Remi AFCA
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 276
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 15%
: roflol:Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
: roflol:Goed nu wil ik ook zien wie RemiAFCA is:
dus mijn stem nu al alvast RemiAFCA
that's right bishes...van mij mag ie nog steeds hangen. Ik hoop dat het nu wel een cultist of de wolf is![]()
.Goed nu wil ik ook zien wie RemiAFCA is:
dus mijn stem nu al alvast RemiAFCA
that's right bishes...van mij mag ie nog steeds hangen. Ik hoop dat het nu wel een cultist of de wolf is![]()
Het is nog niet eens nacht geweest, misschien wordt hij vannacht al wel opgegeten of is er een veel duidelijkere aanwijzing voor een cultist. Wat een spel joh.
Schiet er niet veel mee op volgens mij
. Het is toch zo dat snachts de wolf iemand opeet eet. En als het dag is er iemand wordt opgeofferd die het meest verdacht is.
Stemmen voor het ochtendgloren worden niet geteld. Ga naar jullie bedje jongens.
Ik ga om 8 uur naar mijn werk.
Hoelaat mogen we stemmen?
).Dag is 0:00-20:00, nacht 20:00-0:00 (korte nachten, die bodybuilders in Shreddedsylvania hangen niet eat, train, sleep aan).

Mooi
Ben benieuwd wie Remi AFCA gaat vermoorden vannacht.

Hier mijn Theorie Geniet ervan z1000
De cultisten zijn bezig met een spel wat ik al beschreven heb...
Suicide Sid & Jorgyboy hebben t voor mij gewoon verdoet.. alhowel ik Jorgyboy nog niet helemaal vertrouw maargoed maakt voor de rest niet echt uit... Door de uitspraken van Jorgyboy & Suicide Sid vertrouwen de meeste burgers mij niet. Vervolgens stemt een cultist op een burger die al verdacht werd gevonden door een burger.. in dit geval was dat Orgineel... Vervolgens stemmen burgers op Orgineel maar ook op mij omdat ze mij ook wantrouwen door Suicide Sid & jorgyboy.. vervolgens heb je dus 2 kampen die elkaar elimineren waarvan degene waarop gestemd word beide burgers zijn.. 2 cultisten stemmen op Orgineel & 2 stemmen op mij waardoor t uiteindelijk onmogelijk is af te leiden wie dan uiteindelijk de cultisten zijn...
Cultisten spelen t erg netjes & maken gebruik van burgers die mij wantrouwen & vertrouwen.. degene die mij vertrouwen stemmen met de cultisten mee op de burger waardoor ik in leven blijf en de wantrouwige burgers stemmen op mij simpelweg omdat ze echt denken dat ik slecht ben... Zolang ik in leven blijf blijft dit patroon zich herhalen
Sorry man maar ik moest kiezen. zoals ik zei ik wilde je geloven.
Dudemeister is zowieso evil dat was me de 1e ronde al duidelijk weet niet meer precies waarom maar gisteren zat er een redenering achter. (slecht argument i know).

Ik weet echt voor 983728946374635875% zeker dat Remi de wolf is.
Ik ben gvd niet voor niets begonnen om als eerste op hem te stemmen.
Daarnaast heb ik ik het risico genomen om meteen hierbij te vertellen dat ik niet corrupt bent.
Sommige zijn echt t**fus blind hier.
ik hoor bij de goede