AndroidHealthClinic

Weerwolf editie 11: PUA's in nood

Misschien dat stukje van ''ik ben een legende'' een tip voor iemand? Staan wel 3 uitroeptekens achter drm

Ik wil wel meegaan met je maar argumenten? Want we kunnen niet teveel nachten verspillen en de jager zal niet iedereen kunnen verdedigen

Teveel nachten? 1 nacht & ik denk serieus dat we met Dutchlifter een nacht verspillen.

Motivatie?

je kan niet alleen op je gevoel gaan!
wat vind je van dutchlifter?

Dutchlifter is voor mij geen optie.. En de 'feiten' die jullie aanhalen om op Dutchlifter te stemmen vind ik ook niet legit. Het is namelijk zo,( volgens mij) dat de cults niet weten wie de leugenaar is/was dus de cults hadden geen reden om Jorgyboy te verdedigen aangezien zijn identiteit een vermoeden was.. En t lijkt me nogal een groot risico voor een cult om op basis van een vermoeden tegen de mainstream in te gaan en zo t risico lopen om 'ontdekt' te worden als je begrijpt wat ik bedoel.

Wat vind jij van Dutchlifter Orgineel?

Teveel nachten? 1 nacht & ik denk serieus dat we met Dutchlifter een nacht verspillen.

Dutchlifter is voor mij geen optie.. En de 'feiten' die jullie aanhalen om op Dutchlifter te stemmen vind ik ook niet legit. Het is namelijk zo,( volgens mij) dat de cults niet weten wie de leugenaar is/was dus de cults hadden geen reden om Jorgyboy te verdedigen aangezien zijn identiteit een vermoeden was.. En t lijkt me nogal een groot risico voor een cult om op basis van een vermoeden tegen de mainstream in te gaan en zo t risico lopen om 'ontdekt' te worden als je begrijpt wat ik bedoel.

We kunnen ook op iemand stemmen die nog niks gepost heeft in de hoop dat ie onderduikt? :D

Zit nu op mobiel, maar dacht een post van hem gelezen te hebben die ik erg verdacht vond

Nacht 1
Tot die tijd blijf je uit mijn buurt, want ik ben de meester en jij bent een nietige worm.'

"want ik ben de meester" oftewel iemand die al lang meespeelt.
"en jij bent een nietige worm" Iemand die dus net meespeelt. Silentio komt dan naar boven bij mij.

"en jij bent een nietige worm" Iemand die dus net meespeelt. Silentio komt dan naar boven bij mij.

En Newinthegame niet...? Ik denk serieus dat het Newinthegame is

markrot lijkt te typen dat jij dat zei tegen de wolf of dat de jager dat zei. Ik denk dat t niet zo makkelijk is of markrot heeft er captain obvious hints ingestopt

Dat is niet 100% zeker. Al zou ik er wel van op kijken als het niet zo is. Je naam wordt niet expliciet genoemd, toch?

Dat is 100% zeker... Ik kan niet nog niet zeggen hoe dat weet, maar reken maar dat het over mij ging, srs

---------- Post toegevoegd Fri 26 Oct 2012 om 16:00 ----------

markrot lijkt te typen dat jij dat zei tegen de wolf of dat de jager dat zei. Ik denk dat t niet zo makkelijk is of markrot heeft er captain obvious hints ingestopt

Jij bedoeld wat hierboven gezegd word biobeast? Weet ook niet of dat echt als hint opgevat moest worden.. Maar nogmaals, ik denk dat Newinthegame de wolf is

Jij bedoeld wat hierboven gezegd word biobeast? Weet ook niet of dat echt als hint opgevat moest worden.. Maar nogmaals, ik denk dat Newinthegame de wolf is
Ja zo bedoelde ik het. Je kan de hint ook naar newinthegame leiden. Omdat hij "new...." heet en dus begint. beetje moeilijk uit te leggen. Maar ik wacht nog ff met stemmen.

Lets fking find out :p

ga voorlopig ook mee met newinthegame

kunnen de verhalen in de openingspost geplaatst worden?

Ik denk dat de wolf niet bij Remi is geweest...

De pot dat ik de leugenaar was (voor mij persoonlijk de leukste pot ooit) wisten de cults wel dat ik erbij hoorde en de leugenaar was.
Kan je makkelijk low profile blijven, jammer voor je Jorgyboy dat we je doorhadden WHAHAHAHA !!

Terug
Naar boven