Lol toch cult, had ik toch al heel die tijd gelijk
---------- Post toegevoegd Fri 2 Nov 2012 om 20:25 ----------
voor 20:00
Exact 20:00 is niet VOOR 20:00 kijk maar post 1

jullie oude stem blijft dus staan
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Lol zouden 2 cults met elkaar zo bekvechten?
Remi en ik vormen nu de idiot alliantie, forever idiot together. Hopelijk krijgt dit wat cults dood en niet enkel ons 2![]()
:d
Nu nog w8en of de rest ook op RickyNL gaat stemmen. Denk dat ze sowieso serieus gaan twijfelen na dat bitchfight. 1 ding kunnen ze zeker zijn dat we niet allebij cults kunnen zijn xD
Nogmaals uit de regels:
De stem die jij opgeeft die ik meetel is de persoon in de laatste ONGE-EDITE post voor 20:00 's avonds die je dikgedrukt hebt genoemd.
Dus die stemverandering was niet meer geldig
---------- Post toegevoegd Fri 2 Nov 2012 om 20:25 ----------
voor 20:00
Exact 20:00 is niet VOOR 20:00 kijk maar post 1
jullie oude stem blijft dus staan
Wat kan jij slecht tegen je verlies 
Waarom zou je anders nog snel dan stemmenJe zei dat ik geen cult was
---------- Post toegevoegd Fri 2 Nov 2012 om 20:27 ----------
IS TOCH VOOR 20.00... Staat op 19.59
Ah ja je hebt gelijk 59 toch maar 2 stemmen op mij, waren meer of dutch d8 ik
Hoop dat ik dood ben en dat jij burger bent haha
Ah ja je hebt gelijk 59 toch maar 2 stemmen op mij, waren meer of dutch d8 ik
Hoop dat ik dood ben en dat jij burger bent haha

dat jij en jorgy net op laatste samen op mij stemmen kan enkel als jullie beide cult zijn en mogen PM'en of regels gebroken hebben (regel 3) dus morgen sowieso gaat er op jou gestemd worden.Last minute change
---------- Post toegevoegd Fri 2 Nov 2012 om 20:29 ----------
Nee. 3 vs 3
---------- Post toegevoegd Fri 2 Nov 2012 om 20:30 ----------
Hopen dan maar![]()
dat jij en jorgy net op laatste samen op mij stemmen kan enkel als jullie beide cult zijn en mogen PM'en of regels gebroken hebben
Dus Peanut moet beslissen?
Als Peanut goed is stemt hij op Dutch (ook al is hij mogelijk ook burger) omdat hij ook ziet dat het onmogelijk is om zonder PM net tegelijk te stemmen
Als Peanut slechts is ben ik dood.
Hiermee kunnen de overblijvers dan verder als ik nu dood ga. Versla Remi en Jorgy.
Opnieuw Remi die stemmen deed veranderen.
Daarom dat ik spot on zatAls peanut mijn kant kiest.. Winnen wij...
Als Peanut Jouw kant kiest, verliezen wij...
Zo simpel ligt het.. Alleen de Anarchist moet er dan nog uit.
En niks opnieuw Whami... Ook al dacht je dat ik cult was, al gaat het niet moeilijk als je zowat iedereen verdenkt maargoed, je argumentaties met waarom ik slecht was sloegen echt nergens op.
Daarom dat ik spot on zat
Iedereen beschuldigde ik wat, soms gewoon om te testen, er waren er maar weinigen die ik meerdere keren beschuldigde
Was absoluut niet overtuigd, probeerde gewoon support te krijgen op iemand die ik verdacht.Kom op whami.. vind je echt dat je Spot on zat? Ik heb je op het laatste moment er gewoon van overtuigd dat ik burger was.. Dat zei je zelf...
Dus spot on zat je niet echt toch, laten we eerlijk zijn.

Was absoluut niet overtuigd, probeerde gewoon support te krijgen op iemand die ik verdacht.
En je ging mee, wat ook anderen zou kunnen overtuigd hebben mee te gaan maar dat is niet gelukt (lees maar na dit kan je zien)
Jij hebt me "overtuigd" dat je goed wat ik steeds niet van overtuigd was, en ik heb jou "overtuigd" op Ricky te stemmen, wat extra stemmen had kunnen opleveren maar dat is ook mislukt.
Jij bent zo vol van jezelf.