MuscleMeat

Weerwolf 12: De DBB Villa

Had geen van jullie homo's even mij in kunnen schrijven of een PM sturen dat er een nieuwe game van start ging zo snel? :janken:

Had geen van jullie homo's even mij in kunnen schrijven of een PM sturen dat er een nieuwe game van start ging zo snel? :janken:

:roflol: las net je post in Game 11 ... Je was er wel stuk van zeker:p

Heb er niet bij stilgestaan om je te pm'en anders had ik t wel gdn

Jorgyboy

De traditie in ere houden, :trollface:

Ik verander mijn stem ook naar Jorgyboy:
om mezelf te beschermen en om Markrot het wat moeilijk te maken bij het tellen van de stemmen en omdat 1m75 randje manlet is.

Nou ik ga maar wat stemmen...het is nergens op gebaseerd en nothing personal maar omdat dit een nieuw lid is en we deze volgens goed dbb gebruik een warm welkom dienen te bieden. Denk ik dat Rene107 vanacht maar dood moet.

Haha bedankt maat! Ik voel me welkom:)

Beetje verdacht die mensen die op Jorgy stemmen, er staat een duidelijke hint over hem in het verhaal...

Jij bent anders ook best manlet.

Ik weet :(.

Denk overigens niet dat wat in de startpost staat te letterlijk genomen moet worden. Tenminste denk niet dat Markrot 2x achter elkaar de wolf al in de eerste post weggeeft.

Wie zouden er allemaal toegang tot de kamer van de burgemeester kunnen hebben?

Stop eens met dat samenzweren, of moet ik op jou stemmen?
Ja want een hint in het verhaal is samenzweren :roflol:

8l7AR.jpg

Hmmm rickynl plaatst een post en vwd hem toch maar snel weer, misschien hebben we hier wat aan. Zou maar zuinig op de mod wezen jongens, kan een beetje toveren namelijk. Moet de post terug?:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik stem op tremendes

:trollface:

Hehehe watch it dude, een topicban speelt niet lekker tenslotte....

Edit....

Hmmmm heb even nagedacht arnodsi zijn stem op mij komt na mijn post om wat modpower te gebruiken. Dat maakt hem verdacht, ik ga switchen. Arnodsi it is.

Laatst bewerkt:
zitten er überhaupt wel hints in dit verhaal? vorige potjes was het ook zo dat er bij dag 1 geen hints waren, correct me if im wrong

Volgens de tekst wel toch?

jorgyboy

Ik stem lloydatoni simpelweg omdat hij niet in staat is volzinnen te gebruiken zonder schrijffouten én met bijhorende leestekens.

Terug
Naar boven