XXL Nutrition

Weerwolf 12: De DBB Villa

Dutchlifter is ook duidelijk de wolf nu, heb je niet nog een cult te weinig? Wie stemde er nog op whami?

Dutchlifter is ook duidelijk de wolf nu, heb je niet nog een cult te weinig? Wie stemde er nog op whami?
RickyNL natuurlijk :p

Vind dat ik het niet slecht gedaan heb, heb ze gedwongen tot een 50-50 (zonder cultist).
Mn hoofdverdachten: jorgy, ricky en remi waren juist, de anderen weet ik nu ook niet.

Maar gaat het spel hierna nog verder? De wolf weet nu wie de cultisten zijn omdat ze zich openlijk kenbaar gemaakt hebben

---------- Post toegevoegd Fri 2 Nov 2012 om 21:23 ----------

Niet verwacht? Ik roep het al 3 dagen!
+1 maar dan 2 dagen ofzo xD

En suus was ik ook correct :p
Tremendes was foutje maar hij was gek dus niet erg xD

Vind dat ik het niet slecht gedaan heb, heb ze gedwongen tot een 50-50 (zonder cultist).

En suus was ik ook correct :p
Tremendes was foutje maar hij was gek dus niet erg xD

Niet om het 1 of ander hoor, maar hoezo dwong jij ons tot een 50.50 stemming dan ?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.106
Verhaaltje komt zo.

Jammer dat er een paar good guys niet gestemd hebben, wel mooi gespeeld van de cults.

Geloof er niet zo in dat jorgy evil is. Wat vind jij van Remi dan? Wil je mij echt overtuigen van je goedheid? Breng dan je stem op hem uit!

Vanochtend 9u.

Ik, rickynl, suus en bio zijn (wellicht) goed en jorgy mss. De evils laten ons bekvechten kijken toe, en laten ons op elkaar stemmen, moesten we morgen eens de krachten bundelen? Zal al bijna te laat zijn, kans onze enige kans zijn

Gisterenavond 23u.

Nu allemaal beweren dat iedereen doorhad wie de cults waren en wie de wolf is. Sterk.

• #1.112
Dag 5

In de inmiddels wat leeggeraakte DBB Villa is er toch nog even tijd voor wat vrolijkheid. DBB'er ruud0111 is jarig! :hb: De inwoners van de DBB Villa feliciteren ruudje in zijn verjaardagstopic. De jarige kon namelijk helaas niet aanwezig zijn voor zijn feest in de DBB Villa, hij moest vanavond voetballen voor Real Madrid. Ter ere van zijn verjaardag wordt beneden de TAART aangesneden.

4677715185_955da3a99f.jpg

DBB'ers smikkelen en smullen van de heerlijke taart, en praten er vrolijk op los over trainingsschema's, dumbbells, en andere bodybuilding-gerelateerde onderwerpen. Minder gezellig is de vraag wie deze avond ter dood veroordeeld zal worden. De koppen draaien bij naar DutchLifter. Jaap Ja: 'DutchLifter, jij bent erg stil aan tafel. Ook is het merkbaar dat je moeite hebt om je stukje taart naar binnen te werken. Kan dit wellicht komen doordat je 's nachts jezelf tegoed doet aan de calorierijke lichamen van de medebewoners van de DBB Villa?' DutchLifter kan geen argument opperen in zijn verdedigen, en de anderen vallen Jaap bij. De keuze is gevallen. DutchLifter wordt afgedragen naar de plek waar hij vermoord zal worden.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Deze plek is geen gewone plek. Het is de meest luxueze van de 5 gyms die de DBB Villa kent, het mekka van de DBB'er. De dumbbells gaan er tot 350kg, er zijn zestien squatkooien aanwezig, de drinkfonteintjes zijn opgetrokken uit marmer en de kranen gemaakt van bladgoud, voor iedere spiergroep zijn machines aanwezig voor elke mogelijke variatie van de oefeningen.

DutchLifter wordt op een bankje gezet en vastgebonden door middel van powerlifting chains. Jaap Ja: 'Dit is de plek waar jij je leven hebt geleefd, en dit is de plek waar jij zult sterven.' Beul orgineel houdt een 40kg dumbbell in de aanslag als executiemiddel om DutchLifter's nek te breken.

'Wacht even.' zegt DutchLifter. 'Voor ik ga sterven moet ik jullie iets bekennen. Ik ben inderdaad de weerwolf. De grote sterfte onder de DBB populatie is van mijn hand. Het zit namelijk zo: jaren geleden heb ik mij aangemeld op DBB. Ik was mager en wou gewoon graag een sixpack hebben. Niets meer. Ik dacht dat iemand op dit forum mij wel zou kunnen helpen, dus maakte ik een topic aan. Wat er toen gebeurde heeft mij voor de rest van mijn leven geschokt: ik kreeg vreselijke haatreacties en kwetsende beledigingen te verduren. Kwelgeest Angelus vertelde mij dat ik hier op DBB niets te zoeken had, en ik maar beter naar dutchfitness kon gaan. Een andere treiteraar vertelde me zelfs dat ik een sixpack kon krijgen wanneer ik 3x per dag pindakaas op mijn buik zou smeren. Dit advies volgde ik op. Echter, toen ik na weken nog geen verbetering zag, bleef ik enkel over met een besmeurde buik. En een eeuwigdurende wrok. Dus ik besloot om serieus te gaan BODYBUILDEN. Drie jaar lang zwoegde ik 5x per week in de sportschool. Ik squatte tot ik moest kotsen, en die eeuwige kip en rijst kwam mij de oren uit. Al die tijd hield ik deze vreselijke levensstijl vol met maar een reden: om mij tussen de DBB'ers te kunnen voegen in de DBB Villa, en ze vervolgens systematisch een voor een uit te roeien. Ik zou de koning worden van DBB, en de wereld zou aan mijn voeten liggen!

En hier zit ik nu. Mijn plannetje is mislukt. Maar bedroefd ben ik niet, want ik heb wat geleerd. Gisternacht zag ik in een visioen hoe ik op de troon van DBB zat, en hoe ecto's mij een frisse wind toewuifden met palmbladeren en mij een tros sappige druiven aanboden. Echter voelde ik me leeg van binnen. De mensen wilden ALLEEN maar met mij praten over fitnessgerelateerde onderwerpen, en wanneer ik langsliep kreeg ik continu complimentjes over mijn fysiek. Eventjes vond ik het leuk, maar al gauw vond ik het schijtirritant. De mensen zagen mij enkel als een bodybuilder, en niet meer als een driedimensionaal persoon. Toen besefte ik het: bodybuilding is niet alles in het leven, en er is zoveel meer is dan dat! Ga eens lekker een keer uit. Spreek af met wat vrienden. Verken de wereld, en proef alle smaken van het leven!

orgineel laat de nekwervelbedreigende dumbbell zakken en probeert de informatie te verwerken. Spaceman21 zegt; 'wacht eens even, DutchLifter heeft gelijk. Is DIT nou hoe we de rest van ons leven willen doorbrengen?' Thielen stort huilend ter aarde, beseffend wat hij allemaal wel niet heeft gemist in het leven. Jaap Ja zegt na een intense realisatie: 'DutchLifter, ik heb hier nooit zo over nagedacht, maar je hebt helemaal gelijk! Waarom stellen wij ons leven in dienst van het bodybuilding, als we ook kunnen LEVEN! We zullen je laten gaan, en ik en de andere DBB'ers zullen de DBB Villa voorgoed verlaten. Wij zijn VRIJ!'

In de jaren die erop volgden was veel veranderd. Big T besloot het dutchbodybuilding forum offline te halen, en is tegenwoordig eigenaar van een forum waar tienermeisjes over hun gevoelens kunnen praten. De DBB Villa werd verbouwd tot een weeshuis. Van de lichamen van de overleden DBB'ers werd kwark gemaakt. Deze werd verscheept naar de hongerige kindjes in Afrika. De voormalige bewoners van de DBB Villa leerden uiteindelijk de smaak van het leven kennen. Ze zijn nu gelukkiger dan ze ooit zijn geweest! Behalve Jorgyboy, de nonliftende ecto. Voor hem is dit verhaaltje totaal onherkenbaar.

Happy end!

OSBORNE.jpg

Jammer.. Peanut was goed neem ik aan?

ow never mind.. we leven allemaal nog

Sweet :D, post je de rollen ook eventjes Markie?

Hehe mooi verhaal

Dude, ik lift wel! :mad:

Alleen zonder resultaat, dat is wat anders.

---------- Post toegevoegd Fri 2 Nov 2012 om 21:36 ----------

Of ik heb verkeerd geteld xD

:roflol:Anders waren we wel dood toch neem ik aan?

Was top om met je samen te spelen :D.. weer wat anders

• #1.118
Ik laat even de mogelijkheid open om over rollen en hints te speculeren. Straks maak ik alles bekend in mijn nabeschouwingspost, en dan kunnen jullie zien hoezeer jullie bij het rechte eind zaten.

"Als we ook kunnen LEVEN" ja jullie hebben makkelijk praten, ik ben verwerkt in kwark :mad:.
Ben wel benieuw naar de rollen nu. alhoewel de meeste wel voor de hand liggen :p.

Terug
Naar boven