MuscleMeat

Weerwolf 12: De DBB Villa

En Orgineel heeft het voor elkaar hoor... De t*fus man...

wedden dat ik gelijk krijg, remi is wolf of anarchist, maar ben 90% zeker van wolf

Hmm wie is het nu? ben wel benieuw of ik: told you. kan zeggen :D.

Hou je ** bek vuile ** homo.. Je ziet toch dat Orgineel cult is.. Potverdomme man..Idioten

Gast, dat je zo heftig reageert is overduidelijk het bewijs dat je vorige spel meer wist dan mogelijk was.

En misschien ben ik wel medecultbroeder met Orgineel? Logisch nadenken gaat je blijkbaar niet zo goed af als je niet extra hints krijgt van Markrot he, stumpert.

• Topic Starter Topic Starter
Dag 4

De nachtelijke verdwijningen blijven voortduren, tot wanhoop van de reeds uitgedunde bodybuilder populatie. De bewoners beseffen dat wanneer ze niet snel de aanstichter van het kwaad te pakken hebben, er geen hoop meer is. De dreigende ondergang van de DBB Villa beweegt de bewoners tot het maken van een nieuwe keuze: bikers. Met weinig bezwaren en tegenwerking van omstanders verzamelen de DBB'ers zich rond bikers. 'Wat doen jullie, jongens? Ik had het hier net zo naar mijn zin. :( Jullie zijn mijn broeders, toch?' stamelt de jongeman.
Secret Link
De DBB'ers waren echter niet broederlijk genoeg om te besluiten hun 'makker' met minder als een marteldood om het leven te brengen. bikers tracht met een rennertje het kwaad te ontduiken, maar een vlugge Jaap Ja snijdt hem de pas af, en werkt hem tegen de grond. De tegenspartelende bikers wordt gedragen naar een van de meest heilige plekken van de DBB Villa, de kwarkruimte.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De voorraadtanks in de kwarkruimte hebben een opslagcapaciteit van maar liefst 25,000 liter. Daar kunnen de bewoners van de DBB Villa wel zeker drie maanden op teren! Ook is de DBB Villa zelfvoorzienend, en in staat magere kwark te produceren uit een grote verscheidenheid aan grondstoffen.

'Onze kwarkvoorraad begint langzaam op te raken...' zegt Jorgyboy met een grijns. De processieunit wordt geopend, en een schreeuwende bikers wordt in de malende bladen van het vreselijke apparaat gegooid. 'NEEEEEEE....!' Het geluid van de machinerie verstomt al gauw zijn wanhoopskreten.

Morgen wordt een heerlijke maaltijd opgediend!

kwark-300x200.jpg

bikers is dood, hij was burger.

Het is nacht.

Spelers met nachtrollen hebben tot 0:00 om gebruik te maken van hun power via PM.

**** dit man

---------- Post toegevoegd Thu 1 Nov 2012 om 20:04 ----------

ORGINEEL

hier komt ie.......

told you ;)

edit: oops ben natuulijk dood :o

What the **** is dit voor mind****ing

Hoe the ****?!

Jaap en Spaceman, dacht dat jullie zeker waren van bikers?

weer een burger... het gaat niet goed met de goede

Stem dan toch op Remi!!

---------- Post toegevoegd Thu 1 Nov 2012 om 20:09 ----------

Je stemde zelf op hem toch... Morgen Orgineel eruit of het is voorbij

Morgen Remi eruit of het is over.

Het is trouwens al over. Tenzij de jager de juiste beschermt vannacht (mij)

Anders is het morgen om 19.45 alle cults op 1 goede.

Hoeveel cults zijn er in totaal?

Stem dan toch op Remi!!

---------- Post toegevoegd Thu 1 Nov 2012 om 20:09 ----------

Morgen Remi eruit of het is over.

Het is trouwens al over. Tenzij de jager de juiste beschermt vannacht (mij)

Anders is het morgen om 19.45 alle cults op 1 goede.

je verspreekt jezelf. ieder potje is er een andere hoeveelheid aan cults etc. Hoe weet je dat t over is??

ik speel volgend spelletje niet meer mee, remi heeft duidelijk teveel invloed op de spelers hier.

Jager, heks en meisje zitten er nog in?

Terug
Naar boven