MuscleMeat

Weerwolf editie 4: The Aesthetics Strike Back

Lol zijn jullie het eindelijk zat?

Op welke manier heeft biker zich verdacht gemaakt dan?

Gast, serieus? Je weet wat ik ben. Als je weet wat ik ben, weet je ook dat ik meer weet dat jij. Als ik dan zeg, dat jullie gewonnen hebben en dat het spel sneller is gedaan is door op bikers te stemmen, wat betekent dat dan denk je?

Duidelijk dan dit kan ik het niet maken.

Gast, serieus? Je weet wat ik ben. Als je weet wat ik ben, weet je ook dat ik meer weet dat jij. Als ik dan zeg, dat jullie gewonnen hebben en dat het spel sneller is gedaan is door op bikers te stemmen, wat betekent dat dan denk je?

Duidelijk dan dit kan ik het niet maken.
best fijn, dat je het dan zo verpest voor iedereen :rolleyes:

---------- Post toegevoegd Sun 3 Jun 2012 om 16:03 ----------

Dudemeister cult
Jorgyboy cult
Z1000 wannabe cult

biker wolf

---------- Post toegevoegd Sun 3 Jun 2012 om 16:04 ----------

Laat ik goede dan maar eens helpen, toch laatste speel dag, ik stem Jorgyboy

:rolleyes:

best fijn, dat je het dan zo verpest voor iedereen :rolleyes:

Ik heb al 5 stemmen op mij en er zijn te weinig vrienden van mij actief, om mij te redden. Zelfs Rob P kon niet meer geholpen worden gisterenavond, dus waarom zou het nu zonder hem nog wel lukken?

Game over, face it.

epic win.

---------- Post toegevoegd Sun 3 Jun 2012 om 16:07 ----------

slecht gespeeld wel van jullie, op remi stemmen terwijl het een duidelijke zaak was

:')

Denk je nog steeds serieus dat dudemeister een cult is :roflol:

cult of ****buddy van de burgemeester, all bad dude :roflol:

benieuwd wel naar ieders zijn rol :)

epic win.

slecht gespeeld wel van jullie, op remi stemmen terwijl het een duidelijke zaak was

Stem ik Jorgyboy is het nog niet goed, iedereen weet dat ik geen cult ben, wss Jorgyboy cult, die weet dat Bikers wolf is en dat nu heeft verraden, en nog houd jij vol :roflol:

het enige wat ik nu kan doen is, Markot zijn PM print sreen hier posten, zkrs geen cult :D

De wolf heeft het slecht gesleept, de wolf ramt de cult (biobeast), en anarchist eruit, en Rob P was dom om overdreven duidelijk te genieten van Remi's dood.

Laatst bewerkt:
epic win.

:roflol:

1 cultist is opgegeten door de wolf, één cultist speelt niet mee en van mij was het al de eerste ronde duidelijk wat ik was, maar toch laten jullie de jager nog dood gaan :roflol:

Stem ik Jorgyboy is het nog niet goed, iedereen weet dat ik geen cult ben, wss Jorgyboy cult, die weet dat Bikers wolf is en dat nu heeft verraden, en nog houd jij vol :roflol:
ik dacht dat jij voor je op trip vertrok nog voor opschudding wou zorgen door hoogste verraad te plegen in de cult brotherhood :D

---------- Post toegevoegd Sun 3 Jun 2012 om 16:14 ----------

:roflol:

1 cultist is opgegeten door de wolf, één cultist speelt niet mee en van mij was het al de eerste ronde duidelijk wat ik was, maar toch laten jullie de jager nog dood gaan :roflol:
ik was inactief die dag en had Luc M gestemd in de voormiddag

baal er wel van, want dat was toch het belangrijkste potje van het spel :(

---------- Post toegevoegd Sun 3 Jun 2012 om 16:15 ----------

speculaties naar mijn rol?

ik dacht dat jij voor je op trip vertrok nog voor opschudding wou zorgen door hoogste verraad te plegen in de cult brotherhood :D

Mijn trip start maandag ochtend om 8.00 uur, ik kan mijzelf nog wel zien vallen, en de downsyndroom wolf iemand zien verscheuren :D

Meisje of heks?

Vannacht een nare droom gehad over ecto's volgens het verhaal, laat ik dan voor de verandering maar is Jorgyboy stemmen. Ik geloof Dudemeister voor nu even op zijn woord, anders zou je nu beter Z1000 kunnen stemmen dan heb je ze allebei te pakken.

Geloof Dudemeister ook wel, kunnen jorgiboy stemmen en de rest van de cults nog een dagje laten gaarkoken.

Ik hoop dat jij maandag/dinsdag/woensdag lekker moet werken:D!!!!!!

2akfrkz.jpg

---------- Post toegevoegd Sun 3 Jun 2012 om 14:21 ----------

Laat ik goede dan maar eens helpen, toch laatste speel dag, ik stem Jorgyboy

Nice vooruitzicht !

Mack10 moet dan wel haast de wolf zijn.

Dat dacht ik eigenlijk ook, maar als het nu bikers is...

Ik verander mijn stem naar : Jorgiboy :trollface:

Verkapte ik ben wolf post, trots straalt er gewoon van af, wat zal jij nu zitten genieten.

gewoon burger

Ik vertrouwde Jaapja en IMBAatwork wel, waarom juist weet ik niet echt.

Lol, als de cultisten de goeden gaan helpen duurt het niet lang meer.
Mijn rol in het spel moet nu toch ook wel duidelijk zijn als ik plotseling ineens een hele andere stijl van posten heb en hints in mijn posts stop, en spontaan iemand stem die eerder nog niet ter sprake is gekomen :P

Of ik ben toch niet wie ik denk dat ik ben en word nu hard getrolled door de cultisten :P

Lol, als de cultisten de goeden gaan helpen duurt het niet lang meer.
Mijn rol in het spel moet nu toch ook wel duidelijk zijn als ik plotseling ineens een hele andere stijl van posten heb en hints in mijn posts stop, en spontaan iemand stem die eerder nog niet ter sprake is gekomen :P

meisje:D

Ik bent thuis.:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Epic he die smilie. K*t kane.

Voor jouw de uitleg.
Remi begon mij aan te vallen. Terwijl ik al had gezegd dat ik niet corrupt bent.
Daarom was het duidelijk voor mij dat Remi corrupt was. Helemaal toen er ineens de trein kwam om Remi te beschermen.

Rob P, daar zat ik idd ver naast bij.
Maar Dudemeister en ik zijn goodguys.

Ik zie dat het hier al zo goed als voorbij is.

Mag ik even tegen de wolf zeggen dat het de meest imbeciele wolf is ooit door een cult op te eten. Dat heeft ons min of meer de nek omgedraaid. En een inactieve cultfag hielp ons ook niet echt.

Terug
Naar boven