Dat de wolf iemand is wie nog niet verdacht is gemaakt? dan kan jij net zogoed de wolf zijn, jij bent ook nooit verdacht gemaakt. Meer mensen hier kunnen de wolf zijn.
Meer haal ik er niet echt uit. sorry

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat de wolf iemand is wie nog niet verdacht is gemaakt? dan kan jij net zogoed de wolf zijn, jij bent ook nooit verdacht gemaakt. Meer mensen hier kunnen de wolf zijn.

Geen idee wie dat is.Dan kan ik jouw nu alvast vertellen, dat jij misschien wel jouw gelijke vind in Bryce1974 aangezien hij van dezelfde kant is als jij, ik hoop dat jij genoeg vaseline hebt.
Wel beste vrienden, laat ons even terugkeren naar ronde drie. Remi had, meer dan duidelijk, zijn positie als jager vrijgegeven in de hoop de stemronde te overleven. De cultphags vonden dit een schone kans om zo overdag Remi eruit te kegelen en 's avonds de wolf een stukje Thielen te gunnen. De jager zou immers toch dood zijn. En zo geschiede:
Remi vloog eruit en Thielen werd gedood die nacht.
Ronde vier dan. Rob p kwam opnieuw aan bod in de stemronde. Cultphags moesten wederom in actie schieten en in plaats van wederom een actieve speler er uit te spelen, gingen ze dit maal voor een meer inactievere spelere. Op die manier trachtten ze zo niet al te veel op te vallen. Zo doende:
Helaas hun poging was tevergeefs, boehoeDe vetgedrukte namen staan aan de darkside zover waren jullie hopelijk al. Z1000 heeft oogkleppen op en is zo corrupt als maar zijn kan. Hij kegelt samen met cultphag Dudemeister, eerst Remi eruit en trachten dan hun holmaatje Rop p van de dood te redden.
Als dan IMBAatwork het volgende zegt:
Verbaasd het me niet dat onze burgemeester (corrupt! of had ik dat al gezegd?!) het volgende zegt:

nee want als je op z1000 stemt pak je eerst zijn bodyguard, en daarna moet hem er nog een keer uitstemmen volgens mij. Alleen de wolf kan direct bij de burgemeester volgens mij.Vannacht een nare droom gehad over ecto's volgens het verhaal, laat ik dan voor de verandering maar is Jorgyboy stemmen. Ik geloof Dudemeister voor nu even op zijn woord, anders zou je nu beter Z1000 kunnen stemmen dan heb je ze allebei te pakken.
Zou ik maar alvast inslaanIk ga nog even gauw naar de mediamarkt, als ik er naast zit met mijn stem mag ik voorlopig er niet meer heen![]()
.
!!!!!!Vannacht een nare droom gehad over ecto's volgens het verhaal, laat ik dan voor de verandering maar is Jorgyboy stemmen. Ik geloof Dudemeister voor nu even op zijn woord, anders zou je nu beter Z1000 kunnen stemmen dan heb je ze allebei te pakken.
Op zich geldt voor jou dezelfde redenering als voor Dudemeister, nietwaar. Had jij ook niet in ronde drie op Remi gestemd en ronde vier op billy?Ik stem ook Jorgyboy.
Of bikers(Indien we het sneller willen laten gaan.)
Waarop stemde je dan op Remi, toen die aangaf dat hij jager was? De tip lag er dik en dik op.Ik ben niet corrupt. Heb het srs nu al.100x gezegd. Als het spsl is afgelopen zal ik je het bewijs tonen.

Op zich geldt voor jou dezelfde redenering als voor Dudemeister, nietwaar. Had jij ook niet in ronde drie op Remi gestemd en ronde vier op billy?
Waarop stemde je dan op Remi, toen die aangaf dat hij jager was? De tip lag er dik en dik op.
Waarom trachtte je Rob p dan te redden, door op een inactieve speler te stemmen?
Geef daar eens liever uitleg bij, dan gewoon te zeggen dat je iets niet bent. Want iedereen ziet de zaken toch anders hoor.![]()
Op zich geldt voor jou dezelfde redenering als voor Dudemeister, nietwaar. Had jij ook niet in ronde drie op Remi gestemd en ronde vier op billy?

Je zat er dus toevallig gewoon een paar keer naast. mkay makes sense...Dat van remi heb ik srs al vaak genoegd verteld. Maar ail het thuis nog wel uittype. Ziy nu op me telefoon. En ik dacht dat rob goed was. Dudemeister hoort bij mij. Die is ook goed
Waarom zouden we? Jij en Dudemeister zijn eerder bad guys. Of zoeken we nu weer een zondebok zoals dat gebeurde toen Rob p er dreigde uitgestemd te worden?Uhu, maar stemmen we niet met zen allen op bikers nu?
Gaat sneller ...

Ja, help hem nog een beetje maakt je absoluut NIET nog meer verdachter hoorAls zij niet goed zijn, is niemand het hier![]()
Had de wolf dat nu ook maar eens in de gaten..![]()

Op welke manier heeft biker zich verdacht gemaakt dan?Iedereen weet wie of wat ik ben en geloof mij, het spel is afgelopen.
Nu hangt het enkel nog van jullie af, hoe lang jullie het nog willen laten duren. Willen jullie nog minstens een dag extra doen? Dan stem je op mij.
Willen jullie het binnen 4u gedaan hebben en winnen? Dan stem je op bikers.