XXL Nutrition

Weerwolf 12: De DBB Villa

"Als we ook kunnen LEVEN" ja jullie hebben makkelijk praten, ik ben verwerkt in kwark :mad:.
Ben wel benieuw naar de rollen nu. alhoewel de meeste wel voor de hand liggen :p.

Excuses trouwens voor die stemming op jouw bro :D, ik zat er gewoon los naast met een hint, ik posts ze straks wel even en dan snap je het hopelijk ook wel.

Vanochtend 9u.

Gisterenavond 23u.

Nu allemaal beweren dat iedereen doorhad wie de cults waren en wie de wolf is. Sterk.
Ja je hebt gelijk ik kan niet misleiden enzo :rolleyes: dat kunnen enkel jullie de "pro's" hé.

Beide dode cultisten stemden Spaceman + stemden NIET Jimboo
Hierbij verdachten voor cultisten:
1. Orgineel
2. RickyNL - verdedigde suus
3. RemiAFCA - kopieerde letterlijk tekst van een burger die mij verdacht en herhaalde dit naar mij toe - NewInTheGame verdacht 3 dagen lang Remi en ik acht het mogelijk dat new heks is, ook omdat hij zei van de rol van Remi te willen weten en nadien nog harder op Remi stemde.
4. Jaap Ja ??? meeste twijfel bij hem maar stemde ook op veel burgers. Meesten denken dat Jaap goed is maar kan strategie geweest zijn, alleszins zou ik voorstellen nog te w8en met hem? En nr 1, 2 of 3 te doden. Jaap ja beschuldigde Jimbooo wel maar veranderde uiteindelijk zijn stem.

los daarvan 5. jorgyboy verdenk ik ook nog steeds.
Bij orgineel had ik niets van argumenten en Jaap ja staat er bij veel twijfel.

:roflol:Anders waren we wel dood toch neem ik aan?

Was top om met je samen te spelen :D.. weer wat anders

+1

Is inderdaad eens wat anders :roflol:

Ja je hebt gelijk ik kan niet misleiden enzo :rolleyes: dat kunnen enkel jullie de "pro's" hé.

Dude, doorheen het topic heen vind je iedereen verdacht maar op het einde zit je er zogezegd spot on. Geef gewoon toe dat je op het einde in je onderbroek gezet bent door Remi :roflol:

Wtf!! Ik ben vermoord en jullie laten die wolf gewoon leven?:(

Jullie..jullie..zijn allemaal MORONS!:mad:

Thanks for playing allemaal!:)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.129
:roflol: verdien ik ook de avatar :(

Thx boys voor het leuke spel. Gelukkig dat er veel mensen actief bleven, is toch de kern van het spel

****....ik heb dus mijn leven gewijd aan het slechte voor een wolf die alleen maar kan huilen....

En nu ben ik kwark

inderdaad die ava's :roflol:

T was een leuk potje! Thanx allemaal!

je bent snel met me avatar weer veranderen

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.139
Nabeschouwingspost wordt geschreven. Nu is de laatste kans om credit te pakken voor ontrafelde hints.

Terug
Naar boven