- Waardering
- 2.502
- Lengte
- 1m85
- Vetpercentage
WTF man zit je non stop aan de Test.
Srs als jouw post zijn coïtus gerelateerd.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hier, de laatste zin. misschien de gek?Lol, als de cultisten de goeden gaan helpen duurt het niet lang meer.
Mijn rol in het spel moet nu toch ook wel duidelijk zijn als ik plotseling ineens een hele andere stijl van posten heb en hints in mijn posts stop, en spontaan iemand stem die eerder nog niet ter sprake is gekomen
Of ik ben toch niet wie ik denk dat ik ben en word nu hard getrolled door de cultisten![]()
jij hangt mijn beste dat is zekerHier, de laatste zin. misschien de gek?
hij zegt ook dat inneens anders posts te hebben. Zelf denk ik niet dat hij het meisje is maar eerder de gek, of de leugenaar.

?dusss.... Jij bent de gek.Of je de gek bent weet je pas als je dood bent of het spel over is.
Ik ga er niet vanuit dat ik gek ben... vandaar de hint mediamarkt -> Ik ben toch niet gek!
Verder heb ik 2 hints gegeven over welke rol ik heb.
Denk aan de hint over remi en lees dan mijn 1e posts van vandaag.
Duidelijk much?
Als dat zo is dan speelt markrot het anders dan ik in de andere verhalen gelezen heb.
Huhmm ik snap het denk ik, de gek speelt een rol die hij niet is, volgens sommigen ben jij het meisje (zelf zie ik daar geen hints voor, moet misschien me ogen beter open houden) maar je bent de gek, dus eigenlijk ben je het meisje niet.Als dat zo is dan speelt markrot het anders dan ik in de andere verhalen gelezen heb.
Dacht in de eerste instantie ook dat ik gek was, maar na vandaag denk ik dat niet meer.
Mocht het wel zo zijn heeftie me goed te pakken
Dus dudemeister, volgens mij dacht je dat hij het meisje is, en hij op mij stemde dat ik de wolf ben. maar nu zie je dat hij het meisje niet is. dus jij eigenlijk verkeerde info hebt.Nee, ik ben het meisje ook niet, dat klopt.
Nou, dr blijft weinig meer over nu ondertussen, zonder gewoon letterlijk te zeggen wat ik ben XD
Wel lachen hoe bikers toch maar blijft proberen om zich hieruit te praten
Gotta give him credit for that!