Fitness Seller

Weerwolf 12: De DBB Villa

De wolf zou misschien kunnen denken dat hij bescherming heeft van de jager.
De jager kan toch geen wolf beschermen? En de wolf is te dom om te weten wie de jager is? Ik hoop dat de jager me beschermt :eek:

---------- Post toegevoegd Thu 1 Nov 2012 om 14:13 ----------

Ja dus... ? Ik ben geen cult
Op wie moet ik dan stemmen? :mad:
Wolf dan lol
Remi zegt nu niet dat hij niet evil maar enkel dat hij geen cult is, dus wolf?

Wolf dan lol

Nee wolf ben ik ook niet.. zoals ik al zei dan zou ik andere Targets gekozen hebben

---------- Post toegevoegd Thu 1 Nov 2012 om 14:15 ----------

---------- Post toegevoegd Thu 1 Nov 2012 om 14:13 ----------

Wolf dan lol
Remi zegt nu niet dat hij niet evil maar enkel dat hij geen cult is, dus wolf?

Nee, gewn nee

Nee wolf ben ik ook niet.. zoals ik al zei dan zou ik andere Targets gekozen hebben

---------- Post toegevoegd Thu 1 Nov 2012 om 14:15 ----------

Nee, gewn nee
tumblr_mcrwnwVPlb1r3d2bno2_500.jpg

Whami

Ik denk dat Whami-bami onze kleine anarchist is maar omdat hij er baat bij heeft dat t spel zolang mogelijk duurt en nu dus aan de goede kant staat mag hij nog wel ff blijven.
Bikers daarentegen heb ik nu onder m'n vergrootglas liggen... I Don't trust him...

Potverdomme heb mn avatar weer terug.

Ik denk dat Whami-bami onze kleine anarchist is maar omdat hij er baat bij heeft dat t spel zolang mogelijk duurt en nu dus aan de goede kant staat mag hij nog wel ff blijven.
Bikers daarentegen heb ik nu onder m'n vergrootglas liggen... I Don't trust him...
Jij bent zo duidelijk cult, je springt op iedere kans om iedere niet-cult te beschuldigen of er enkel op te stemmen :p ben niet de enige die je daarom verdenkt.

---------- Post toegevoegd Thu 1 Nov 2012 om 14:33 ----------

Potverdomme heb mn avatar weer terug.
:fuu:

---------- Post toegevoegd Thu 1 Nov 2012 om 14:34 ----------

Is de evil side al in de meerderheid??? Nee toch dat toch niet want dan zou het spel toch al gedaan zijn?

Gaat er nog wat gebeuren of ben ik echt de laatste goede?

hmm. ziet er niet goed uit voor me. Word een strijd tegen mij en RemiAFCA denk ik.
Ik stem zelf SuuS141 Heb geen goed gevoel bij haar. inb4 k*t argument.
Zou overigens ook whami kunnen zijn, hij gooit de hele tijd rond dat hij slecht, zodat mensen denken dat hij gek is en goed is.
Iets met omgekeerd psychologie.

hmm. ziet er niet goed uit voor me. Word een strijd tegen mij en RemiAFCA denk ik.
Ik stem zelf SuuS141 Heb geen goed gevoel bij haar. inb4 k*t argument.
Zou overigens ook whami kunnen zijn, hij gooit de hele tijd rond dat hij slecht, zodat mensen denken dat hij gek is en goed is.
Iets met omgekeerd psychologie.

Hahahaha zalig, nu geef je wel heel erg makkelijk weg dat zowel jij als Remi cult zijn :roflol:

Bikers

Hahaha lekker logisch weer!!

De redenatie van sommigen hier

Terug
Naar boven