XXL Nutrition

Weerwolf editie 4: The Aesthetics Strike Back

Naja t maakt in principe al niet uit wat we doen.. want door t gelul van Suicide Sid bestaan er al twijfels over mij & over jullie... Dus mocht ik weggestemd worden, dan zijn jullie zoiezo de volgende.

---------- Post toegevoegd Wed 30 May 2012 om 17:19 ----------

Dit is vice versa natuurlijk.

True. Dan maar voor billy? Tenminste als je het eens met me bent dat dat waarschijnlijk de anarchist is.

Het is wel k*t als Remi, Suicide en thielen aan de goede kant staan.
In dat geval heeft suicide zijn naam eer aangedaan.

Als dit zo is zullen de cults het erg makkelijk hebben.

Als remi inderdaad gewoon een goede is, zullen de cultisten hem er als eerste uit willen hebben. Er zijn naar mijn idee verder weinig verdedigers voor remi, wat zou pleiten voor het feit dat hij niet bij de cultisten/wolf hoort.

Er dan nog even vanuitgaande dat sid inderdaad gewoon een geliefde is, zouden er eigenlijk stemmen naar een ander moeten.

Vanuit de gedachte denkend dat de cultisten remi eruit willen, zullen er bij de remi stemmers cultisten zitten. Gezien het feit dat jorgyboy vrij snel na het bekend worden van de rollen al meteen op remi stemt zou ik hem dan al cultist aan wijzen.

Maar ik kan de gedachtegang ook begrijpen dat remi zo goed is dat als hij bij de slechte zit het spel een grote kans heeft om door de darkside gewonnen te worden, vind het alleen een te zwak argument om hem er meteen als eerste uit te willen hebben.

huhm. t zal wel aan mij liggen, maar ik kan niks uit suicide sid z'n post halen over zijn rol :p. Overigens zie ik dat niemand mijn theorie over billy volgt. op misschein thielen na.

True. Dan maar voor billy? Tenminste als je het eens met me bent dat dat waarschijnlijk de anarchist is.

Nee zou eerst nog alles effe moeten doorlezen en de reacties moeten bekijken.

En wat betreft dat Billy de anarchist is... Suicide heeft wat dat betreft beter werk verricht dus dan alsnog stem ik liever op Suicide Sid dan buffalo Billy.

Ga eerst effe een paar dingen nalezen

Nee zou eerst nog alles effe moeten doorlezen en de reacties moeten bekijken.

En wat betreft dat Billy de anarchist is... Suicide heeft wat dat betreft beter werk verricht dus dan alsnog stem ik liever op Suicide Sid dan buffalo Billy.

Ga eerst effe een paar dingen nalezen

Jij hebt nog geen idee wie een cultist zou kunnen zijn?

Zo er wordt al flink goed gespeeld.
Suicide probeert een hoop verwarring te maken en mack is gewoon een gekke homo.
uit de posts van remi denk ik dat hij an de goede kant staat. het laatste is een tip voor de wolf!!!!

Ook een reactie waarvan ik vindt dat die niet zomaar negeerd moet worden:rolleyes:

Jij hebt nog geen idee wie een cultist zou kunnen zijn?

Ik heb vrij weinig doorgelezen. Maar ja heb een paar verdenkingen...Alleen t zou stom van me zijn om dat naar buiten te brengen.. Mocht ik hier een naam noemen van een vermoedelijke cultist & t is eigenlijk een burger. Dan heb ik hoogstwaarschijnlijk een extra stem tegen. Dus als t ware graaf ik dan me eigen graf

Zou wel echt insane zijn als orgineel al 4x een bad guy zou zijn XD.
maar alles kan natuurlijk.

Tja is hij gewoon een burger die een grapje maakt of is het een cultist die op een grappige subtiele manier wil laten weten dat hij aan de kant van de wolf staat.

En alweer wordt Remi gevolgd zonder dat de rest ook maar één seconde zelf nadenkt :roflol:

Hey Remi, verkondig eens dat je stiekem een infiltrant bent van de Russen om onze overtuigingsvaardigheden te analyseren? Denk wel dat er nog een paar hier zijn die je gaan geloven.

En alweer wordt Remi gevolgd zonder dat de rest ook maar één seconde zelf nadenkt :roflol:

Hey Remi, verkondig eens dat je stiekem een infiltrant bent van de Russen om ons onze overtuigingsvaardigheden te analyseren? Denk wel dat er nog een paar hier zijn die je gaan geloven.

Ja nu kan je als cultist zijnde niet meer doen ofdat er niets aan de hand is he. Je merkt nu dat het plannetje mislukt om burgers op elkaar te laten stemmen en dat je mede cultist orgineel nu misschien gevaar loopt.

Ja nu kan je als cultist zijnde niet meer doen ofdat er niets aan de hand is he. Je merkt nu dat het plannetje mislukt om burgers op elkaar te laten stemmen en dat je mede cultist orgineel nu misschien gevaar loopt.

Vindt niet dat jorgy ook maar iets nieuws meldt XD. Is gewoon een van de redenen waarom ik remi er eigenlijk uit wil.

Kane en jaap ja zijn goeie nieuwe spelers. En popey99 denkt ook erg veel na. Props voor de nieuwe spelers.

Ik bedoelde er ook niets mee hoor, alleen dat je beter mee had kunnen doen als je toch meerdere malen per dag de boel checkt en post.

Over de Remi stemmers : zou je die jongen niet minimaal 1 ronde er in laten? Als hij goed is eet de wolf hem wel op.

Je hebt gelijk, het ging mij een beetje op de onnodige toon die orgineel aansloeg ;) beetje kinds en naaierig. Maarja ik was een spectator die even wat teveel poste blijkbaar ;) Ik wou evengoed niet mee doen hoor als toeschouwer en speler is het toch wel heel anders.

Laatst bewerkt:
Jongens wie is er vermoord, dit is de eerste keer na deelname dat ik dit topic bekijk, wie is er dood, en welke spelers hebben wij in het vizier ?

Jongens wie is er vermoord, dit is de eerste keer na deelname dat ik dit topic bekijk, wie is er dood, en welke spelers hebben wij in het vizier ?

Het is 6 pagina's van beschuldigingen over en weer tussen Suicide en Remi. Verder weinig boeiends omdat er weinig gronden zijn om iemand op te verdenken de eerste ronde. Uiteindelijk wordt er na één nachtje wel meer duidelijk.

Het is 6 pagina's van beschuldigingen over en weer tussen Suicide en Remi. Verder weinig boeiends omdat er weinig gronden zijn om iemand op te verdenken de eerste ronde. Uiteindelijk wordt er na één nachtje wel meer duidelijk.

T slaat idd nergens op... meestal kan je wel wat afleiden uit serieuze bedenkingen en reacties daarvan, maar mocht Suicide Sid echt geliefde zijn dan lokt dit geen reacties uit aangzn de cultisten bij deze tweestrijd niemand hoeven te verdedigen.

Terug
Naar boven