AndroidHealthClinic

Weerwolf 12: De DBB Villa

Lol, jij hebt je stem veranderd. Het is al een oude tactiek om een medecult naar voren te schuiven om vervolgens je stem te veranderen naar een burger.

de ronde daarvoor niet en op diezelfde dag heb ik nog gezegd. suus is zeker cult, al in t begin van het spel. Zou niet slim zijn om dat zo vroeg te doen anders he;)

jorgyboy Hij is gebashed en de laatste tijd niet zo veel meer in de game. Kansen op goutjes nemen toe wanneer je minder meeleest---> cult er uit

de ronde daarvoor niet en op diezelfde dag heb ik nog gezegd. suus is zeker cult, al in t begin van het spel. Zou niet slim zijn om dat zo vroeg te doen anders he;)

jorgyboy Hij is gebashed en de laatste tijd niet zo veel meer in de game. Kansen op goutjes nemen toe wanneer je minder meeleest---> cult er uit

Geloof er niet zo in dat jorgy evil is. Wat vind jij van Remi dan? Wil je mij echt overtuigen van je goedheid? Breng dan je stem op hem uit!

Ja van Remi heb ik mijn twijfels, de wolf is t denk ik niet. Je maakt mij niet wijs dat hij SuuS had opgegeten

Remi is ook 100% zeker geen wolf.

Je zegt wel continu dat je op een bezem rondvliegt en dat we daarom Remi moeten stemmen. Maar nu zeg je weer dat Remi sowieso niet de wolf is. Jij kan dan dus onmogelijk weten wat voor rol Remi heeft tenzij je cult bent. Remi heb ik voorlopig in iedergeval nog wel aan de goede kant staan. Toen wij Bikers eruit stemde probeerde Remi dat zelfs nog te voorkomen door op jou te stemmen.

Zelf denk ik nog steeds dat Dutchlifter de wolf is en anders een andere nieuwe speler. Eerst Sebastiaan eten wat een rare keuze was en nu Suus dus het is sowieso een nieuwe speler lijkt me. Zelf stem ik vast Dutchlifter.

Laatst bewerkt:
Zelf denk ik nog steeds dat Dutchlifter de wolf is en anders een andere nieuwe speler. Eerst Sebastiaan eten wat een rare keuze was en nu Suus dus het is sowieso een nieuwe speler lijkt me. Zelf stem ik vast Dutchlifter.

Het nieuwe speler gedeelte moet wel inderdaad.
Remi lijkt het me zeer zeker niet iig.
RickyNL of Dutchlifter zijn logische keuzes dan ja.

Het nieuwe speler gedeelte moet wel inderdaad.
Remi lijkt het me zeer zeker niet iig.
RickyNL of Dutchlifter zijn logische keuzes dan ja.

Ja en Dutchlifter komt ook nog in de buurt van een aantal hints, met die hoofdletters en de omschrijving van manlet etc. in het eerste verhaal vandaar.

hahahaha, ik heb op suus gestemd. ik was zelf een van de eerste die zeker zei dat suus cult was.
Vanaf wanneer zei dat dan? Suus is ook al sinds dag2 1 van de mensen die ik het meest beschuldigde. Remi en Suus zijn al de hele tijd zowat de topverdachten voor me.
RickyNL en Jorgyboy zijn beetje moeilijk, ofwel zijn ze heel slechte spelers of cults.
Dat ricky me nog verdacht probeert te maken kan enkel als hij cult is (of super slechte speler). Ik Suus verdedigen ROFL, wie terugleest ziet dat ik ze heel vaak beschuldigd heb.

Ja en Dutchlifter komt ook nog in de buurt van een aantal hints, met die hoofdletters en de omschrijving van manlet etc. in het eerste verhaal vandaar.

Daar was ik na jouw post ook al over aan het nadenken en hoewel ik Ricky z'n gedrag verdachter vind wil ik best veranderen. Ik kijk eerst even de dag uit ;)

Je zegt wel continu dat je op een bezem rondvliegt en dat we daarom Remi moeten stemmen. Maar nu zeg je weer dat Remi sowieso niet de wolf is. Jij kan dan dus onmogelijk weten wat voor rol Remi heeft tenzij je cult bent. Remi heb ik voorlopig in iedergeval nog wel aan de goede kant staan. Toen wij Bikers eruit stemde probeerde Remi dat zelfs nog te voorkomen door op jou te stemmen.

Ik weet zeker dat Remi en ricky niet de wolf zijn. Remi wist al dat er geen cult ging hangen. Lekker makkelijk om dan op iemand anders te stemmen.
Het zou inderdaad dutchlifter kunnen zijn. Sta open om op hem te stemmen.

Dutchlifter als wolf dan? Dutch staat niet op mn verd8enlijst van cult maar zou idd wel wolf kunnen zijn, stemt beetje mee met de crowd en houd zich erg stil.

Maar is het niet gevaarlijk om al op hem te stemmen - moesten we fout zijn?
Is het niet beter eerst een cult uit te schakelen zodat we het niet riskeren in de minderheid te raken?

Ik roep nog maal op aan de goeden (je weet het van jezelf) om je niet te laten beïnvloeden door zij in mn lijstje tenzij je op 1 of andere manier er 100% zeker van bent dat ze toch goed zijn. Anders gaan ze weer proberen ons naar eens burger te doen stemmen.

:roflol: Wat een wolf!
Anyway, zoveel te beter voor ons, want nu is kans idd reeël dat we gaan winnen.

Remi is inderdaad zowiezo wolf niet, aangezien die zowiezo geen cult zou opeten.

Dutchlifter is inderdaad een mogelijkheid, maar dat kan rene ook zijn, in mijn ogen. Ze houden zich beide erg stil, maar ik twijfel een beetje door dat manlet ding. Sid en weet-niet-meer-wie waren twee manlets die eruit gingen en allebei waren ze burger, dus vertrouw dat manlet-ding niet zo goed.

BioBeast is volgens mij anarchist en hem volgen ga ik niet doen, aangezien hij nu zowiezo liever een burger eruit wil dan een cult, aangezien de cults op het puntje staan te verliezen.

Dutchlifter als wolf dan? Dutch staat niet op mn verd8enlijst van cult maar zou idd wel wolf kunnen zijn, stemt beetje mee met de crowd en houd zich erg stil.

Maar is het niet gevaarlijk om al op hem te stemmen - moesten we fout zijn?
Is het niet beter eerst een cult uit te schakelen zodat we het niet riskeren in de minderheid te raken?

Ik roep nog maal op aan de goeden (je weet het van jezelf) om je niet te laten beïnvloeden door zij in mn lijstje tenzij je op 1 of andere manier er 100% zeker van bent dat ze toch goed zijn. Anders gaan ze weer proberen ons naar eens burger te doen stemmen.

:roflol: dat je heb je toch echt zelf gedaan kerel. Jij stemde zelf op Bikers en heb je geen 1 keer proberen over te halen om op Bikers te stemmen...

En dan nog iets....

---------- Post toegevoegd Fri 2 Nov 2012 om 12:45 ----------

3. RemiAFCA - kopieerde letterlijk tekst van een burger die mij verdacht en herhaalde dit naar mij toe - NewInTheGame verdacht 3 dagen lang Remi en ik acht het mogelijk dat new heks is, ook omdat hij zei van de rol van Remi te willen weten en nadien nog harder op Remi stemde.

[/LEFT]

Laat die tekst maar zien dan. Volgens mij lieg je namelijk.. & dat je denkt dat newinthegame heks is, laat al blijken dat we je niet helemaal serieus moeten nemen.

Krijg ik hier nog antwoord op?

Dutchlifter

Ik volg Spaceman21. Dutchlifter

:roflol: dat je heb je toch echt zelf gedaan kerel. Jij stemde zelf op Bikers en heb je geen 1 keer proberen over te halen om op Bikers te stemmen...

En dan nog iets....

---------- Post toegevoegd Fri 2 Nov 2012 om 12:45 ----------

Laat die tekst maar zien dan. Volgens mij lieg je namelijk.. & dat je denkt dat newinthegame heks is, laat al blijken dat we je niet helemaal serieus moeten nemen.

Krijg ik hier nog antwoord op?
Stemde eerst op jou maar jij had niet genoeg stemmen

----------------------

Het bewijs:
hmm. ziet er niet goed uit voor me. Word een strijd tegen mij en RemiAFCA denk ik.
Ik stem zelf SuuS141 Heb geen goed gevoel bij haar. inb4 k*t argument.
Zou overigens ook whami kunnen zijn, hij gooit de hele tijd rond dat hij slecht, zodat mensen denken dat hij gek is en goed is.
Iets met omgekeerd psychologie.

hmm. ziet er niet goed uit voor me. Word een strijd tegen mij en Bikers denk ik. Ik stem zelf Orgineel Heb geen goed gevoel bij hem. inb4 k*t argument. Zou overigens ook whami kunnen zijn, hij gooit de hele tijd rond dat hij slecht, zodat mensen denken dat hij gek is en goed is. Iets met omgekeerd psychologie.

Stemde eerst op jou maar jij had niet genoeg stemmen

----------------------

Het bewijs:

Ja maar wat je zegt is dus bullshit whami...

Je zegt ' herhaalde de tekst van een burger die mij verdacht en herhaalde dit naar mij toe' .

Ten 1ste is het Bikers tekst die niet op jouw stemde maar op SuuS141 en ten 2e herhaal ik dit en stemde op Orgineel dus snap niet zo goed wat je bedoeld met ' herhaalde dit naar mij toe'.. ?

ik ga mee met en stem op dutchlifter aangezien men stem anders toch in het niet valt.

dutchlifter

Volgens mij zitten we met manlet in de verkeerde richting te zoeken en gewoon omdat hij nu minder actief is, lijkt me ook niet echt de beste reden om op hem te stemmen, maar als iedereen er zeker van is, ga ik gewoon mee.

Dutchlifter

Ben ik nu een slimme burger, whami?

Terug
Naar boven