XXL Nutrition

Weerwolf 12: De DBB Villa

Ik ga nog ff een paar baantjes zwemmen en daarna slapen.
Morgen weer een drukke dag, moet m'n bikini's strijken en m'n stiletto's poetsen...
Slaap lekker guys hopelijk houdt de wolf zich rustig
Pics van jou in jouw bikini's? :D

:roflol:
Big T heeft Tremendes rode kaart gegeven voor die ava's
En Eric R heeft Big T rode kaart gegeven omdat hij het niet besproken had :roflol:
Straks alle admins banned
:roflol::roflol: ik geloof er niets van!!!

Het is wel een epic actie van tremendes :roflol:

Oh snap. Wat bende toch ook een mongol.

lol

• Topic Starter Topic Starter
:roflol: die avatars! :D

• Topic Starter Topic Starter
Nacht 3

night-sky.jpg

Alvorens het slapengaan wordt nog eventjes gezellig Mario Kart gespeeld. Wanneer een DBB'er echter een slecht spel speelt breekt hij roidragend de controller in stukken. Bedtijd dan maar.

Even later plaatst een duister figuur zijn wolvenoor op een slaapkamerdeur. Zijn scherpe gehoor detecteert een krakend geluid. 'Zo smaakt een DBB'er het best, gemarineerd met cum, voortkomend uit een furious fapsessie.' denkt hij al bij zichzelf. Heimelijkheid en kneepjes laat de wolf ditmaal achterwege. Hij pakt zijn BIJL en hakt op de deur in.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Paniekerig klinkt een stem. Nee, twee stemmen! De wolf treft een paartje aan in bed. Een homocoïtus paartje. De wolf proest het uit wanneer hij ziet dat het bange 'vrouwtje' in bescherming wordt genomen door het iets minder bange 'mannetje'. De wolf komt naderbij. Het stelletje poogt niet eens een vlucht, maar ze trekken kinderachtig genoeg de lakens over hun hoofd, in het idee dat hun kwaadaardige belager dan opeens weg zou zijn.

De wolf loopt naar het bed en steekt zijn snuit onder de lakens: 'Verrass... BAH!' In een laatste afweerpoging is de wolf getroffen door een GASAANVAL. Protein farts en nucleaire bouten. Het duizelt de wolf. Gederangeerd van deze aanval op zijn reukzintuig breit hij er met zijn klauwen een bloedig einde aan.

arnodsi is dood, hij was geliefde.
lloydatoni is dood, hij was geliefde.

Het is dag.

Tussen nu en 20:00 's avond kan gestemd worden op de meest verdachte persoon.

Heeft dat een reden ???

Verdedig haar niet hoor, maar denk dat we nu echt even moeten gaan focusen en onderbouwen. We zijn al flink wat burgers kwijt en nu ook onze geliefden, als er geen verandering komt verliezen we.
Beetje algemeen, interactie met spelers, ze stemt maar onderbouwt niet/nauwelijks, stemde op space.

Beetje algemeen, interactie met spelers, ze stemt maar onderbouwt niet/nauwelijks, stemde op space.

Hmm..... Ik onderbouw m'n stem niet/nauwelijks en dat maakt mij verdacht...
Zoals jij nu ook doet... Dat maakt jou dus verdacht

vorige pagina onderaan de link in m'n post staat je rat :rolleyes:
Ook al past deze beter...

Maar terzake jongens:

WOLF 2
ECTO 1
LOL 1 (telt waarschijnlijk niet mee vanwege afkorting)
GRIJPEN 1
BIJL 1
GASAANVAL 1

Ok jongens dit zijn alle capslock woorden uit de verhaaltjes op expressies en krachttermen na.
Dit moet toch wel iets betekenen jongens, thinking caps on please!

Hmm..... Ik onderbouw m'n stem niet/nauwelijks en dat maakt mij verdacht...
Zoals jij nu ook doet... Dat maakt jou dus verdacht

Nou whami heeft het net onderbouwt en het zijn de dingen waarvan ik ook m'n twijfels over jou heb.
Aan de andere kant ben je de eerste en enige vrouw die meedoet dus dat geeft je het voordeel van de twijfel.
Je weerlegging in dit geval is wel erg zwak en niet op feiten gebaseerd.

vorige pagina onderaan de link in m'n post staat je rat :rolleyes:
Ook al past deze beter...

Maar terzake jongens:

WOLF 2
ECTO 1
LOL 1 (telt waarschijnlijk niet mee vanwege afkorting)
GRIJPEN 1
BIJL 1
GASAANVAL 1

Ok jongens dit zijn alle capslock woorden uit de verhaaltjes op expressies en krachttermen na.
Dit moet toch wel iets betekenen jongens, thinking caps on please!

Nou whami heeft het net onderbouwt en het zijn de dingen waarvan ik ook m'n twijfels over jou heb.
Aan de andere kant ben je de eerste en enige vrouw die meedoet dus dat geeft je het voordeel van de twijfel.

Als ik terug ben van school zal ik uitgebreid de hints 'onderzoeken', want t wordt wel een chaos zo

Als ik terug ben van school zal ik uitgebreid de hints 'onderzoeken', want t wordt wel een chaos zo

heb k toch 1 hint die op jou slaat.

afca- joden-gas aanval.

denk nog stjeeds dat jij het bent maargoed haha, dit gaat er wel een beetje oplijken alsof ik jou hebben moet;p

Mijn onderbouwing is net zo zwak als die van Whami, hij vertrouwt mij niet vanwege m'n posts en ik hem niet om dezelfde reden, ik heb nog niet op hem gestemd omdat ik daar onvoldoende rede voor heb naar mijn idee aangezien er andere spelers zijn die zich "verdachter" gedragen.
Maar thanx voor t voordeel van de twijfel

Terug
Naar boven