AndroidHealthClinic

Weerwolf 12: De DBB Villa

Oh lol, ben lekker duidelijk zo laat op de avond. Whami en biobeast bedoel ik dus om het even duidelijk te zeggen.

Ik lust mijn dbb-ers graag met wat chocoladesaus erbij, kun je die misschien klaarzetten? :o

Ik, rickynl, suus en bio zijn (wellicht) goed en jorgy mss. De evils laten ons bekvechten kijken toe, en laten ons op elkaar stemmen, moesten we morgen eens de krachten bundelen? Zal al bijna te laat zijn, kans onze enige kans zijn

Pffft dikke mind****, ik snap er echt de ballen meer van.

---------- Post toegevoegd Fri 2 Nov 2012 om 00:02 ----------

Dutchlifter is de wolf imo. Ik weet dat ik het niet goed kan uitleggen maar ik denk dat de meesten mijn rol wel al weten. Veel kans dat ik vannacht een gemakkelijke prooi ben dus toch maar vlug meedelen. Ga nog eens zoeken in de hints of ik daar nog duidelijkere vermoedens vind.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.006
Nacht 4

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Met minder opties van slachtoffers om uit te kiezen vergeleken met de voorgaande dagen is de wolf hard aan het nadenken welk van de bewoners hij het liefste zal proeven vannacht. Heimelijk en verdekt begeeft de wolf zich door de struiken in de nacht, hieraan denkend, wanneer hij ziet dat door een van de ramen nog licht brandt. Een silhouette met vrouwelijke vormen schijnt hem toe door een dunne vitrage. Dit lokt de aandacht van de wolf, die de afwisseling van een licht, mals hapje wel zou waarderen boven de gewoonlijke kost die zo zwaar op de maag ligt iedere nacht.

Moeiteloos klimt zijn wendige lichaam langs de muur omhoog. De wolf schuift de vitrage opzij en klimt in de kamer naar binnen. De bewoonster staart even met open mond naar de wolf en zakt vervolgens ineen op haar knieën. 'Meester wolf... ik had u niet verwacht vanavond.' De wolf kijkt in het rond. Een veel hoger aantal kaarsen dan acceptabel slechts voor sfeerverlichting, een zuiver pentagram, een koperen bel en hamer, en een plaquette versierd met een afbeelding van een wolf, neemt alle twijfel bij hem weg dat het hier gaat om een van zijn volgelingen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zijn vrouwelijke discipel is inmiddels weer opgestaan. 'Meester wolf, waarvoor geniet ik deze eer?' vraagt ze. 'Mijn trouwe volgeling...' begint de wolf. '...zoals je weet is het mijn plan om de DBB Villa te zuiveren van de DBB'ers, om mezelf vervolgens tot koning van DBB te kronen. Inmiddels zit ik in de laatste fasen van mijn plan. Weldra zal ik als een god leven in de DBB Villa, en zal ik er enkel ecto's toelaten, om mij te voeren, verzorgen en te dienen. Ik zal heer en meester zijn van DBB, veruit de buffste, met voor de rest alleen maar ecto's op deze site. Binnen enkele dagen zal de weerstand in de harten van de DBB'ers afgebrokkeld zijn. Ik heb besloten dat jij mij nu niet meer van verder nut bent.'

Angstig antwoordt ze: 'Maar meester wolf, ik heb u altijd zo goed gediend. Spaar me!' De wolf komt naderbij, waarop zijn volgeling stapjes achteruit doet. De wolf antwoordt: 'Als je niet een 5/10 was, dan had ik je laten leven, om mij de komende jaren te dienen als een van mijn persoonlijke coïtusslavinnen, wanneer ik volledige heerschappij heb bemachtigd over de DBB Villa. Helaas voor jou zul je me enkel nog ter dienst kunnen zijn als vulling van mijn maag.' Daarop spert de wolf wijd zijn bek open, en slokt zijn volgeling in een keer op.

SuuS141 is dood, zij was cultist.

Het is dag.

Tussen nu en 20:00 's avond kan gestemd worden op de meest verdachte persoon.

Je behoort eerst het verhaaltje in spanning te lezen, alvorens ja naar beneden scrollt voor de conclusie. ;)
Toen ik dit las rolde ik weer naar boven voor het verhaaltje met mijn fallus in de aanslag. Ten spijt was het niet wat ik verwacht had.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.010
Ben jij op m'n deur aan t kloppen?!?
Ik wil slapen

*masterd the multi-quote*
gratz, was moeilijk probs :p

Nah ik zat al lang onder je bed klaar als suprise. Had het nogal koud omdat ik er eerst naakt onder zat, daarom dat er wat kleren van je weg waren :o hoop dat je het niet erg vind. Daarna was ik ff ingedut onder je bed, ik kruip er nu bij.

Edit: arggghhhh, ze is koud!!!

---------- Post toegevoegd Fri 2 Nov 2012 om 01:12 ----------

:roflol: Had wel wat scenario's in gedachten waarbij een DBB'er wat action zou krijgen, maar dit is het geworden :p
Fuuuu, en dat terwijl ik onder haar bed klaar zat :mad: Mag ik ook niet eens even plezier maken?
Ze was wel cultist maar toch, kon je toch wel half uurtje mee w8en

Laatst bewerkt:
Beide dode cultisten stemden Spaceman + stemden NIET Jimboo
Hierbij verdachten voor cultisten:
1. Orgineel
2. RickyNL - verdedigde suus
3. RemiAFCA - kopieerde letterlijk tekst van een burger die mij verdacht en herhaalde dit naar mij toe - NewInTheGame verdacht 3 dagen lang Remi en ik acht het mogelijk dat new heks is, ook omdat hij zei van de rol van Remi te willen weten en nadien nog harder op Remi stemde.
4. Jaap Ja ??? meeste twijfel bij hem maar stemde ook op veel burgers. Meesten denken dat Jaap goed is maar kan strategie geweest zijn, alleszins zou ik voorstellen nog te w8en met hem? En nr 1, 2 of 3 te doden. Jaap ja beschuldigde Jimbooo wel maar veranderde uiteindelijk zijn stem.

los daarvan 5. jorgyboy verdenk ik ook nog steeds.

Ik ga nog eens terugkijken wie er naast suus me verdacht probeerde maken. Die zouden kunnen samenwerken.

---------- Post toegevoegd Fri 2 Nov 2012 om 01:34 ----------

Anarchist wellicht bio, zoals sommigen al eerder vermoeden.
Bio moet dus niet meteen dood maar wel voor de 7de dag

RICKYNL

Ik kan mn stem nog veranderen. Iedereen die niet in bovenstaande lijstje staat kan me proberen overtuigen op een ander te stemmen. En mensen die niet in het lijstje staan: LAAT JE NIET OVERHALEN DOOR ZIJ IN HET LIJSTJE, dat zijn de grootste verdachten.

Laatst bewerkt:
3. RemiAFCA - kopieerde letterlijk tekst van een burger die mij verdacht en herhaalde dit naar mij toe - NewInTheGame verdacht 3 dagen lang Remi en ik acht het mogelijk dat new heks is, ook omdat hij zei van de rol van Remi te willen weten en nadien nog harder op Remi stemde.

[/LEFT]

Laat die tekst maar zien dan. Volgens mij lieg je namelijk.. & dat je denkt dat newinthegame heks is, laat al blijken dat we je niet helemaal serieus moeten nemen.

Alsof Remi zo dicht bij de finish het risico zou nemen SuuS te pakken die bij de helft ofzo al in de "watching you" categorie viel. Wolf moet bijna wel een nieuwe zijn.

Ik zeg net als een aantal keer daarvoor RickyNL zelfde redenen en alleen nog versterkt door de verdediging van SuuSje.

Neeeeee!!!!!

Ik een 5/10?!?!?!? Wtf...

T was leuk zo lang t duurde....

*Go Cults Go*

haha, maar whami. omdat ik verdeeld gestemd heb net als enkele anderen ben ik de anarchist of mogelijk. Je probeert mensen rollen te geven, maar probeer t even opnieuw;) Doe t alleen niet hardop in dit topic, voor stemmen handig maar voor de volgende nacht niet

Ik, rickynl, suus en bio zijn (wellicht) goed en jorgy mss. De evils laten ons bekvechten kijken toe, en laten ons op elkaar stemmen, moesten we morgen eens de krachten bundelen? Zal al bijna te laat zijn, kans onze enige kans zijn

Snap d'r geen reet van hier noem je me nog goed ???

Volgens mij ben jij niet te vertrouwen. En hoopte je zo ook Suus te verdedidgen.

Whami

oh Wacht nou moet ik het wel goed en groot doen he..

Whami

Hoe kan zo'n domme wolf zover komen. Ik heb al meerdere keren aangegeven dat Suus een cult is. Iemand die nu nog denkt dat ik erbij hoor zou dit spel niet eens mee mogen doen.

Wie hebben er al een keer een stem op Suusje uitgebracht?

---------- Post toegevoegd Fri 2 Nov 2012 om 09:04 ----------

Rickynl is trouwens 100% zeker niet de wolf

---------- Post toegevoegd Fri 2 Nov 2012 om 09:08 ----------

Vandaag moeten we Remi stemmen. Voor alle goede, geef me deze kans. Hij is evil. Net als Biobeast.

Hoe kan zo'n domme wolf zover komen. Ik heb al meerdere keren aangegeven dat Suus een cult is. Iemand die nu nog denkt dat ik erbij hoor zou dit spel niet eens mee mogen doen.

Wie hebben er al een keer een stem op Suusje uitgebracht?

---------- Post toegevoegd Fri 2 Nov 2012 om 09:04 ----------

Rickynl is trouwens 100% zeker niet de wolf

---------- Post toegevoegd Fri 2 Nov 2012 om 09:08 ----------

Vandaag moeten we Remi stemmen. Voor alle goede, geef me deze kans. Hij is evil. Net als Biobeast.

hahahaha, ik heb op suus gestemd. ik was zelf een van de eerste die zeker zei dat suus cult was.

hahahaha, ik heb op suus gestemd. ik was zelf een van de eerste die zeker zei dat suus cult was.

Lol, jij hebt je stem veranderd. Het is al een oude tactiek om een medecult naar voren te schuiven om vervolgens je stem te veranderen naar een burger.

Terug
Naar boven