- Waardering
- 3.568
- Lengte
- 1m84
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben de enige die vraagtekens stelt bij meerdere personen? Over jorgyboy wordt niet gesproken, hij wordt toevallig niet gepakt. Jaap ja is al the white knight vanaf t begin, toch leeft hij nog.
Schat, je bent duidelijk slecht. Ik heb mijn stem nog niet op jou uitgebracht hoor, maar op jullie aanvoerder.
Jaappie heeft jimboo laten hangen. Van jorgyboy heb ik nog geen idee.
De enige personen waar jij vraagtekens bijzet zijn de goede.
---------- Post toegevoegd Thu 1 Nov 2012 om 12:47 ----------
Feit is dat Remi een goede speler is. Ik roep al een paar dagen dat hij verdacht is, iedere cult zou elke kans grijpen om hem er uit te fl*kkeren. Ze hoefden alleen mij een beetje te volgen. Mocht Remi vervolgens goed zijn hadden ze alle reden om mij te pakken.
Er moet wat gebeuren. Gaat er vanavond een goede uit en de wolf vreet opnieuw een goede kunnen we het vergeten!
---------- Post toegevoegd Thu 1 Nov 2012 om 12:49 ----------
Ik heb hier nog wel een bezem staan, het wordt tijd dat we ze eruit vegen!!

Ja dat klopt, maar hoe gek is t dat een wolf een overduidelijke goede goeie speler er in laat![]()
Ja dat klopt, maar hoe gek is t dat een wolf een overduidelijke goede goeie speler er in laat![]()
. Achja, als je.t zo duidelijk wilt hebben voor de wolf(beetje apart btw),... Een goede speler en iedereen denkt dat hij goes is, incl ik.
Dan kunnen we vaststellen dat de wolf ofwel een noob is, ofwel een stronq player..
I see you wolf. I see you.
Een wolf met veel geluk!
Ik ga je missen!!!HET was fijn samen, ook al heeft ons geluk zo kort mogen bestaan Annemientje van me

Thx dat je me evil vind
Daarom verander mn stem terug naar Remi en stem ik morgen maar op je![]()
![]()
Mogelijke hint idd, ik wil best voor Remi gaan.
Gr Samoerai
heb k toch 1 hint die op jou slaat.
afca- joden-gas aanval.
denk nog stjeeds dat jij het bent maargoed haha, dit gaat er wel een beetje oplijken alsof ik jou hebben moet;p
Jaappie heeft jimboo laten hangen. Van jorgyboy heb ik nog geen idee.
De enige personen waar jij vraagtekens bijzet zijn de goede.
---------- Post toegevoegd Thu 1 Nov 2012 om 12:47 ----------
Feit is dat Remi een goede speler is. Ik roep al een paar dagen dat hij verdacht is, iedere cult zou elke kans grijpen om hem er uit te fl*kkeren. Ze hoefden alleen mij een beetje te volgen. Mocht Remi vervolgens goed zijn hadden ze alle reden om mij te pakken.
Er moet wat gebeuren. Gaat er vanavond een goede uit en de wolf vreet opnieuw een goede kunnen we het vergeten!
---------- Post toegevoegd Thu 1 Nov 2012 om 12:49 ----------
Ik heb hier nog wel een bezem staan, het wordt tijd dat we ze eruit vegen!!
Verwarring en wantrouwen veroorzaken als in: maar hij is zo duidelijk goed en toch wordt hij niet vermoord.
Volgens die logica zijn er wel meer mensen die allang dood hadden moeten zijn.
Wil iig Remi, Rickynl of bikers denk dat orgineel me wel snapt.

vorige pagina onderaan de link in m'n post staat je rat
Ook al past deze beter...
Maar terzake jongens:
WOLF 2
ECTO 1
LOL 1 (telt waarschijnlijk niet mee vanwege afkorting)
GRIJPEN 1
BIJL 1
GASAANVAL 1
Ok jongens dit zijn alle capslock woorden uit de verhaaltjes op expressies en krachttermen na.
Dit moet toch wel iets betekenen jongens, thinking caps on please!
Nou whami heeft het net onderbouwt en het zijn de dingen waarvan ik ook m'n twijfels over jou heb.
Aan de andere kant ben je de eerste en enige vrouw die meedoet dus dat geeft je het voordeel van de twijfel.
Je weerlegging in dit geval is wel erg zwak en niet op feiten gebaseerd.
Verdenk je al lang en dat weet jeHaha Wtf is deze shit.. Eentje maakt een hitleropmerking en ik word verdacht..
Ik heb nu geen tijd om me te verdedigen.. Ben nog op school. Maar als ik dit zo zie ben ik weer ziek teleurgesteld![]()

Ik ben evil1. orgineel Goed
2. bikers Evil
3. Biobeast Evil
4. jimbooo -> dood door stemming, Dag 2 (cultist)
5. DutchLifter ??
6. Jaap Ja Goed
7. newinthegame ?
8. SuuS141 Evil
9. lloydatoni -> opgegeten door wolf, Nacht 3 (geliefde)
10. Thielen Goed
11. Spaceman21 Goed
12. Suicide Sid -> dood door stemming, Dag 1 (burger)
13. peanuthead95
14. Rob G -> opgegeten door wolf, Nacht 2 (burger)
15. Jorgyboy ?
16. whami ?
17. rickynl Wolf?
18. BlaRock -> dood door wolf, Begin (burger)
19. RemiAFCA door en door slecht
20. tremendes -> dood door stemming, Dag 3 (gek)
21. sebastiaan1993 -> opgegeten door wolf, Nacht 1 (burger)
22. Rene107 inactief
23. arnodsi -> opgegeten door wolf, Nacht 3 (geliefde)