Fitness Seller

Weerwolf 12: De DBB Villa

Je kan wel merken dat de haat toeneemt zodra men begint te verliezen :rolleyes:

Zij zou echt nutteloos zijn als burgemeester

tumblr_letotsQZnz1qeg99ao1_400.png

K zou t beter doen als burgemeesteres :eek:

Jij wel?

Jij kan t weten!

stem mij er uit en tis klaar, wat jij wil whami.

Vraag me enkel af wie de grootste idioot was dit spel: RickyNL, Jorgayboy of ik. Zal afhangen of Ricky of Jorgay evil zijn.

---------- Post toegevoegd Thu 1 Nov 2012 om 22:38 ----------

stem mij er uit en tis klaar, wat jij wil whami.
Ok doe dan maar Orgineel, vanuit het niets kwamen enkele beschuldigingen naar hem dus die zouden correct kunnen zijn, waaronder vanuit de net gedode. Dus mss is Orgineel de wolf en moest men direct actie ondernemen door de bedreiging uit te schakelen.

Oké dus bikers was burger.... damn.

Sorry dat ik niet gestemd heb maar had er niet meer aan gedacht en was vanaf 5 uur weg :(.

Ik ga mss toch niet sterven deze n8, ik ben toch geen bedreiging voor de wolf, want zit sowieso bij de top 3 idioten van Weerwolf12 :p

Oei nu ga ik toch weer sterven want de wolf zal bijna zeker zijn dat ik goed ben. :fuu:

Vraag me enkel af wie de grootste idioot was dit spel: RickyNL, Jorgayboy of ik. Zal afhangen of Ricky of Jorgay evil zijn.

---------- Post toegevoegd Thu 1 Nov 2012 om 22:38 ----------

Ok doe dan maar Orgineel, vanuit het niets kwamen enkele beschuldigingen naar hem dus die zouden correct kunnen zijn, waaronder vanuit de net gedode. Dus mss is Orgineel de wolf en moest men direct actie ondernemen door de bedreiging uit te schakelen.

Mooi, je doet die avatar van je geen oneer aan op deze manier...

Slaap lekker allemaal!
Heb een killing spierpijn, fijn m'n king-size bed in

Mooi, je doet die avatar van je geen oneer aan op deze manier...

:roflol:

Haha zo'n toegift dat je evil bent :p

Had deze al verwacht, het zou ook gewoon kunnen bewijzen dat ik niet meteen onsportief ben als ik verlies en er toch even wat van wou zeggen naar de anderen. Maargoed we schelden elkaar nog niet de t*fus in dus het valt nog mee :D

---------- Post toegevoegd Thu 1 Nov 2012 om 23:30 ----------

Ik ga mss toch niet sterven deze n8, ik ben toch geen bedreiging voor de wolf, want zit sowieso bij de top 3 idioten van Weerwolf12 :p

Oei nu ga ik toch weer sterven want de wolf zal bijna zeker zijn dat ik goed ben. :fuu:

Beetje in de war, anarchist?

Dit. Volgens mij ben jij de anarchist. Jij of biobeast.

:roflol:

Had deze al verwacht, het zou ook gewoon kunnen bewijzen dat ik niet meteen onsportief ben als ik verlies en er toch even wat van wou zeggen naar de anderen. Maargoed we schelden elkaar nog niet de t*fus in dus het valt nog mee :D

---------- Post toegevoegd Thu 1 Nov 2012 om 23:30 ----------

Dit. Volgens mij ben jij de anarchist. Jij of biobeast.
wat typ je ineens veel? moet je een slachtoffer uitzoeken ofzo:roflol:

Terug
Naar boven