Fitness Seller

Weerwolf 12: De DBB Villa

Ja maar wat je zegt is dus bullshit whami...

Je zegt ' herhaalde de tekst van een burger die mij verdacht en herhaalde dit naar mij toe' .

Ten 1ste is het Bikers tekst die niet op jouw stemde maar op SuuS141 en ten 2e herhaal ik dit en stemde op Orgineel dus snap niet zo goed wat je bedoeld met ' herhaalde dit naar mij toe'.. ?
Je verdedigd je op zelfde wijze als de 2 vorige cults. En raar ook bij vorige stemming dat men eerst voor jou wou gaan en dat we dan afgeleid werden naar bikers die voordien nooit verdacht was geweest. Er was maar 1 iemand met wat degelijk reden - weet niet meer wie - om op bikers te stemmen.
Nu bij deze stemming probeer je weer het stemgedrag te veranderen.
Bikers was stille burger dus was mss makkelijk slachtoffer, en nu wil je andere stille er uit smijten. Omdat je weet dat hij geen cult noch wolf is?
En je probeerde ook al beschuldigingen naar mij te krijgen, waarom? Om jezelf te beschermen tegen mijn beschuldigingen?

Wat een pot...
Waarom gaat er niemand mee op Remi?

Dutchlifter gaat sowieso burger zijn want er gaan er veel mee en te gemakkelijk...
Cults moeten wolf beschermen dus gaan ze niet meegaan.
Waarom gaat Remi weer zo makkelijk mee hé? Stemt steeds op mensen zonder stem die niets uitmaken of op burgers, was afzijdig bij Jimboo stemming en stemde vorige ronde weer onbelanghebbend op Orgineel terwijl ik Orgineel ervan verdenkt burger te zijn.
Remi heeft al zowel ik als Origineel beschuldigd omdat we hem beschuldigen...

Iedereen die burger is stem mee op Remi, moet toch wel overduidelijk zijn nu?
Remi

---------- Post toegevoegd Fri 2 Nov 2012 om 16:44 ----------

Why the hell op dutchlifter zijn enkel omdat hij stil en aan beschrijvingen voldoet - die enkel andere burgers hebben gedood.
Waarom niet iemand waar men zekerder van is, zie mijn lijst. Andere burgers moeten daar toch makkelijk nog andere redenen kunnen bijvinden bij toch minstens 1 iemand? Is zoals met bikers, vanuit het niets op gestemd en dood... Zou nu het zelfde kunnen zijn met dutch

nou jaap je hebt eindelijk je zin, vanaf dag 1 loop je al mij te focken en mensen aan te steken om op mij te stemmen, jammer maar helaas als ik eruit wordt gestemd gaan de slechte winnen.

Ik ga trouwens op... ik weet het nog niet

Laatst bewerkt:
Je verdedigd je op zelfde wijze als de 2 vorige cults. En raar ook bij vorige stemming dat men eerst voor jou wou gaan en dat we dan afgeleid werden naar bikers die voordien nooit verdacht was geweest. Er was maar 1 iemand met wat degelijk reden - weet niet meer wie - om op bikers te stemmen.
Nu bij deze stemming probeer je weer het stemgedrag te veranderen.
Bikers was stille burger dus was mss makkelijk slachtoffer, en nu wil je andere stille er uit smijten. Omdat je weet dat hij geen cult noch wolf is?
En je probeerde ook al beschuldigingen naar mij te krijgen, waarom? Om jezelf te beschermen tegen mijn beschuldigingen?

Tenenkrommemd dit...

Oke whami je moet geen onjuiste info gaan vertellen..

Allereerst, 'We werden afgeleid naar Bikers' waar the **** slaat dit op dan? Hoe werd je afgeleid dan.... Je geeft mij de schuld van iets wat je totaal niet kan beargumenteren. .... ' ik leidde je af' zeg je... Met welke post dan? Hoe the **** kan ik je nou afleiden om niet op mij te stemmen? Je zegt srs gewoon dingen die kant noch wal slaan.
Hoe kan ik nou zorgen dat je op Bikers zou stemmen terwijl ik dat zelf totaal niet deed.. Was je stem nodig om Bikers eruit te krijgen en niet Orgineel? NEE, je stem was niet de beslissende stem, je stemde dus op Bikers omdat je dat wilde.. En je zat fout. Ga mij niet de schuld geven van jiu fouten!

Ten 2e ' Bikers werd nooit berdacht' is totale onzin. Bikers werd al eerdere dagen verdacht.. Spaceman21 en Jaap ja stemde op Bikers.. Beide vonden Bikers verdacht. Komt door mij.? NEE, heb nog nooit gezegd dat ik dacht dat Bikers verdacht als Cult, dus nee ik heb niks beïnvloed zij stemde zelf op Bikers.

Ten 3e.. Ik wil nu de stemming veranderen om er een burger uit te stemmen? Waar baseer je dit op dan? De stemming op Dutchlifter was al gaande voordat ik op Dutchlifter stemde... Dus NEE, ik verander niks. De stemming was al gaande.

En als laatste... ' je probeerde ook stemmen op mij te krijgen' Weet je hoe dat komt whami.... Door deze shit... Alles wat je post staat vol met vage argumentaties die niet kloppen. Als je zo graag de 'goodguy' wilt uithangen kom dan met argumentaties die kloppen, kom niet aan zetten met info die gewoon niet klopt. En ga nou niet zeggen dat het wel klopt, want echt elke debiel kan zien, na het lezen van deze post, dat jouw dingen gewoon niet kloppen.
Je hele post staat vol met eigen verzinsels en allerlei vage shit. Er klopt niks, maar dan ook niks van je post.

Waarom gaat Remi weer zo makkelijk mee hé? Stemt steeds op mensen zonder stem die niets uitmaken of op burgers, was afzijdig bij Jimboo stemming en stemde vorige ronde weer onbelanghebbend op Orgineel terwijl ik Orgineel ervan verdenkt burger te zijn.
Remi heeft al zowel ik als Origineel beschuldigd omdat we hem beschuldigen...

Iedereen die burger is stem mee op Remi, moet toch wel overduidelijk zijn nu?
Remi[

Waarom niet iemand waar men zekerder van is, zie mijn lijst

Dit ook weer whami...

en eerste.. Ik hield me afzijdig.. Ja dus... Maakt t jouw betrouwbaarder doordat jij wel elke dat burgers weg stemde? Ga toch weg man, je enige stem die nut had was die op Jimbooo maar dat kon je gemakkelijk faken omdat Jimbooo toch al verloren was.

Ten 2e. Jij verdenkt Orgineel ervan burger te zijn? Ja dus? Heet totaal geen waarde dus had je net zo goed niet kunnen zeggen.

Ten 3e... ' Remi heeft al zowel ik als Origineel beschuldigd omdat we hem beschuldigen...'
Ow dus in jiu ideale wereld mag ik mijzelf niet verdedigen? Je hele post zoals die vorige EN deze staat vol met eigen verzinsels... En jij verwacht dat ik dan m'n bek hou & dat accepteer? Nee dus, ik beargumenteer waarom jou post onzin is met valide informatie Whami in tegenstelling tot wat jij doet!

En dan als laatste 'kijk naar mijn lijst' ... Je lijst, ... Je neemt het andere kwalijk dat ze niet kijken naar je lijst terwijl JIJ daar zelf constant van afwijkt... Je neemt andere mensen dingen kwalijk die jij zelf doet! Makkelijk he? Besides, is jouw lijst betrouwbaar? NEE, want alles wat je beargumenteerd is beargumenteerd zelf verzonnen shit en allerlei andere vage shit... Ik ga niet zeggen dat je lijst deels niet klopt. Maar kom met goede argumentaties want wat je nu doet is haat zaaien door middel van eigen verzinsels.

Dit ook weer whami...

en eerste.. Ik hield me afzijdig.. Ja dus... Maakt t jouw betrouwbaarder doordat jij wel elke dat burgers weg stemde? Ga toch weg man, je enige stem die nut had was die op Jimbooo maar dat kon je gemakkelijk faken omdat Jimbooo toch al verloren was.

Ten 2e. Jij verdenkt Orgineel ervan burger te zijn? Ja dus? Heet totaal geen waarde dus had je net zo goed niet kunnen zeggen.

Ten 3e... ' Remi heeft al zowel ik als Origineel beschuldigd omdat we hem beschuldigen...'
Ow dus in jiu ideale wereld mag ik mijzelf niet verdedigen? Je hele post zoals die vorige EN deze staat vol met eigen verzinsels... En jij verwacht dat ik dan m'n bek hou & dat accepteer? Nee dus, ik beargumenteer waarom jou post onzin is met valide informatie Whami in tegenstelling tot wat jij doet!

En dan als laatste 'kijk naar mijn lijst' ... Je lijst, ... Je neemt het andere kwalijk dat ze niet kijken naar je lijst terwijl JIJ daar zelf constant van afwijkt... Je neemt andere mensen dingen kwalijk die jij zelf doet! Makkelijk he? Besides, is jouw lijst betrouwbaar? NEE, want alles wat je beargumenteerd is beargumenteerd zelf verzonnen shit en allerlei andere vage shit... Ik ga niet zeggen dat je lijst deels niet klopt. Maar kom met goede argumentaties want wat je nu doet is haat zaaien door middel van eigen verzinsels.

Kun jij niet beter eens gaan kijken wie er echt evil zijn? Jij hebt totaal nog niet de moeite gedaan om duidelijk te maken wie er evil zijn. Maar dit weet jij natuurlijk al sinds je een PM kreeg met je rol! ;)

Remi verdedigd zich te sterk dus mss toch geen cult, gewoon idioot die graag heeft dat we burgers er uit stemmen :roflol:

Waarom kom jij niet eens met iemand degelijk om op te stemmen dan?
Denk dat al genoeg dingen opgenoemd heb om op jou te stemmen, elke keer dat ik dan begin te twijfelen smijt je weer iets in het rond dat je verdacht maakt.
Als je goed bent, op wie stemmen dan buiten dutch? Want ben niet overtuigd over dutch, zou weer gewoon een burger kunnen zijn...

---------- Post toegevoegd Fri 2 Nov 2012 om 18:44 ----------

nou jaap je hebt eindelijk je zin, vanaf dag 1 loop je al mij te focken en mensen aan te steken om op mij te stemmen, jammer maar helaas als ik eruit wordt gestemd gaan de slechte winnen.

Ik ga trouwens op... ik weet het nog niet
Wel een argument gebruikt door beide andere cults die dood zijn maar toch... Nog niet overtuigd.

Remi verdedigd zich te sterk dus mss toch geen cult, gewoon idioot die graag heeft dat we burgers er uit stemmen :roflol:

Waarom kom jij niet eens met iemand degelijk om op te stemmen dan?
Denk dat al genoeg dingen opgenoemd heb om op jou te stemmen, elke keer dat ik dan begin te twijfelen smijt je weer iets in het rond dat je verdacht maakt.
Als je goed bent, op wie stemmen dan buiten dutch? Want ben niet overtuigd over dutch, zou weer gewoon een burger kunnen zijn...

---------- Post toegevoegd Fri 2 Nov 2012 om 18:44 ----------

Wel een argument gebruikt door beide andere cults die dood zijn maar toch... Nog niet overtuigd.

Whami, jij bent ook maar irritant!!!

Kun jij niet beter eens gaan kijken wie er echt evil zijn? Jij hebt totaal nog niet de moeite gedaan om duidelijk te maken wie er evil zijn. Maar dit weet jij natuurlijk al sinds je een PM kreeg met je rol! ;)

Ja Whami staat er tussen...

Nee srs.. Jij gaat mij niet vertellen dat wat ik zeg in 2 bovenstaande posts onzin is... Ook jij weet dat Whami z'n posts onsamenhangend is, en vol staat met vage, maar ook echt VAGE shit die nergens op slaat... En dat jij samenspant met iemand die met dit soort informatie komt om zo mensen over te halen om op mij te stemmen zegt genoeg over jou Orgineel, want ook jij ziet dat het onzin is.

Nee srs.. Jij gaat mij niet vertellen dat wat ik zeg in 2 bovenstaande posts onzin is... Ook jij weet dat Whami z'n posts onsamenhangend is, en vol staat met vage, maar ook echt VAGE shit die nergens op slaat... En dat jij samenspant met iemand die met dit soort informatie komt om zo mensen over te halen om op mij te stemmen zegt genoeg over jou Orgineel, want ook jij ziet dat het onzin is.

Ik span zeker niet samen met Whami. Jij concentreert je op hem terwijl jij je beter kunt concentreren op het feit dat de goede aan de verliezende hand zijn.

Ik span zeker niet samen met Whami. Jij concentreert je op hem terwijl jij je beter kunt concentreren op het feit dat de goede aan de verliezende hand zijn.

En wie zegt dat Whami goed is dan? ... Wil best op Whami stemmen

---------- Post toegevoegd Fri 2 Nov 2012 om 19:00 ----------

RickyNL vind ik ook prima

Welcome to the club of idiots :roflol:
Ook bij jou 2 opties: idioot of evil (zoals Jorgy, Ricky) en ik gewoon idioot.
Wie gewoon al mn rol niet weet is super idioot, heb al minstens 3x het bijna letterlijk gezegd. En nee niet de keren dat ik voor de lol zei wolf te zijn.

---------- Post toegevoegd Fri 2 Nov 2012 om 19:11 ----------

Whami, jij bent ook maar irritant!!!
Ty :)

---------- Post toegevoegd Fri 2 Nov 2012 om 19:12 ----------

En wie zegt dat Whami goed is dan? ... Wil best op Whami stemmen

---------- Post toegevoegd Fri 2 Nov 2012 om 19:00 ----------

RickyNL vind ik ook prima
RickyNL wil ik ook wel... (voor de 10.000.000 keer :p)

---------- Post toegevoegd Fri 2 Nov 2012 om 19:15 ----------

Niet veel tijd meer dus:

RickyNL
Willen de goeden nu zo vriendelijk zijn mee te stemmen aub? Denk dat we grote kans hebben evil te doden als men maar mee wil doen.
En Orgineel is denk ik ook goed... Jij richt je enkel op zij die jou beschuldigen. Ik durf ten minste toegeven dat je mogelijk goed bent omdat je twintig pagina's vol wil typen dat je niet evil bent... andere evils ontkenden kort

En is er nu écht niemand die denkt te weten wat mn rol is?

Laatst bewerkt:

:roflol: Het kan dus nog gekker... Ik VERDEDIGDE BIKERS of niet dan? Ik verdedigde hem en JIJ, WHAMI, stemde op BIKERS, dus wat nou 'hij wil dat we burgers wegstemmen' Komt het door mij dat er burgers weggestemd worden...? Ga toch weg man, je stemt toch zelf... JIJ stemt zelf CONSTANT op burgers en dan ga je zeggen dat ik de idioot ben? ... Lachwekkend dit.. Srs

n je kun je alsjeblieft een keer inhoudelijk reageren op mn posts? Want ik heb net aangegeven dat 2 posts van jou bestaat uit pure onzin en reageert er niet eens... Je gaat doodleuk verder met onzin verspreiden..

---------- Post toegevoegd Fri 2 Nov 2012 om 19:18 ----------

Welcome to the club of idiots :roflol:
Ook bij jou 2 opties: idioot of evil (zoals Jorgy, Ricky) en ik gewoon idioot.
Wie gewoon al mn rol niet weet is super idioot, heb al minstens 3x het bijna letterlijk gezegd. En nee niet de keren dat ik voor de lol zei wolf te zijn.-

Je ken zoveel vertellen... En leukbdat je voor de 2e keer idioot noemt terwijl je posts keer op keer kant nog wal slaan.. Srs gefeliciteerd

:roflol: Het kan dus nog gekker... Ik VERDEDIGDE BIKERS of niet dan? Ik verdedigde hem en JIJ, WHAMI, stemde op BIKERS, dus wat nou 'hij wil dat we burgers wegstemmen' Komt het door mij dat er burgers weggestemd worden...? Ga toch weg man, je stemt toch zelf... JIJ stemt zelf CONSTANT op burgers en dan ga je zeggen dat ik de idioot ben? ... Lachwekkend dit.. Srs

n je kun je alsjeblieft een keer inhoudelijk reageren op mn posts? Want ik heb net aangegeven dat 2 posts van jou bestaat uit pure onzin en reageert er niet eens... Je gaat doodleuk verder met onzin verspreiden..
Ik stemde eerst op jou, veranderde naar bikers omdat jij met 1 stem tegen je niet dodo wilt, 1 iemand had goed argument tegen Bikers, de rest was shit. Veranderde ook van stem omdat er nogal wat tegen space begonnen terwijl ik van space vrij zeker ben dat hij goed is.

---------- Post toegevoegd Fri 2 Nov 2012 om 19:20 ----------

---------- Post toegevoegd Fri 2 Nov 2012 om 19:18 ----------

Je ken zoveel vertellen... En leukbdat je voor de 2e keer idioot noemt terwijl je posts keer op keer kant nog wal slaan.. Srs gefeliciteerd
Jij geeft de evils ook makkelijk hen zin door je te richten op andere goeden...
Wees nu goedboy en stem nou maar rickynl
Ik durf ten minste toegeven dat ik idioot ben (in combi met jorgy en ricky moesten ze toch goed zijn). Zei ik gisteren al

---------- Post toegevoegd Fri 2 Nov 2012 om 19:23 ----------

Als dutch er straks uit gaat en blijkt dat ie burger is hou ik wel mijn muil want de goeden stemmen liever op goeden.
Als dutch er straks uit gaat en blijkt dat ie tandjes had dan gratz, het risicovol stemmen was succesvol.

---------- Post toegevoegd Fri 2 Nov 2012 om 19:24 ----------

Bitchfight & spam :trollface:

Ik stemde eerst op jou, veranderde naar bikers omdat jij met 1 stem tegen je niet dodo wilt, 1 iemand had goed argument tegen Bikers, de rest was shit. Veranderde ook van stem omdat er nogal wat tegen space begonnen terwijl ik van space vrij zeker ben dat hij goed is.

---------- Post toegevoegd Fri 2 Nov 2012 om 19:20 ----------

Jij geeft de evils ook makkelijk hen zin door je te richten op andere goeden...
Wees nu goedboy en stem nou maar rickynl
Ik durf ten minste toegeven dat ik idioot ben (in combi met jorgy en ricky moesten ze toch goed zijn). Zei ik gisteren al

haha WTF... srs whami .. no offense, srs.. maar begrijp echt niet hoe jij denkt.. dit is echt hopeloos

Rick NL

---------- Post toegevoegd Fri 2 Nov 2012 om 19:26 ----------

En daarnaast was er geen ene moer aan stemmen op Space dus ook dat is onzin

Terug
Naar boven