Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Haha zo'n toegift dat je evil bentJe kan wel merken dat de haat toeneemt zodra men begint te verliezen![]()

Ok doe dan maar Orgineel, vanuit het niets kwamen enkele beschuldigingen naar hem dus die zouden correct kunnen zijn, waaronder vanuit de net gedode. Dus mss is Orgineel de wolf en moest men direct actie ondernemen door de bedreiging uit te schakelen.
Oei nu ga ik toch weer sterven want de wolf zal bijna zeker zijn dat ik goed ben.![]()
Vraag me enkel af wie de grootste idioot was dit spel: RickyNL, Jorgayboy of ik. Zal afhangen of Ricky of Jorgay evil zijn.
---------- Post toegevoegd Thu 1 Nov 2012 om 22:38 ----------
Ok doe dan maar Orgineel, vanuit het niets kwamen enkele beschuldigingen naar hem dus die zouden correct kunnen zijn, waaronder vanuit de net gedode. Dus mss is Orgineel de wolf en moest men direct actie ondernemen door de bedreiging uit te schakelen.
Mooi, je doet die avatar van je geen oneer aan op deze manier...

Ik ga mss toch niet sterven deze n8, ik ben toch geen bedreiging voor de wolf, want zit sowieso bij de top 3 idioten van Weerwolf12
Oei nu ga ik toch weer sterven want de wolf zal bijna zeker zijn dat ik goed ben.![]()
Ik kruip er wel lekker bij, nog ff plezier voor het stervenSlaap lekker allemaal!
Heb een killing spierpijn, fijn m'n king-size bed in

wat typ je ineens veel? moet je een slachtoffer uitzoeken ofzo
Had deze al verwacht, het zou ook gewoon kunnen bewijzen dat ik niet meteen onsportief ben als ik verlies en er toch even wat van wou zeggen naar de anderen. Maargoed we schelden elkaar nog niet de t*fus in dus het valt nog mee
---------- Post toegevoegd Thu 1 Nov 2012 om 23:30 ----------
Dit. Volgens mij ben jij de anarchist. Jij of biobeast.

wat typ je ineens veel? moet je een slachtoffer uitzoeken ofzo![]()

Dit. Volgens mij ben jij de anarchist. Jij of biobeast.
Eerst ben ik cult, dan weer anarchist, nog ff en je gaat beweren dat ik de jager ben...
Ik quote jouw bewering omdat ik het met je eens was. Ik bedoelde biobeast meid