Fitness Seller

Weerwolf editie 4: The Aesthetics Strike Back

Jezus die remi is net als onkruid.. Die gozer lult zichzelf nu al uit 2 rondes. Die credits moet je hem geven... Alsnog een burger eruit ten koste van hem :roflol:

Wat een haat :roflol:

Morgenochtend verwacht ik allemaal stemmen op mij... Zal me dood tegemoet zien & de burgers die nog leven zullen verbaasd mijn onthulde rol aanschouwen :roflol: verheug me er nu al op :D

Geen haat maar dat je zelf niet snapt dat je verdacht over komt nu verbaasd mij helemaal. Je hebt er zelf een burger uit gestemd.

Geen haat maar dat je zelf niet snapt dat je verdacht over komt nu verbaasd mij helemaal. Je hebt er zelf een burger uit gestemd.

Kon toch niet anders... T was hij of ik... Cultisten spelen netjes.

Zal niet stemmen morgen.. adviseer ook iedereen om op mij te stemmen ;)

Daar heb je gelijk in. We zullen het zien. Eerst vannacht maar eens afwachten :o

Kon toch niet anders... T was hij of ik... Cultisten spelen netjes.

Zal niet stemmen morgen.. adviseer ook iedereen om op mij te stemmen ;)

Net zo verdacht als dat ik op jorgyboy stemde gisteren :rolleyes:.
Want je laat jezelf er echt uit stemmen als via jouw stem het iemand anders kan worden. Typisch cults heel normale dingen verdraaien totdat het verdacht is.

Net zo verdacht als dat ik op jorgyboy stemde gisteren :rolleyes:.
Want je laat jezelf er echt uit stemmen als via jouw stem het iemand anders kan worden. Typisch cults heel normale dingen verdraaien totdat het verdacht is.

Juistem.. maar niet iedereen ziet dat in...:)
T klopte wel, tekst 1, de burgers zijn nou eenmaal niet de intelligentsten

Edit : idd = iedereen

Laatst bewerkt:

Op jou stemmen was me enige redding:D

Maargoed wat ik ook niet snap is dat er staat ' de burgers zijn nou eenmaal niet de intelligensten' maar vervolgens denkt iedereen dat SubGenius een burger is.. wtf is dit voor omgekeerde wereld :roflol:

Wie weet eet vannacht de wolf Remi wel op :cool:

Ik volg jaap, kane en mack en wat gebeurt er, ik stem er een burger uit. Zijn er al enkele hints gezien uit t nieuwe verhaal, ikzelf zag er 1 staan, maar ff t verhaal zoeken

Edit: de 456 naalden lijkt me een hint maar waarvoor weet ik niet en de burgemeester lijkt corrupt in de tekst

Laatst bewerkt:
Burgemeester is denk ik wel corrupt. Beetje betogen vragen en met Mackie het bed delen. Burgaymeester Z1000.

krijgen we om 24.00 uur meteen verhaaltje, en dood ?

hopelijk pakt die wolf een cult of de bodyguard vd corrupte burgemeester, dan hoeven we die er niet meer uit te stemmen en kunnen we gelijk op de burgemeester gaan

hopelijk pakt die wolf een cult of de bodyguard vd corrupte burgemeester, dan hoeven we die er niet meer uit te stemmen en kunnen we gelijk op de burgemeester gaan

Waar baseer jij op dat Z1000 corrupt is, is beetje zonde om dat extraatje te verspelen, bij even aantal stemmen overhand hebben, ik wil eerst ff de burgemeester wat beter peilen.

Waar baseer jij op dat Z1000 corrupt is, is beetje zonde om dat extraatje te verspelen, bij even aantal stemmen overhand hebben, ik wil eerst ff de burgemeester wat beter peilen.

Ik ben er niet zeker van, maar als je de tekst van markrot(het laatste verhaaltje) als hint zou zien, dan is hij corrupt.

het spelletje is al over zie ik :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
'Reken maar van yes! Een avond geleden ving ik bot, maar vannacht is het smullen geblazen. Mijn maagje gaat weer gevuld worden.' In gedachten stalkte de wolf de meer afgelegen gedeelten van het dorp, in de verte glimpst een wel erg gespierde brachialis in het maanlicht, maar deze verdwijnt onvindbaar in de duisternis. 'Joepie!' zegt de wolf even later. Aan de overkant van de straat is een gespierde gedaante te zien door een raam, die zijn biceps aan het opmeten is. Gedegen en voorzichtig begeeft de wolf zich naderbij.

':yawn: Smaakt deze spierbundel naar een lekker stukje kip? Nee! Misschien een sappige hamburger'. Om een onprettige verrassing te voorkomen glipt de wolf voorzichtig binnen via de schoorsteen. 'Ho, ho ho! Zie ik hier stoute kinderen?' De wolf staat oog in oog met Biobeast. 'Ik dacht dat we vrienden waren :(' waren zijn laatste woorden. Hij werd met huid en haar verslonden. Voldaan trekt de wolf zich terug.

santa+claws+wolf.jpg

'Surprise! Ik ben een wolf!'

Biobeast is dood. Zijn rol was cultist.

En profil is de wel erg rondborstige gedaante te zien van de sl*t die deze gebeurtenis heeft gadegeslagen.

Het is dag.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven