Nacht 4
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Met minder opties van slachtoffers om uit te kiezen vergeleken met de voorgaande dagen is de wolf hard aan het nadenken welk van de bewoners hij het liefste zal proeven vannacht. Heimelijk en verdekt begeeft de wolf zich door de struiken in de nacht, hieraan denkend, wanneer hij ziet dat door een van de ramen nog licht brandt. Een silhouette met vrouwelijke vormen schijnt hem toe door een dunne vitrage. Dit lokt de aandacht van de wolf, die de afwisseling van een licht, mals hapje wel zou waarderen boven de gewoonlijke kost die zo zwaar op de maag ligt iedere nacht.
Moeiteloos klimt zijn wendige lichaam langs de muur omhoog. De wolf schuift de vitrage opzij en klimt in de kamer naar binnen. De bewoonster staart even met open mond naar de wolf en zakt vervolgens ineen op haar knieën. 'Meester wolf... ik had u niet verwacht vanavond.' De wolf kijkt in het rond. Een veel hoger aantal kaarsen dan acceptabel slechts voor sfeerverlichting, een zuiver pentagram, een koperen bel en hamer, en een plaquette versierd met een afbeelding van een wolf, neemt alle twijfel bij hem weg dat het hier gaat om een van zijn volgelingen.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Zijn vrouwelijke discipel is inmiddels weer opgestaan. 'Meester wolf, waarvoor geniet ik deze eer?' vraagt ze. 'Mijn trouwe volgeling...' begint de wolf. '...zoals je weet is het mijn plan om de DBB Villa te zuiveren van de DBB'ers, om mezelf vervolgens tot koning van DBB te kronen. Inmiddels zit ik in de laatste fasen van mijn plan. Weldra zal ik als een god leven in de DBB Villa, en zal ik er enkel ecto's toelaten, om mij te voeren, verzorgen en te dienen. Ik zal heer en meester zijn van DBB, veruit de buffste, met voor de rest alleen maar ecto's op deze site. Binnen enkele dagen zal de weerstand in de harten van de DBB'ers afgebrokkeld zijn. Ik heb besloten dat jij mij nu niet meer van verder nut bent.'
Angstig antwoordt ze: 'Maar meester wolf, ik heb u altijd zo goed gediend. Spaar me!' De wolf komt naderbij, waarop zijn volgeling stapjes achteruit doet. De wolf antwoordt: 'Als je niet een 5/10 was, dan had ik je laten leven, om mij de komende jaren te dienen als een van mijn persoonlijke coïtusslavinnen, wanneer ik volledige heerschappij heb bemachtigd over de DBB Villa. Helaas voor jou zul je me enkel nog ter dienst kunnen zijn als vulling van mijn maag.' Daarop spert de wolf wijd zijn bek open, en slokt zijn volgeling in een keer op.
SuuS141 is dood, zij was cultist.
Het is dag.
Tussen nu en 20:00 's avond kan gestemd worden op de meest verdachte persoon.