Fitness Seller

Weerwolf 12: De DBB Villa

Thielen al 2 jaar lid

ik denk dat het handig is een ervaren manlet speler weg te stemmen
waarom? omdat diegene teveel invloed kan uitoefenen in een groep met relatief veel nieuwe spelers

Ja maar die kunnen ook aan de goede kant staan dus kan net zo goed in ons tegendeel werken

Nou ik ga maar wat stemmen...het is nergens op gebaseerd en nothing personal maar omdat dit een nieuw lid is en we deze volgens goed dbb gebruik een warm welkom dienen te bieden. Denk ik dat Rene107 vanacht maar dood moet.

Hoe kan de wolf al zo snel iemand vermoord hebben? Rond 1 uur waren de rollen verdeeld en 1.45 blarock vermoord, beetje raar

Hongerig wolfje?

Hoe kan de wolf al zo snel iemand vermoord hebben? Rond 1 uur waren de rollen verdeeld en 1.45 blarock vermoord, beetje raar

In de 1ste spellen werd dat ook toegepast.. Het punt is dat er altijd een lijk gevonden word om het spel te starten en dat lijkt moet een naam hebben dus spelleider deelt rollen uit en vermoord zelf een burger.

De wolf heeft dus niet een target gekozen, dat heeft markrot gedaan.

Dit werd in de latere spellen weggedaan omdat het nogal vervelend is als je in het begin meteen vermoord word, zonder ook maar enige kans op verdediging, maar markrot heeft het dus terug gebracht:)

Ik wil er even op wijzen dat ik naast burgermeester tevens ook ninja ben.

Ey **** dit..Stemmen!

Doet Pinda eigenlijk mee? Hij is nogal stil... te stil.... zoals een ninja...

Niemand? **** dit dan...

Ik stem Tremendes

Reden: Geen

Nog hints gevonden dan?
Moet trouwens niet te spannend worden hier, moet leren :P

Ik ook idd.. dus ben zo ook pleite.

Hints nee, behalve dan van die manlets shit die jarenlang gespest is.

---------- Post toegevoegd Mon 29 Oct 2012 om 15:38 ----------

inb4 verwijderd.

Mijn stem: jorgyboy omdat ik niet weet of ik vanaf nog kan stemmen en nog niet veel met de hints kan doen.
:trollface:

Ow jesus, die hebben we ook nog:roflol:

Jorgyboy:trollface:

---------- Post toegevoegd Mon 29 Oct 2012 om 15:39 ----------

Moet toch op één of andere manier laten blijken dat ik niet blij ben met mn gele en rode kaarten

Ik ben manlet en zit al lang op het forum?

• Topic Starter Topic Starter
Even een vervelende mededeling helaas.

Het kan zo zijn dat mijn internet er vanavond uit zal liggen. In dat geval kan ik helaas geen telling doen en geen verhaaltje posten. Deze eerste dag zal dan ipv. tot vandaag 20:00u tot en met morgen 20:00u duren.

Ik gok echter een 90% kans dat het goedkomt, so don't worry. Maar als ik niet post dan weten jullie waar het aan ligt.

Terug
Naar boven