Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En ja ik kwam teveel naar voren in mijn strijd tegen remi, maar dat maakte me niet uit want wilde hem dood hebben![]()
, nu zit er een kans in dat ik toch goed blijk te zijn, als Z1000 de waarheid spreekt, en is iedereen mad omdat ik Remi de dood in heb gejaagdJij hebt echt als een dwaas gespeeld danIk bent thuis.
Epic he die smilie. K*t kane.
Voor jouw de uitleg.
Remi begon mij aan te vallen. Terwijl ik al had gezegd dat ik niet corrupt bent.
Daarom was het duidelijk voor mij dat Remi corrupt was. Helemaal toen er ineens de trein kwam om Remi te beschermen.
Rob P, daar zat ik idd ver naast bij.
Maar Dudemeister en ik zijn goodguys.

Jij hebt echt als een dwaas gespeeld dan
maar wel samen gewonnen, wohoo!!!![]()

Jij hebt echt als een dwaas gespeeld dan
maar wel samen gewonnen, wohoo!!!![]()

stem bikersAls jij een good guy blijkt wel.
Maar we zijn nog niet klaar
De wolf is nog niet gevonden.

stem bikers
Hoe episch zou het niet zijn moest bikers nu een burger blijken te zijn. Dan geef ik echt een applausje richting Jorgyboy

stem bikers
Hoe episch zou het niet zijn moest bikers nu een burger blijken te zijn. Dan geef ik echt een applausje richting Jorgyboy
stem bikers

nee had om eerlijk te zijn meer input van jou verwacht

huhmm zal nog eens weg gaan, kom ik terug stemt de meerderheid op mij
Kan iedereen trouwens die op mij heeft gestemt een reden zeggen want volgens mij is 1van de mensen die op mij stemde de wolf en nu gaan de cultisten erachter aan en stemmen ze ook op mij![]()
Hoe weet je dat hij het meisje is? Misschien is er wel op de wolf gestemt en is hij een cult en probeert ie de stem van de wolf af te leiden.Omdat een speler die het meisje wss is, jou als verdachte ziet.
Hoe weet je dat hij het meisje is? Misschien is er wel op de wolf gestemt en is hij een cult en probeert ie de stem van de wolf af te leiden.