XXL Nutrition

Weerwolf 12: De DBB Villa

Ik weet :(.

Denk overigens niet dat wat in de startpost staat te letterlijk genomen moet worden. Tenminste denk niet dat Markrot 2x achter elkaar de wolf al in de eerste post weggeeft.

Wie zouden er allemaal toegang tot de kamer van de burgemeester kunnen hebben?

Was de wolf in de vorige game weggegeven dan ?

Nvm

Tremendes is cult

Klopt iets met dat ie nieuw was

Deadline begint te dringen, dus ik ga even een serieuze poging doen om het spel op gang te krijgen:

Ik stem: sebastiaan1993

Waarom?

Omdat dit in zijn handtekening staat:

Het is zowat de enige 'hint' die in het verhaal staat en ondanks dat het waarschijnlijk wat te eenvoudig is, lijkt het me de enige keuze die wat te funderen valt.

Sid is wel enorm actief geweest vandaag, maar dat was hij de vorige games volgens mij ook, dus geen reden om hem als target te zien.

Remi is nog altijd homo, maar dat zal hij de volgende ronde nog wel zijn.:trollface:

Hmmm vind dat Pinda zich verdacht gedraagt.
Je zou verwachten als peanut de wolf zou zijn, dat het slachtoffer zou kunnen ontsnappen of enkel zwaargewond zou zijn en dat de fitnesschick dan in de ochtend wakker wordt met peanutcream op haar gezicht. Geen enkel van dit is al gebeurt maar vind peanut atm verdacht. Dus atm gaat mijn stem naar Peanut, wie denkt dat hij het niet is moet maar met argumenten komen.

Je zou verwachten als peanut de wolf zou zijn, dat het slachtoffer zou kunnen ontsnappen of enkel zwaargewond zou zijn en dat de fitnesschick dan in de ochtend wakker wordt met peanutcream op haar gezicht. Geen enkel van dit is al gebeurt maar vind peanut atm verdacht. Dus atm gaat mijn stem naar Peanut, wie denkt dat hij het niet is moet maar met argumenten komen.

Hij is verkozen tot burgemeester dus hij kan het zoiezo niet zijn

Hij is verkozen tot burgemeester dus hij kan het zoiezo niet zijn
Haha **** YOU

ahaha

ik stem jorgyboy, omdat hij een ecto is en overduidelijk al een tijd gebashed wordt.

Terug
Naar boven