AndroidHealthClinic

Weerwolf 12: De DBB Villa

Hahaha zit in de auto dus op m'n gemakje alles uiteenzetten gaat wat lastig...
-Whami stemt op zichzelf (anarchistje)
-Bikers denkt zeker te weten dat Remia cult is maar stemt op mij

Mannenlogica....zucht

Jaap ja lijkt mij goed, hij heeft een paar keer goed beargumenteerde posts getoond en had gelijk met de cult.

Remi, tja ik weet niet wat ik van hem moet denken, mijn eerste potje.
Als ik het zo hoor is het wel verdacht, maar hij heeft ook de reden hiervoor duidelijk aangegeven. Waardoor ik op het moment eerder ben geneigd voor iemand anders te gaan.

Biobeast tja:

Ik ben Samurai fakking orgineel

orgineel

Vreemde beargumenties van de ene naar de andere persoon. Cult / Anarchist maybe?

Bikers:

Ik stem met spaceman mee op Bikers vooral ook naar aanleiding van de stemronde tussen Jimboo en spaceman waar hij op het laatste moment switchte naar spaceman om te proberen om Jimboo te redden. Ik denk niet dat hij de wolf is maar ben er wel bijna zeker van dat hij cult is.

Ik ga hierin mee met jaap.
Vlak na de stemming toen jimboo bleek cult te zijn was ie ook ineenkeer iets te positief over spaceman. (Dat het onmogelijk was dat hij cult is. Alhoewel ik mijn twijfels heb behouden.)
Iets te defensief als je het mij vraagt..

........ Bikers

Mannenlogica....zucht

:orly:
Waar zeg ik dit? Ik weet niet of hij goed of slecht, maar vind jou op dit moment verdachter. Waarom zou ik op remi stemmen dan?

Mannenlogica....zucht

Ben je bijna thuis? Het eten staat al bijna op tafel hoor!

Of wie moet ik nu stemmen, Remi, Bikers of mezelf ???

hmm. ziet er niet goed uit voor me. Word een strijd tegen mij en Bikers denk ik. Ik stem zelf Orgineel Heb geen goed gevoel bij hem. inb4 k*t argument. Zou overigens ook whami kunnen zijn, hij gooit de hele tijd rond dat hij slecht, zodat mensen denken dat hij gek is en goed is. Iets met omgekeerd psychologie.

Suus is er zeker ook 1 maar daar hebben vandaag nog niet veel mensen op gestemd? In sommige posts zeg ik praktisch wat ik ben en heb al 2 mensen zien doen alsof ze mijn rol hebben. Zelfs de goeden maken zich verd8, hoe moet je dan weten wie evil is???
Ofwel is Suus dom ofwel probeert ze onschuldigen de dood in te krijgen, ga straks eens nalezen of ze vroeger al vaak op burgers gestemd heeft.

ik wil mijn stem best veranderen, vorige was rage door jouw evil lijstje

hmm. ziet er niet goed uit voor me. Word een strijd tegen mij en Bikers denk ik. Ik stem zelf Orgineel Heb geen goed gevoel bij hem. inb4 k*t argument. Zou overigens ook whami kunnen zijn, hij gooit de hele tijd rond dat hij slecht, zodat mensen denken dat hij gek is en goed is. Iets met omgekeerd psychologie.
:roflol: remi neemt over van Suus, zie je Remi en Suus evil. Als jij straks dood bent en je blijkt burger mag men gerust op mij stemmen morgen :roflol:
Doe maar terug Remi

Gast, ik heb een duidelijke hint gegeven over mijn rol. Als je hier zou zijn, zou ik je een tik met mijn bezem geven!

Gast, ik heb een duidelijke hint gegeven over mijn rol. Als je hier zou zijn, zou ik je een tik met mijn bezem geven!

Haha misschien ben je wel Gek :trollface:

Nee srs jij stemt toch ook op mij & t zal je strax verbazen maar ben gewoon geen cult.. Heb dit spel niet actief meegespeeld, maar zoals ik al zei heb ik wel vaker commentaar gehad met dat ik t spel steeds bepaal, dat ik alles naar me hand zet, dat t niet leuk is... Dus d8 laat t lekker aan jullie over en ik blijf aan de zijlijn staan... Er Tremendes had ik t wel srs fout

+1 hij weet 100% zeker mijn rol. Van de rest weetk niet zeker of ze het al doorhebben maar Remi zou oerdom moeten zijn om de mijne niet te weten

---------- Post toegevoegd Thu 1 Nov 2012 om 18:21 ----------

Nee srs jij stemt toch ook op mij & t zal je strax verbazen maar ben gewoon geen cult.. Heb dit spel niet actief meegespeeld, maar zoals ik al zei heb ik wel vaker commentaar gehad met dat ik t spel steeds bepaal, dat ik alles naar me hand zet, dat t niet leuk is... Dus d8 laat t lekker aan jullie over en ik blijf aan de zijlijn staan... Er Tremendes had ik t wel srs fout
Tremendes moet maar niet zo gek doen

Ik zou bijna gaan twijfelen. Wilde je uit de tent lokken met opmerkingen over je bepalende rol. Ik moet toch wat, heb niet de indruk dat er mensen zijn die willen winnen. Dit is de eerste dag dat ik een beetje tijd heb.

Verklaar me dan waarom er niemand met me mee ging om op jou te stemmen. Als je echt goed bent hadden de cults elke kans gegrepen om je te hangen. Eerste stem kwam van mij, vervolgens hadden ze mij de volgende dag gehangen mocht jij goed zijn.

Jaap en Space zijn degene die ik het minst verdenkt, dat blijken later vast darksiders :roflol:
Denk dat het vooral de goeien zijn die het moeilijk maken en niet de slechten. Het 'bodybuilder' IQ is maar laag.

Ik zou bijna gaan twijfelen. Wilde je uit de tent lokken met opmerkingen over je bepalende rol. Ik moet toch wat, heb niet de indruk dat er mensen zijn die willen winnen. Dit is de eerste dag dat ik een beetje tijd heb.

Verklaar me dan waarom er niemand met me mee ging om op jou te stemmen. Als je echt goed bent hadden de cults elke kans gegrepen om je te hangen. Eerste stem kwam van mij, vervolgens hadden ze mij de volgende dag gehangen mocht jij goed zijn.

Omdat niet iedereen weet wat voor speler ik ben... Der zijn genoeg nieuwe die niet weten of ik goed ben in dit spel of niet. Ten 2e heb ik geen 1hint proberen op te lossen, heb niet gestemd, dus vorm zo geen bedreiging.. Voor de rest weet ik t zelf ook niet want snap er zelf ook niks van dat ik nog leef. Had eigelijk verwacht dat ik de 1ste nacht al de b*ch van de wolf zou worden

Ik verander mijn stem van.orgineel naar Bikers

Net wat uit het begin terug gelezen en Bio was voortrekker bij minstens 2 votes op burger waarbij Jimboo dan ook snel volgde. Bio geen evil lijkt me onwaarschijnlijk. Iedereen, kijk maar terug.
Mijn verdenkingen op suus waren denk ik verkeerd als ik het begin bekijk.

Net wat uit het begin terug gelezen en Bio was voortrekker bij minstens 2 votes op burger waarbij Jimboo dan ook snel volgde. Bio geen evil lijkt me onwaarschijnlijk. Iedereen, kijk maar terug.
Mijn verdenkingen op suus waren denk ik verkeerd als ik het begin bekijk.

Voortrekker?? Ik heb tot nu toe alleen maar gevolgd. Als je dan een slechte wilt hebben, zouden de cults mij dus moeten volgen en dus zullen ze bij de volgers zitten;) lDaarnaast waren er heel veel stemmers met dezelfde stem
Gr Samoerai

Voortrekker?? Ik heb tot nu toe alleen maar gevolgd. Als je dan een slechte wilt hebben, zouden de cults mij dus moeten volgen en dus zullen ze bij de volgers zitten;) lDaarnaast waren er heel veel stemmers met dezelfde stem
Gr Samoerai
Wat is dat toch steeds met de Samoerai? Wat moet dat betekenen?

He dat is mijn tekst:mad:

Terug
Naar boven