gestemd worden dan zullen jullie leren dat een mod niet altijd slecht is maar het beste met het forum voor heeft en nu dus ook in dit spel.
Ik heb trouwens gisteren de hele avond wiet zitten roken en ben niet eerder weg gegaan, wat denken jullie zelf? Had die wiet toch geregeld denken jullie dat ik daar niet zelf ook wat plezier van heb willen hebben?

Heb trouwens een afscheidsbrief op voorhand geschreven(ja ik neem dit spel serieus) die laat ik mevrouw Tremendes na mijn heen gaan pm-en naar spelleider Markrot. En dan komen jullie er wel achter.

Beetje dom om spaceman nu opeens uit de wind te houden mocht er een mod functie vrij komen dan hoeven de stemmers op mij in ieder geval niet te solliciteren. Totaal incapabel voor de job.

Hoop dat ik een beetje waardig en als een man sterf en niet ga gillen als een meisje....Tja je weet nooit hoe je met zoiets omgaat tenslotte.

Ik moet wel toegeven dat je het nog best goed speelt Tremendes :D, inclusief hints geven over een rol die je zelf niet hebt ;), helaas wel de abilities.

Als Tremendes niet wordt weggestemd dan zal de wolf vanavond chick eten

Of je nou goed of slecht bent....je bent iig een stouterd!:D

Verdenkingen tegen mij zijn er helemaal niet. Doe eens iets gegrondst dan? Spaceman/wolf is duidelijk zo fout als wat. Nummer 11, jimbooo backen en daarnaast heb ik andere aanwijzingen. Niemand heeft gezegd dat ik geen modpower mocht gebruiken. Wie nu op mij stemmen moeten ook niet zuiver zijn daar ze spaceman uit de wind van gisteren proberen te houden. Dat is zo overduidelijk als wat.

Verdenkingen tegen mij zijn er helemaal niet. Doe eens iets gegrondst dan? Spaceman/wolf is duidelijk zo fout als wat. Nummer 11, jimbooo backen en daarnaast heb ik andere aanwijzingen. Niemand heeft gezegd dat ik geen modpower mocht gebruiken. Wie nu op mij stemmen moeten ook niet zuiver zijn daar ze spaceman uit de wind van gisteren proberen te houden. Dat is zo overduidelijk als wat.
Dus je wilt zeggen dat ik evil ben :D eindelijk iemand :)

Helaas zeg je dat enkel omdat jij darksider bent en weet dat het niet zo is, ik ben dan de wolf probs :)

Nah je probeert te hard jezelf te verdedigen. Geloof persoonlijk niet zo in space die een darksider is. Als jij dodo bent en blijkt dat je goed was doen we hem wel dood. Het feit dat je er zo'n probleem van maakt dood te moeten vind ik erg verdacht.
Mij mag men dood doen maar ze willen niet :( Niemand geloofd dat ik evil ben :treuren:

---------- Post toegevoegd Wed 31 Oct 2012 om 14:00 ----------

Suus zal me wel straffen met een zweepje straks

Dus je wilt zeggen dat ik evil ben :D eindelijk iemand :)

Helaas zeg je dat enkel omdat jij darksider bent en weet dat het niet zo is, ik ben dan de wolf probs :)

Nah je probeert te hard jezelf te verdedigen. Geloof persoonlijk niet zo in space die een darksider is. Als jij dodo bent en blijkt dat je goed was doen we hem wel dood. Het feit dat je er zo'n probleem van maakt dood te moeten vind ik erg verdacht.
Mij mag men dood doen maar ze willen niet :( Niemand geloofd dat ik evil ben :treuren:

Ik wil gewoon niet dood.:(

Believe in the power of the mod, of wees een loser. Choice is yours!

Ohja..weet je waarom niemand denkt dat je evil bent? Je nick klinkt als Bami! Laten we eerlijk zijn dat klinkt niet echt badass..:D

Laatst bewerkt:

Blablablabla :D. Nu is het gewoon lekker wachten tot je cults in actie komen :).

ik zeg nog steeds dat remi de wolf is maargoed. Niemand zal wel mee willen

Lieve Whami, zolang jij een plaatje van een opgepimpte hamster hebt zal ik je niet kunnen straffen met m'n zweepje, dit in combi met je naam.....;)
Nee das niet echt evil te noemen

Remi staat ook op mn lijstje hoor ;) maar mn vermoedens of hij slechts is lager dan die bij Moddervreter

Zucht...can't fixe stupid.

---------- Post toegevoegd Wed 31 Oct 2012 om 14:16 ----------

Lieve Whami, zolang jij een plaatje van een opgepimpte hamster hebt zal ik je niet kunnen straffen met m'n zweepje, dit in combi met je naam.....;)
Nee das niet echt evil te noemen

:roflol:

Mijne dan? Mijne dan?

:D

Dus het is ofwel Tremendes ofwel Spaceman?

Mja, Spaceman is zowiezo geen cult aangezien de cults op hem gingen stemmen bij de stemming op Jimbooo, dus dan wil ik nu wel voor Tremendes gaan. Ook omdat hij één van de bufste is..

Dat jullie dit nog kunnen volgen :roflol: Begin de draad echt kwijt te raken nu.

Dus het is ofwel Tremendes ofwel Spaceman?

Mja, Spaceman is zowiezo geen cult aangezien de cults op hem gingen stemmen bij de stemming op Jimbooo, dus dan wil ik nu wel voor Tremendes gaan. Ook omdat hij één van de bufste is..

Zucht...again, can't fixe stupid. Ook jij zal jezelf morgen een moron voelen. Underestamate mod power? Tssssss!

---------- Post toegevoegd Wed 31 Oct 2012 om 14:59 ----------

Dat jullie dit nog kunnen volgen :roflol: Begin de draad echt kwijt te raken nu.

Ze kunnen nog geneens nadenken burgervader, laat staan dat ze het kunnen volgen!

Terug
Naar boven