Fitness Seller

Weerwolf 12: De DBB Villa

Laten we nou voor Remi gaan!
We moeten iets, nog 2 goede en we kunnen het vergeten. Gaat sowieso een moeilijke opgave worden. Geloof r echt niet meer in dat Remi aan de goede kant staat.
Zelfde geld voor Bio, en onze huischick Suus!

Laten we nou voor Remi gaan!
We moeten iets, nog 2 goede en we kunnen het vergeten. Gaat sowieso een moeilijke opgave worden. Geloof r echt niet meer in dat Remi aan de goede kant staat.
Zelfde geld voor Bio, en onze huischick Suus!

Tuurlijk sta ik aan je zijde, maar je vestigt nu de aandacht op anderen. misschien ben jij wel slecht weetje, wie weet

Loop deze pot nou nog steeds?
Schiet op man dat ik ook weer kan meedoen ! :cool:

Weet je het zeker? Ik ga namelijk op Spaceman21 stemmen puur om te bewijzen dat ie Gek is & we daar niks aan hebben. Het verhinderd ons meer dat dat het ons wat oplevert. Omdat Spaceman21 niet in wil zien dat ie Gek is. Het is wel een risico aangzn ik niet zeker weet of de hint over Tremendes klopt .. maar risico's moet je nou eenmaal nemen.

Aan de andere kant ken je ook op Tremendes stemmen, want als hij eruit gaat en geen wolf/cult schijnt te zijn, dan is het voor Spaceman21 gelijk duidelijk dat ie Gek is. Aan de andere kant zit je dan weer met de vraag of Spaceman21 wel een nepheks (Gek) is.. Want misschien veroorzaakt hij wel express een stemming op Tremendes.

En nu ik dit allemaal tegenover elkaar gezet heb is het voor duidelijk.

Ik stem Spaceman21
Waarom? Door de gegeven redenen hierboven + dat nadat gebleken is dat Spaceman21 Gek is. De identiteit van Tremendes min of meer bekend is.. Althans door de hint heb je aanleiding om te denken dat ie goed is. Terwijl mochten we Tremendes offeren en hij is goed. Blijft de identiteit van Spaceman21 onbekend vanwege het feit dat ie Gek kan zijn, maar ook gewoon een cult die een stemming express op Tremendes veroorzaakt.

---------- Post toegevoegd Wed 31 Oct 2012 om 19:44 ----------

Jager kan Tremendes toch beschermen of niet dan? Daarnaast kan de wolf nog steeds denken dat Tremendes cult is, dus no worry.

Yuw Remi srs, ik hield er wel rekening mee dat ik de gek kon zijn, waarom heb ik 5x gezegd dat iedereen mij eerst mocht slachten? Zodat je kon zien of ik een gek was of niet, ik leg het er alleen gewoon niet zo dik op als jouw.

En als je nu mijn rol nog niet weet.. Ik ben blijkbaar gewoon een stuk slechter met hints dan ik dacht :').

---------- Post toegevoegd Thu 1 Nov 2012 om 10:47 ----------

bikers trouwens, ookal volgt niemand me nu toch niet meer :D. Kan ik lekker in mijn eentje de wolf proberen pakken.

Mijn onderbouwing is net zo zwak als die van Whami, hij vertrouwt mij niet vanwege m'n posts en ik hem niet om dezelfde reden, ik heb nog niet op hem gestemd omdat ik daar onvoldoende rede voor heb naar mijn idee aangezien er andere spelers zijn die zich "verdachter" gedragen.
Maar thanx voor t voordeel van de twijfel
Thx dat je me evil vind :D
Daarom verander mn stem terug naar Remi en stem ik morgen maar op je :) :p

Er word niet echt getreurd om de verliezen die geleden zijn? :(

De enige die ik tot hier toe nog vertrouw is Jaap Ja. Hij was correct met Jimbooo en is voor mij het duidelijkste bewijs dat hij goed is.

Spaceman lijkt volgens mij een beetje op een oud vrouwtje met een lelijke neus, dus die wil ik ook wel nog proberen te vertrouwen.

BioBeast vertrouw ik voor geen meter, want die stemt links en rechts gewoon steeds mee, zonder vaste onderbouwing. Anarchist dus maw, of een niet al te slimme cult :trollface:.

Over Remi heb ik ook wel mijn twijfels, maar ik denk dat wanneer hij cult zou zijn, hij wel iets vaker online zou komen dan dit. Plus, hij had wel weer gelijk met de gek = tremendes, dus ik ga nog even wachten tot hij straks langskomt met mogelijk ontcijferde hints en op zal op basis daarvan men stem uitbrengen.

Aangezien Spaceman volgens mij te vertrouwen is, en aangezien hij volgens mij die ene rol heeft, ben ik wel geneigd hem te volgen naar bikers, voorlopig.

remi afca heeft mijn stem nu, ben er wel vrij zeker over.

Remi afca

Laatst bewerkt:
De enige die ik tot hier toe nog vertrouw is Jaap Ja. Hij was correct met Jimbooo en is voor mij het duidelijkste bewijs dat hij goed is.

Spaceman lijkt volgens mij een beetje op een oud vrouwtje met een lelijke neus, dus die wil ik ook wel nog proberen te vertrouwen.

BioBeast vertrouw ik voor geen meter, want die stemt links en rechts gewoon steeds mee, zonder vaste onderbouwing. Anarchist dus maw, of een niet al te slimme cult :trollface:.

Over Remi heb ik ook wel mijn twijfels, maar ik denk dat wanneer hij cult zou zijn, hij wel iets vaker online zou komen dan dit. Plus, hij had wel weer gelijk met de gek = tremendes, dus ik ga nog even wachten tot hij straks langskomt met mogelijk ontcijferde hints en op zal op basis daarvan men stem uitbrengen.

Aangezien Spaceman volgens mij te vertrouwen is, en aangezien hij volgens mij die ene rol heeft, ben ik wel geneigd hem te volgen naar bikers, voorlopig.

Remi is ook regelmatig online, maar hij doet het rustig aan omdat hij andere cults opdrachten geeft. Remi dacht dat spaceman de gek was.

Bio vertrouw ik ook niet, space ook wel. Remi twijfel ik ook wel beetje 2b honest, maar dan moest hij maar minder verd8 doen :p

1. orgineel Goed
2. bikers Evil
3. Biobeast Evil
4. jimbooo -> dood door stemming, Dag 2 (cultist)
5. DutchLifter ??
6. Jaap Ja Goed
7. newinthegame ?
8. SuuS141 Evil
9. lloydatoni -> opgegeten door wolf, Nacht 3 (geliefde)
10. Thielen Goed
11. Spaceman21 Goed
12. Suicide Sid -> dood door stemming, Dag 1 (burger)
13. peanuthead95
14. Rob G -> opgegeten door wolf, Nacht 2 (burger)
15. Jorgyboy ?
16. whami ?
17. rickynl Wolf?
18. BlaRock -> dood door wolf, Begin (burger)
19. RemiAFCA door en door slecht
20. tremendes -> dood door stemming, Dag 3 (gek)
21. sebastiaan1993 -> opgegeten door wolf, Nacht 1 (burger)
22. Rene107 inactief
23. arnodsi -> opgegeten door wolf, Nacht 3 (geliefde)

Hahaha van jezelf zeggen dat je goed bent!
Das een leuke!

Jij kan net zo goed weten dat ik cult ben als dat ik kan weten dat jij goed bent...
Niet dus

Ik ben Samurai fakking orgineel

orgineel

Schat, je bent duidelijk slecht. Ik heb mijn stem nog niet op jou uitgebracht hoor, maar op jullie aanvoerder.

---------- Post toegevoegd Thu 1 Nov 2012 om 12:38 ----------

Nee je bent een CULT!! Geen samurai!

Ik ben de enige die vraagtekens stelt bij meerdere personen? Over jorgyboy wordt niet gesproken, hij wordt toevallig niet gepakt. Jaap ja is al the white knight vanaf t begin, toch leeft hij nog.

Terug
Naar boven