AndroidHealthClinic

Weerwolf editie 4: The Aesthetics Strike Back

Ik verdenk suicide en remi allebei niet, maar ik weet ook hoe goed remi is in dit spel. Daarom twijfel ik of ik een stem uit moet brengen op 1 van deze, omdat op anderen toch weggegooid is

Het is duidelijk dat de cultisen niet allemaal opkomen of vechten.

Ik denk dat dat ze alle 2 bij 1 kamp horen.

Ben je trouwens verplicht een stem uit te brengen ?, of is het een meerderheid van stemmen waarbij het aantal irrelevant is ?

Laatst bewerkt:
Volgens mij is er geen verplichting om te stemmen.

Stemmen kon tot 20u, denk ik.

Het is ook niet verplicht, maar het is natuurlijk wel leuker als iedereen mooi meespeelt.

Ik denk dat de burgemeester al heeft gezegd dat hij een kant heeft gekozen, maar niet weet welke de goeden en de slechten zijn. Gezien mijn open kaart, en hopend dat hij ook niet besmet is door de ziekte "ik zie achter alles wat er gezegd wordt onzinnige zaken en verklaringen"-itis, zou hij dus best mijn kant kiezen indien hij voor de goede kant is.

Ja maar dat heeft niets te maken met waar ik het over had : moeten stemmen ;)

Ik hou van democratie.
Mijn menig komt pas na voren als het nodig is;)

Maar stemplicht geven is toch wel leuk, daarmee kies je geen partij...

Dat verwacht ik ook maar als je ons eruit stemt geef je de wolf wel de kans om iemand anders op te eten.

Als jullie echt een setje zijn gaan jullie bij het eruit stemmen niet samen uit toch?
Er word er maar 1 van de twee gruwelijk anaal vernederd, de andere zal achterblijven met een gebroken hart.

Alleen als de wolf langskomt voor een trio blijven jullie alle 2 achter met een plastisch vervormde anus. :D

Wat is overigens de tussenstand? Remi heeft meer stemmen nu of wat?

Als jullie echt een setje zijn gaan jullie bij het eruit stemmen niet samen uit toch?
Er word er maar 1 van de twee gruwelijk anaal vernederd, de andere zal achterblijven met een gebroken hart.

Alleen als de wolf langskomt voor een trio blijven jullie alle 2 achter met een plastisch vervormde anus. :D

Als dat zo is heb ik mezelf er goed bijgelapt :o

volgens het echte spel pleegt de geliefde zelfmoord wanneer de ander opgeknoopt wordt.

Nogmaals ik ga niet stemmen. Ik verwacht van jullie stemmen. Er moet vanavond een slachtoffer vallen om info uit de beide kampen te krijgen.

Nogmaals ik ga niet stemmen. Ik verwacht van jullie stemmen. Er moet vanavond een slachtoffer vallen om info uit de beide kampen te krijgen.

Wat een onzin...

Tot nu toe was t ik of Suicide... Mocht Suicide echt geliefde zijn heb je geen enkele info wat leid naar cultisten omdat de cultisten zich er simpelweg niet mee hoefde te bemoeien... Ze konden gewoon langs de zijlijn blijven kijken.

Ik verander mijn stem dan in elk geval naar Suicide Sid.

Gezien er niemand anders op Jorgyboy stemd heeft dat weinig zin, en zie toch liever Remi er (nog) niet uit gaan,

Sorry Sid, maar dit spelletje ben je niet mijn type die ik vertrouw.
Je speelt het ineens als een heel ander persoon... Net nu ik dacht je te leren kennen.

Jezus lijk wel een wijf als ik het zo terug lees :p

Dit zijn de redenen waarom ik eruit gestemd word. Lekker duidelijk ook.
dat waren initieel de redenen. Er is bijgekomen. Namelijk voor de hand liggende zaken verdraaien en blijven verdraaien alsof je bewust blind bent voor iets en toch een klein clubje die je volgt. De cultisten zijn wsl niet met zo veel meer nadat het eerste spel gebleken was dat er een inbalans was, zou niet stom staan mocht er op het laatste momentje nog iemand aanwaaien met een stem tegen mij met dezelfde haakse redenering dat ik om verwarring zaai. Ondertussen is dat toch al duidelijk van niet? En dan nog welke zot wil het risico nemen dat 10%van het dorp er plots uitligt? Overigens heb ik ook nog niet zo een angst om te sterven deze nacht omdat de wolf ook best zo een idioot kan zijn die denkt dat ik een cultist ben en verwarring wil oogsten :roflol:. Maar vrees er voor, denk dat de wolf en zijn clubje wel duidelijk de klokken horen luiden en de klepel zien hangen. En denk ook dat remi per toeval wél aan de slechte kant staat.

Hmm, ik wilde net op jorgyboy gaan stemmen om te kijken of er nog meer mensen zouden volgen, wil zowel sid als remi er niet uit. Vrij grote kans dat de ander opgegeten word door de wolf en als ze beide van de goede kant zijn zijn we 2-3 burgers kwijt in de eerste nacht.
Ook origineel is voor mij verdacht dankzij zijn opmerking, maar omdat jorgyboy dus al eerder door iemand ook aangemerkt was als verdachte stem ik toch ook maar op hem.

jorgyboy

Ik verander mijn stem dan in elk geval naar Suicide Sid.

Gezien er niemand anders op Jorgyboy stemd heeft dat weinig zin, en zie toch liever Remi er (nog) niet uit gaan,

Sorry Sid, maar dit spelletje ben je niet mijn type die ik vertrouw.
Je speelt het ineens als een heel ander persoon... Net nu ik dacht je te leren kennen.

Jezus lijk wel een wijf als ik het zo terug lees :p

Heb jij op mij gestemd? :eek:

Trut.:mad:

dat waren initieel de redenen. Er is bijgekomen. Namelijk voor de hand liggende zaken verdraaien en blijven verdraaien alsof je bewust blind bent voor iets en toch een klein clubje die je volgt. De cultisten zijn wsl niet met zo veel meer nadat het eerste spel gebleken was dat er een inbalans was, zou niet stom staan mocht er op het laatste momentje nog iemand aanwaaien met een stem tegen mij met dezelfde haakse redenering dat ik om verwarring zaai. Ondertussen is dat toch al duidelijk van niet? En dan nog welke zot wil het risico nemen dat 10%van het dorp er plots uitligt? Overigens heb ik ook nog niet zo een angst om te sterven deze nacht omdat de wolf ook best zo een idioot kan zijn die denkt dat ik een cultist ben en verwarring wil oogsten :roflol:. Maar vrees er voor, denk dat de wolf en zijn clubje wel duidelijk de klokken horen luiden en de klepel zien hangen. En denk ook dat remi per toeval wél aan de slechte kant staat.

Dan alsnog zou t al slimmer zijn om jou eruit te smijten, omdat je t dan voor jezelf verdoet zou hebben. Mocht ik eruit gaan dan nog blijft jouw theorie best geloofwaardig, dat je namelijk cultist bent.

Ik heb daarentegen niks gezegd over mijn rol, dus de wolf heeft meer reden om mij te verdenken als iets slechts dan jou...

Maar denk eerlijk gezegd dat t al gdn is ... denk dat hoe de stemming ook loopt... we er allebei aangaan.

Edit :Cultist moest Geliefde zijn

Laatst bewerkt:
Mijn stem gaat dan ook naar jorgyboy

Wat is de stand nu eigenlijk?

Terug
Naar boven