AndroidHealthClinic

Weerwolf editie 4: The Aesthetics Strike Back

...de maan staat nog niet aan de hemel. De duisternis met sterrenlicht is nog niet aangebroken. De zwarte laken word over het lijk van van Orgineel getrokken. De inwoners van het dorpje kijken vol afgrijzen naar het stoffelijk overschot dat ooit hun vriend was. Z1000 roept, " als jullie naar me geluisterd hadden dan was dit nooit gebeurd ! " Het is julie schuld dat die onschuldige jongen dood is! " Subgenius verheft ook zijn stem " Z1000 heeft gelijk, jullie zijn een stelletje randdebielen ! Het is RemiAFCA ! RemiAFCA is de wolf ! " De bewoners van het dorpje kijken elkaar aan in schaamte en beginnen openlijk te discussieren. Het word al gauw een chaos en de chaos word woede... "...hang hem op! hang RemiAFCA op! Hij is de wolf! " De menigte verzameld zich om RemiAFCA heen. Ze duwen hem naar de grond en stompen hem flink in mekaar. De jager neemt zijn honkbal knuppel en swingt met alle macht op RemiAFCA in...
Helemaal afgerost en in elkaar gestompt sleurt de woedende menigte Remi naar de dichtsbijzijnde boom, gooien een touw over een dikke tak en maken een lus van de andere uiteinde die ze om Remi zijn nek doen.
Remi word al bewusteloos op een stoel gehesen en het touw word strak getrokken. De menigte schreeuwt allerlei verwijten en verwensingen naar zijn nog steeds bewusteloze lichaam en dan schopt Z1000 de stoel onder hem uit....en Remi hangt..."

De wolf is dood :devil:

Grapjas, lees de hint die Markot bij orgineel zijn dood achterliet, ik heb in geen enkele post orgineel genoemd, altijd Remi gestemd, en toch word hier in de hint beschreven dat ik orgineel k*t vond, zien jullie de link dan niet :roflol:

Als je dat een hint is vind ik hem juist omdat orgineel een burger is meer naar cults wijzen dan naar burgers ook al heb je iets anders gestemd. Maar dat is mijn visie erop.

Je bent overduidelijk een cult. Als mensen dit niet willen zien kunnen ze beter niet meedoen.

Dat zei ik gisteren al over Jordi, maar toen ging niemand mee, pas toen ik weg was, en stem naar Sid veranderd had gingen er een paar.

Bedankt voor de mooie dood.
Mijn moeilijkste rol tot nu toe. Voor het eerst volledig aan de goede kant. En dan loopt het zo af!
Van mij mogen de slechte winnen. Met zulke verraders om je heen lijkt het me toch geen fijn leven in dit dorp.

Echt spijt me... je krijgt excuus karma van me.
Heb me stem veranderd omdat ik overtuigd was van Remi... Maar begin nu wel zwaar te twijfelen.

ik leg mijn functie neer.
krijg de t*ring maar.

p*ssy, bent zelf zo corrupt als de kolere :D

Ik weet echt voor 983728946374635875% zeker dat Remi de wolf is.
Ik ben gvd niet voor niets begonnen om als eerste op hem te stemmen.:mad:

Daarnaast heb ik ik het risico genomen om meteen hierbij te vertellen dat ik niet corrupt bent.

Sommige zijn echt t**fus blind hier.

Doet Remi kuren dan? Heb ik nix van meegekregen... Dus Remi is niet de wolf. Cultfag zou kunnen.

...de maan staat nog niet aan de hemel. De duisternis met sterrenlicht is nog niet aangebroken. De zwarte laken word over het lijk van van Orgineel getrokken. De inwoners van het dorpje kijken vol afgrijzen naar het stoffelijk overschot dat ooit hun vriend was. Z1000 roept, " als jullie naar me geluisterd hadden dan was dit nooit gebeurd ! " Het is julie schuld dat die onschuldige jongen dood is! " Subgenius verheft ook zijn stem " Z1000 heeft gelijk, jullie zijn een stelletje randdebielen ! Het is RemiAFCA ! RemiAFCA is de wolf ! " De bewoners van het dorpje kijken elkaar aan in schaamte en beginnen openlijk te discussieren. Het word al gauw een chaos en de chaos word woede... "...hang hem op! hang RemiAFCA op! Hij is de wolf! " De menigte verzameld zich om RemiAFCA heen. Ze duwen hem naar de grond en stompen hem flink in mekaar. De jager neemt zijn honkbal knuppel en swingt met alle macht op RemiAFCA in...
Helemaal afgerost en in elkaar gestompt sleurt de woedende menigte Remi naar de dichtsbijzijnde boom, gooien een touw over een dikke tak en maken een lus van de andere uiteinde die ze om Remi zijn nek doen.
Remi word al bewusteloos op een stoel gehesen en het touw word strak getrokken. De menigte schreeuwt allerlei verwijten en verwensingen naar zijn nog steeds bewusteloze lichaam en dan schopt Z1000 de stoel onder hem uit....en Remi hangt..."

De wolf is dood :devil:
je krijgt morge 2x karma.

Goed verhaaltje Genius alleen jammer dat het niet op de waarheid gebasseerd is.

'Orgineel, jouw dagen zijn geteld.' De koppen draaien bij. 'Ja orgineel is eigenlijk best k*t' zegt Dudemeister Ook de burgemeester komt tot de realisatie wat voor een vuile homo hij Orgineel wel niet vindt. De menigte omcirkelt de onfortuinlijke jongeman.

Orgineel is dood, hij was burger.

Het is nacht.

Thielen hier voor jouw speciaal een klein stukje quote van de hint, een deel dik gedrukt omdat jij jouw bril niet op hebt :P

Gadver, terug een burger er uit gestemd. De cultisten spelen het goed... Ik zag niet meteen een reden om orgineel te verdenken ??? Mijn stem blijft dus gewoon bij Remi...

Als remi er niet aangaat de volgende ronden. Dan klopt de verhouding cult burger weer niet.

Want de burgemeester komt zo sterk goed over dit spel :rolleyes:.

Hij is een van de weinigen die erop hamert dar Remi weg moet, velen zeggen dat Remi in het spel moet blijven en dat het argument dat hij een sterke spelers is geen toegevoegde waarde heeft, Remi heeft door middel van zijn propaganda al 2 burgers het graf ingejaagd en noemt Z1000 een duistere/corrupte burgemeester, open je ogen, als je echt goed bent, anders speel je spel gewoon door.

iedereen die op orgineel heeft gestemd is verdacht als je het mij vraagt... :rolleyes:

Stem allemaal gewoon Remi straks, en zorg gewoon dat zijn identiteit/rol bekend word.

iedereen die op orgineel heeft gestemd is verdacht als je het mij vraagt... :rolleyes:

Klopt dit lijstje?

Jaap ja--> Orgineel
Luc M--> Orgineel
Mack10--> Orgineel
Biobeast--> Orgineel
IMBAatwork--> Orgineel
kane --> Orgineel
RemiAFCA --> Orgineel
popeye 88 --> Orgineel

Jezus die remi is net als onkruid.. Die gozer lult zichzelf nu al uit 2 rondes. Die credits moet je hem geven... Alsnog een burger eruit ten koste van hem :roflol:

Hij is een van de weinigen die erop hamert dar Remi weg moet, velen zeggen dat Remi in het spel moet blijven en dat het argument dat hij een sterke spelers is geen toegevoegde waarde heeft, Remi heeft door middel van zijn propaganda al 2 burgers het graf ingejaagd en noemt Z1000 een duistere/corrupte burgemeester, open je ogen, als je echt goed bent, anders speel je spel gewoon door.

Het gaat mij erom dat in de 1e ronde toen jorgy, sid en ik daarover begonnen was het nee nee onzin en deze ronde na de stem van 1 persoon is het opeens het beste idee ooit. terwijl remi de enigste was die nog wilde proberen sid te redden. Raar dat ik dan skeptisch word :rolleyes:.

Onze burgemeester is wel een held trouwens. Die man spreekt tenminste de waarheid. Het is een eer voor mack10 dat hij lepeltje lepeltje mag liggen met hem.

Niemand snapt er de klote van en iedereen zit elkaar maar zwart te maken

heerlijk spel :roflol:

Terug
Naar boven