- Waardering
- 77
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 96kg
Ik wil wel meegaan met je maar argumenten? Want we kunnen niet teveel nachten verspillen en de jager zal niet iedereen kunnen verdedigen
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik wil wel meegaan met je maar argumenten? Want we kunnen niet teveel nachten verspillen en de jager zal niet iedereen kunnen verdedigen
Motivatie?
je kan niet alleen op je gevoel gaan!
wat vind je van dutchlifter?
Teveel nachten? 1 nacht & ik denk serieus dat we met Dutchlifter een nacht verspillen.
Dutchlifter is voor mij geen optie.. En de 'feiten' die jullie aanhalen om op Dutchlifter te stemmen vind ik ook niet legit. Het is namelijk zo,( volgens mij) dat de cults niet weten wie de leugenaar is/was dus de cults hadden geen reden om Jorgyboy te verdedigen aangezien zijn identiteit een vermoeden was.. En t lijkt me nogal een groot risico voor een cult om op basis van een vermoeden tegen de mainstream in te gaan en zo t risico lopen om 'ontdekt' te worden als je begrijpt wat ik bedoel.
Wat vind jij van Dutchlifter Orgineel?

We kunnen ook op iemand stemmen die nog niks gepost heeft in de hoop dat ie onderduikt?![]()
Nee ik denk echt dat goed zit wat Newinthegame betreft.. Dus daar blijf ik ook bij
Teveel nachten? 1 nacht & ik denk serieus dat we met Dutchlifter een nacht verspillen.
Dutchlifter is voor mij geen optie.. En de 'feiten' die jullie aanhalen om op Dutchlifter te stemmen vind ik ook niet legit. Het is namelijk zo,( volgens mij) dat de cults niet weten wie de leugenaar is/was dus de cults hadden geen reden om Jorgyboy te verdedigen aangezien zijn identiteit een vermoeden was.. En t lijkt me nogal een groot risico voor een cult om op basis van een vermoeden tegen de mainstream in te gaan en zo t risico lopen om 'ontdekt' te worden als je begrijpt wat ik bedoel.
Wat vind jij van Dutchlifter Orgineel?
Nacht 1
Tot die tijd blijf je uit mijn buurt, want ik ben de meester en jij bent een nietige worm.'
"want ik ben de meester" oftewel iemand die al lang meespeelt.
"en jij bent een nietige worm" Iemand die dus net meespeelt. Silentio komt dan naar boven bij mij.
En Newinthegame niet...? Ik denk serieus dat het Newinthegame is
dit werd toch gezegd door diegene die beschermd werd of de jager? of lees ik t nou verkeerd
Dat is niet 100% zeker. Al zou ik er wel van op kijken als het niet zo is. Je naam wordt niet expliciet genoemd, toch?
markrot lijkt te typen dat jij dat zei tegen de wolf of dat de jager dat zei. Ik denk dat t niet zo makkelijk is of markrot heeft er captain obvious hints ingestopt
"want ik ben de meester" oftewel iemand die al lang meespeelt.
"en jij bent een nietige worm" Iemand die dus net meespeelt. Silentio komt dan naar boven bij mij.
Ja zo bedoelde ik het. Je kan de hint ook naar newinthegame leiden. Omdat hij "new...." heet en dus begint. beetje moeilijk uit te leggen. Maar ik wacht nog ff met stemmen.Jij bedoeld wat hierboven gezegd word biobeast? Weet ook niet of dat echt als hint opgevat moest worden.. Maar nogmaals, ik denk dat Newinthegame de wolf is