Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Op welke manier heeft biker zich verdacht gemaakt dan?
best fijn, dat je het dan zo verpest voor iedereenGast, serieus? Je weet wat ik ben. Als je weet wat ik ben, weet je ook dat ik meer weet dat jij. Als ik dan zeg, dat jullie gewonnen hebben en dat het spel sneller is gedaan is door op bikers te stemmen, wat betekent dat dan denk je?
Duidelijk dan dit kan ik het niet maken.

Laat ik goede dan maar eens helpen, toch laatste speel dag, ik stem Jorgyboy

epic win.
---------- Post toegevoegd Sun 3 Jun 2012 om 16:07 ----------
slecht gespeeld wel van jullie, op remi stemmen terwijl het een duidelijke zaak was
:')

epic win.
---------- Post toegevoegd Sun 3 Jun 2012 om 16:07 ----------
slecht gespeeld wel van jullie, op remi stemmen terwijl het een duidelijke zaak was
:')

ik dacht dat jij voor je op trip vertrok nog voor opschudding wou zorgen door hoogste verraad te plegen in de cult brotherhoodStem ik Jorgyboy is het nog niet goed, iedereen weet dat ik geen cult ben, wss Jorgyboy cult, die weet dat Bikers wolf is en dat nu heeft verraden, en nog houd jij vol![]()

ik was inactief die dag en had Luc M gestemd in de voormiddag
1 cultist is opgegeten door de wolf, één cultist speelt niet mee en van mij was het al de eerste ronde duidelijk wat ik was, maar toch laten jullie de jager nog dood gaan![]()

ik dacht dat jij voor je op trip vertrok nog voor opschudding wou zorgen door hoogste verraad te plegen in de cult brotherhood
---------- Post toegevoegd Sun 3 Jun 2012 om 16:14 ----------
baal er wel van, want dat was toch het belangrijkste potje van het spel
---------- Post toegevoegd Sun 3 Jun 2012 om 16:15 ----------
speculaties naar mijn rol?

Vannacht een nare droom gehad over ecto's volgens het verhaal, laat ik dan voor de verandering maar is Jorgyboy stemmen. Ik geloof Dudemeister voor nu even op zijn woord, anders zou je nu beter Z1000 kunnen stemmen dan heb je ze allebei te pakken.
Ik hoop dat jij maandag/dinsdag/woensdag lekker moet werken!!!!!!
![]()
---------- Post toegevoegd Sun 3 Jun 2012 om 14:21 ----------
Laat ik goede dan maar eens helpen, toch laatste speel dag, ik stem Jorgyboy

ik dacht dat jij voor je op trip vertrok nog voor opschudding wou zorgen door hoogste verraad te plegen in de cult brotherhood
---------- Post toegevoegd Sun 3 Jun 2012 om 16:14 ----------
baal er wel van, want dat was toch het belangrijkste potje van het spel
---------- Post toegevoegd Sun 3 Jun 2012 om 16:15 ----------
speculaties naar mijn rol?

Lol, als de cultisten de goeden gaan helpen duurt het niet lang meer.
Mijn rol in het spel moet nu toch ook wel duidelijk zijn als ik plotseling ineens een hele andere stijl van posten heb en hints in mijn posts stop, en spontaan iemand stem die eerder nog niet ter sprake is gekomen![]()