SuuS141
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 845
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 64kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik stem met spaceman mee op Bikers vooral ook naar aanleiding van de stemronde tussen Jimboo en spaceman waar hij op het laatste moment switchte naar spaceman om te proberen om Jimboo te redden. Ik denk niet dat hij de wolf is maar ben er wel bijna zeker van dat hij cult is.
Hahaha zit in de auto dus op m'n gemakje alles uiteenzetten gaat wat lastig...
-Whami stemt op zichzelf (anarchistje)
-Bikers denkt zeker te weten dat Remia cult is maar stemt op mij
Mannenlogica....zucht
Hahaha zit in de auto dus op m'n gemakje alles uiteenzetten gaat wat lastig...
-Whami stemt op zichzelf (anarchistje)
-Bikers denkt zeker te weten dat Remia cult is maar stemt op mij
Mannenlogica....zucht

hmm. ziet er niet goed uit voor me. Word een strijd tegen mij en Bikers denk ik. Ik stem zelf Orgineel Heb geen goed gevoel bij hem. inb4 k*t argument. Zou overigens ook whami kunnen zijn, hij gooit de hele tijd rond dat hij slecht, zodat mensen denken dat hij gek is en goed is. Iets met omgekeerd psychologie.
remi neemt over van Suus, zie je Remi en Suus evil. Als jij straks dood bent en je blijkt burger mag men gerust op mij stemmen morgen 
hmm. ziet er niet goed uit voor me. Word een strijd tegen mij en Bikers denk ik. Ik stem zelf Orgineel Heb geen goed gevoel bij hem. inb4 k*t argument. Zou overigens ook whami kunnen zijn, hij gooit de hele tijd rond dat hij slecht, zodat mensen denken dat hij gek is en goed is. Iets met omgekeerd psychologie.
Gast, ik heb een duidelijke hint gegeven over mijn rol. Als je hier zou zijn, zou ik je een tik met mijn bezem geven!
+1 hij weet 100% zeker mijn rol. Van de rest weetk niet zeker of ze het al doorhebben maar Remi zou oerdom moeten zijn om de mijne niet te wetenGast, ik heb een duidelijke hint gegeven over mijn rol. Als je hier zou zijn, zou ik je een tik met mijn bezem geven!
Tremendes moet maar niet zo gek doenHaha misschien ben je wel Gek![]()
Nee srs jij stemt toch ook op mij & t zal je strax verbazen maar ben gewoon geen cult.. Heb dit spel niet actief meegespeeld, maar zoals ik al zei heb ik wel vaker commentaar gehad met dat ik t spel steeds bepaal, dat ik alles naar me hand zet, dat t niet leuk is... Dus d8 laat t lekker aan jullie over en ik blijf aan de zijlijn staan... Er Tremendes had ik t wel srs fout
Haha misschien ben je wel Gek![]()
Nee srs jij stemt toch ook op mij & t zal je strax verbazen maar ben gewoon geen cult.. Heb dit spel niet actief meegespeeld, maar zoals ik al zei heb ik wel vaker commentaar gehad met dat ik t spel steeds bepaal, dat ik alles naar me hand zet, dat t niet leuk is... Dus d8 laat t lekker aan jullie over en ik blijf aan de zijlijn staan... Er Tremendes had ik t wel srs fout
Ik zou bijna gaan twijfelen. Wilde je uit de tent lokken met opmerkingen over je bepalende rol. Ik moet toch wat, heb niet de indruk dat er mensen zijn die willen winnen. Dit is de eerste dag dat ik een beetje tijd heb.
Verklaar me dan waarom er niemand met me mee ging om op jou te stemmen. Als je echt goed bent hadden de cults elke kans gegrepen om je te hangen. Eerste stem kwam van mij, vervolgens hadden ze mij de volgende dag gehangen mocht jij goed zijn.
Net wat uit het begin terug gelezen en Bio was voortrekker bij minstens 2 votes op burger waarbij Jimboo dan ook snel volgde. Bio geen evil lijkt me onwaarschijnlijk. Iedereen, kijk maar terug.
Mijn verdenkingen op suus waren denk ik verkeerd als ik het begin bekijk.
lDaarnaast waren er heel veel stemmers met dezelfde stemWat is dat toch steeds met de Samoerai? Wat moet dat betekenen?Voortrekker?? Ik heb tot nu toe alleen maar gevolgd. Als je dan een slechte wilt hebben, zouden de cults mij dus moeten volgen en dus zullen ze bij de volgers zittenlDaarnaast waren er heel veel stemmers met dezelfde stem
Gr Samoerai