XXL Nutrition

Weerwolf editie 4: The Aesthetics Strike Back

sorry meneer de burgemeester meneer.

mijn rol als GOOD is allang overduidelijk gemaakt. Alleen bepaalde mensen zijn er blind voor.

Kijk dit dus, iedereen doet alsof wat hij/zij zegt keiharde feiten zijn, maar zoals ik al zei de wolf kent de cults niet, dus of Remi heeft een burger of andere good guy gered, of een cult, dat jij niet de wolf bent weten we nu wel, maar toch nog die twijfels G/E ?

---------- Post toegevoegd Fri 1 Jun 2012 om 18:45 ----------

:roflol: wtf is dat voor een onzin zeg....:roflol:

Dat is mijn neutrale feitelijke beargumentering waarbij ik mijn observaties, en emoties aan de kant zet, en puur naar de spel structuur kijk.

Kijk dit dus, iedereen doet alsof wat hij/zij zegt keiharde feiten zijn, maar zoals ik al zei de wolf kent de cults niet, dus of Remi heeft een burger of andere good guy gered, of een cult, dat jij niet de wolf bent weten we nu wel, maar toch nog die twijfels G/E ?

---------- Post toegevoegd Fri 1 Jun 2012 om 18:45 ----------

Dat is mijn neutrale feitelijke beargumentering waarbij ik mijn observaties, en emoties aan de kant zet, en puur naar de spel structuur kijk.

Geliefde = burger = goed. wat voor winst haal ik eruit om evil te zijn. ik kan alleen winnen als de wolf dood gaat dat is de spel structuur en geloof me ik vind winnen leuk.
Als je dit niet gezien hebt dan ben je echt blind (of anarchist of cult).

Ik verander mijn stem dan ook naar Rob P

Dat maakt de stemming nu als het goed is

Subgenius--> Remi AF
Woopy--> Remi AF
Dudemeister--> Remi AF
Z1000 --:> Remi AFCA
Rob P --:> Remi AFCA

IMBAatwork--> Jorgyboy

Thielen --> Rob P
Jaap Ja --> Rob P
Remi AFCA --> Rob P
Popey88 ->> Rob P

Kane--> Luc M

Bikers--> Topsycret

Mack10--> Thielen

En daar komt de last minute stemmenverschuiving naar weer een nieuwe verdachte :roflol:

Remi is er sowieso wel aan. Dan ga ik liever voor een burgerinitiatief om iemand te hangen, dan de wolf een andere keuze te laten maken.
Als remi er niet aan gaat door de wolf of toch een badguy blijkt te zijn sla ik mezelf echt voor mn kop.

Zie je daar komt de cultisten trein

En daar komt de last minute stemmenverschuiving naar weer een nieuwe verdachte :roflol:

Aangevoerd door iemand die 100% good is maakt dat het minder verdacht.

Ik ga overigens wel zelfmoord plegen mocht remi een bad guy blijken te zijn :o

Jij bent cultist, anarchist of leugenaar.
In een bepaalde post daarnet gaf je aan te geloven in de jagersrol van remi, maar toch stem je op hem, dat klopt dan ook niet.

Ik verwacht leugenaar of bodyguard. Dat zou het verhaaltje wat bij orgineel z'n dood was gegeven logischer maken.

Laatst bewerkt:
Jij bent cultist, anarchist of leugenaar.
In een bepaalde post daarnet gaf je aan te geloven in de jagersrol van remi, maar toch stem je op hem, dat klopt dan ook niet.

Toch mis je een rol die, mij toebedeeld kan zijn, als je kijkt met mijn interacties met 1 andere speler moet dat wel blijken, maar als jij mij wil afschrijven als leugenaar of evil Brah ga je gang :p jij bent zelf een Dokter Dofenschmirtz

Buitenstaanderpost: wat ik niet snap, hoe kan de geliefde overleven? Na het opeten van Sidfag zou de geliefde toch zichzelf van kant moeten maken?

• Like
Waarderingen: X.
Toch mis je een rol die, mij toebedeeld kan zijn, als je kijkt met mijn interacties met 1 andere speler moet dat wel blijken, maar als jij mij wil afschrijven als leugenaar of evil Brah ga je gang :p jij bent zelf een Dokter Dofenschmirtz
Ik mis nog wel meer rollen, waaronder de bodyguard van de naar mijn idee corrupte z1000, zou inderdaad ook nog kunnen.

Terug
Naar boven