Biobeast
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 760
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben je trouwens verplicht een stem uit te brengen ?, of is het een meerderheid van stemmen waarbij het aantal irrelevant is ?
Ik denk dat de burgemeester al heeft gezegd dat hij een kant heeft gekozen, maar niet weet welke de goeden en de slechten zijn. Gezien mijn open kaart, en hopend dat hij ook niet besmet is door de ziekte "ik zie achter alles wat er gezegd wordt onzinnige zaken en verklaringen"-itis, zou hij dus best mijn kant kiezen indien hij voor de goede kant is.

Ik hou van democratie.
Mijn menig komt pas na voren als het nodig is![]()
Dat verwacht ik ook maar als je ons eruit stemt geef je de wolf wel de kans om iemand anders op te eten.

Dat hij anarchist is omdat hij iedereen in de war wilt brengen met dat lijstje met die rollen. Voor zover je het een theorie kan noemen

Ja maar dat heeft niets te maken met waar ik het over had : moeten stemmen
Maar stemplicht geven is toch wel leuk, daarmee kies je geen partij...
Als jullie echt een setje zijn gaan jullie bij het eruit stemmen niet samen uit toch?
Er word er maar 1 van de twee gruwelijk anaal vernederd, de andere zal achterblijven met een gebroken hart.
Alleen als de wolf langskomt voor een trio blijven jullie alle 2 achter met een plastisch vervormde anus.
Wat is overigens de tussenstand? Remi heeft meer stemmen nu of wat?

Ja maar dat heeft niets te maken met waar ik het over had : moeten stemmen
Maar stemplicht geven is toch wel leuk, daarmee kies je geen partij...
Als jullie echt een setje zijn gaan jullie bij het eruit stemmen niet samen uit toch?
Er word er maar 1 van de twee gruwelijk anaal vernederd, de andere zal achterblijven met een gebroken hart.
Alleen als de wolf langskomt voor een trio blijven jullie alle 2 achter met een plastisch vervormde anus.
Wat is overigens de tussenstand? Remi heeft meer stemmen nu of wat?
Nogmaals ik ga niet stemmen. Ik verwacht van jullie stemmen. Er moet vanavond een slachtoffer vallen om info uit de beide kampen te krijgen.

dat waren initieel de redenen. Er is bijgekomen. Namelijk voor de hand liggende zaken verdraaien en blijven verdraaien alsof je bewust blind bent voor iets en toch een klein clubje die je volgt. De cultisten zijn wsl niet met zo veel meer nadat het eerste spel gebleken was dat er een inbalans was, zou niet stom staan mocht er op het laatste momentje nog iemand aanwaaien met een stem tegen mij met dezelfde haakse redenering dat ik om verwarring zaai. Ondertussen is dat toch al duidelijk van niet? En dan nog welke zot wil het risico nemen dat 10%van het dorp er plots uitligt? Overigens heb ik ook nog niet zo een angst om te sterven deze nacht omdat de wolf ook best zo een idioot kan zijn die denkt dat ik een cultist ben en verwarring wil oogstenDit zijn de redenen waarom ik eruit gestemd word. Lekker duidelijk ook.
. Maar vrees er voor, denk dat de wolf en zijn clubje wel duidelijk de klokken horen luiden en de klepel zien hangen. En denk ook dat remi per toeval wél aan de slechte kant staat.Ik verander mijn stem dan in elk geval naar Suicide Sid.
Gezien er niemand anders op Jorgyboy stemd heeft dat weinig zin, en zie toch liever Remi er (nog) niet uit gaan,
Sorry Sid, maar dit spelletje ben je niet mijn type die ik vertrouw.
Je speelt het ineens als een heel ander persoon... Net nu ik dacht je te leren kennen.
Jezus lijk wel een wijf als ik het zo terug lees

dat waren initieel de redenen. Er is bijgekomen. Namelijk voor de hand liggende zaken verdraaien en blijven verdraaien alsof je bewust blind bent voor iets en toch een klein clubje die je volgt. De cultisten zijn wsl niet met zo veel meer nadat het eerste spel gebleken was dat er een inbalans was, zou niet stom staan mocht er op het laatste momentje nog iemand aanwaaien met een stem tegen mij met dezelfde haakse redenering dat ik om verwarring zaai. Ondertussen is dat toch al duidelijk van niet? En dan nog welke zot wil het risico nemen dat 10%van het dorp er plots uitligt? Overigens heb ik ook nog niet zo een angst om te sterven deze nacht omdat de wolf ook best zo een idioot kan zijn die denkt dat ik een cultist ben en verwarring wil oogsten. Maar vrees er voor, denk dat de wolf en zijn clubje wel duidelijk de klokken horen luiden en de klepel zien hangen. En denk ook dat remi per toeval wél aan de slechte kant staat.