Yep zo gaat 90% van de stemmen waarschijnlijk.Niemand snapt er de klote van en iedereen zit elkaar maar zwart te maken
heerlijk spel![]()
maar met die andere 10% pakken we de wolf
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yep zo gaat 90% van de stemmen waarschijnlijk.Niemand snapt er de klote van en iedereen zit elkaar maar zwart te maken
heerlijk spel![]()
maar met die andere 10% pakken we de wolf
Jezus die remi is net als onkruid.. Die gozer lult zichzelf nu al uit 2 rondes. Die credits moet je hem geven... Alsnog een burger eruit ten koste van hem![]()
verheug me er nu al op 
Klopt dit lijstje?
Jaap ja--> Orgineel
Luc M--> Orgineel
Mack10--> Orgineel
Biobeast--> Orgineel
IMBAatwork--> Orgineel
kane --> Orgineel
RemiAFCA --> Orgineel
popeye 88 --> Orgineel

Geen haat maar dat je zelf niet snapt dat je verdacht over komt nu verbaasd mij helemaal. Je hebt er zelf een burger uit gestemd.

Kon toch niet anders... T was hij of ik... Cultisten spelen netjes.
Zal niet stemmen morgen.. adviseer ook iedereen om op mij te stemmen![]()
.Net zo verdacht als dat ik op jorgyboy stemde gisteren.
Want je laat jezelf er echt uit stemmen als via jouw stem het iemand anders kan worden. Typisch cults heel normale dingen verdraaien totdat het verdacht is.

Juistem.. maar niet idd ziet dat in...
T klopte wel, tekst 1, de burgers zijn nou eenmaal niet de intelligentsten

waarschijnlijk wel, gisteren was het ook om 0:22 zal dit keer ook wel zo zijn denk ik.krijgen we om 24.00 uur meteen verhaaltje, en dood ?
hopelijk pakt die wolf een cult of de bodyguard vd corrupte burgemeester, dan hoeven we die er niet meer uit te stemmen en kunnen we gelijk op de burgemeester gaan
Waar baseer jij op dat Z1000 corrupt is, is beetje zonde om dat extraatje te verspelen, bij even aantal stemmen overhand hebben, ik wil eerst ff de burgemeester wat beter peilen.
Smaakt deze spierbundel naar een lekker stukje kip? Nee! Misschien een sappige hamburger'. Om een onprettige verrassing te voorkomen glipt de wolf voorzichtig binnen via de schoorsteen. 'Ho, ho ho! Zie ik hier stoute kinderen?' De wolf staat oog in oog met Biobeast. 'Ik dacht dat we vrienden waren
' waren zijn laatste woorden. Hij werd met huid en haar verslonden. Voldaan trekt de wolf zich terug.