AndroidHealthClinic

Weerwolf 12: De DBB Villa

je verspreekt jezelf. ieder potje is er een andere hoeveelheid aan cults etc. Hoe weet je dat t over is??

Ik heb geen idee hoeveel cults er zijn maar verwacht 5 er is er 1 weg dus zijn er nog 4. +de wolf =5. Vannacht eet de wolf een goede, morgen avond word 1 gehangen. Zijn nog 13 spelers, dus morgen nog 11. Morgennacht eet de wolf er weer 1. Is het dus 5 tegen 5. Een paar inactieve leden...
Eigenlijk zijn we nu al gedoemd!

ik speel volgend spelletje niet meer mee, remi heeft duidelijk teveel invloed op de spelers hier.

Dude? Wat zit je nou te mekkeren? Niemand is remi gevolgd op orgineel, buiten bikers zelf...

Jij zegt dat we moeten stemmen op remi, maar heb je nog niet echt mooie argumenten horen aanhalen. Jaap Ja en Spaceman, twee mensen die ik vertrouw, gingen voor Bikers en hadden wel argumenten, dus daarom dat ik hen volg en niet jou.

Dude? Wat zit je nou te mekkeren? Niemand is remi gevolgd op orgineel, buiten bikers zelf...

Jij zegt dat we moeten stemmen op remi, maar heb je nog niet echt mooie argumenten horen aanhalen. Jaap Ja en Spaceman, twee mensen die ik vertrouw, gingen voor Bikers en hadden wel argumenten, dus daarom dat ik hen volg en niet jou.
Jij bent ook evil...

nou goed, is hij niet de wolf dan zat ik wel fout en doe ik gewoon mee volgend potje

Hahaha jezus :roflol: Is dit weerwolf: knudde editie?

Ja jezus, vind je het gek? Ik zie 0 concrete bewijzen en jullie stemmen vervolgens alle goede eruit. Langzamerhand begint het wel duidelijk te worden dat jullie slecht zijn, of zit ik nu verkeerd? Als ik nu word opgegeten hebben jullie een lead.

Suffer, sacrifice.

Echt alles nagelezen, conclusies:
- Rickynl: evil of domste buger ooit. Stemt ook steeds op zij met al veel stemmen.
- Jorgyboy: zoals Rickynl
- Biobeast: alle stemmen naar burgers, wellicht evil

Verdacht:
- Spaceman21

(wellicht) Goed:
- Helaas pindakaas
- Orgineel
- Thielen?

- Rickynl: evil of domste buger ooit. Stemt ook steeds op zij met al veel stemmen.

Verdacht:
- Spaceman21

(wellicht) Goed:
- Helaas pindakaas
- Orgineel
- Thielen?

Gast, idioot. Hints zijn nooit mijn sterkste ding geweest, zowel niet in de vorige games, als nu niet. Ik volg altijd diegene waarvan het overduidelijk is dat ze goed zijn, maw, Jaap Ja. Don't blame me als hij een fout maakt en daardoor ik ook.

Klote van Bikers, maar tegen hem waren meer aanleidingen dan tegen die homo van een Remi, of je het nu wilt toegeven of niet. Dat je mij daarom dom noemt zegt meer over jou dan over mij.

Verdacht:
- Spaceman21

(wellicht) Goed:
- Helaas pindakaas
- Orgineel
- Thielen?

Je bent zelf dom :mad:.

Jij haalt anders ook twijfels bij me op, op wie heb je nou uiteindelijk gestemd? Jezelf?

Hahaha dude fight!!

Dit hele potje hangt aan elkaar van "gevoelens" concrete aanwijzingen zijn niet nodig om iemand als evil aan te wijzen

Jij hebt ook nog niet veel nuttigs bijgedragen aan dit topic, ofwel?
Zij zou echt nutteloos zijn als burgemeester

tumblr_letotsQZnz1qeg99ao1_400.png

Terug
Naar boven