IMBAatwork
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1.274
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Pauze kan je toch nemen door gewoon niet mee te doen aan het volgende spel?
Mijn examens staan voor de deur, dus ik speel in ieder geval niet meer mee. Ik stel voor dat je gewoon hetzelfde doet en de rest hun spelletje laat spelen![]()
Ik vraag alleen of er een pauze is.
Maar ik krijg net al een pm van Remi. Dat hij het volgende spel gaat leiden.

voor zover ik weet is bikers de wolf helemaal niet... jullie zijn erin geluisd![]()

Zeker goed geleid door Markrot. Alleen jammer dat het spel moet stoppen omdat jorgyboy geen zin meer heeft...
Komt er nog een lijst met alle rollen van de spelers? Zou tof zijn.
En mad props voor Markrot, hij heeft het echt goed gedaan. Toffe verhalen en goed geleidIk als niet speler heb zelfs het topic met plezier gevolgd,
Zeker goed geleid door Markrot. Alleen jammer dat het spel moet stoppen omdat 1 speler geen zin meer heeft...
WTF het spel is nog niet ten einde.
p*ssy's. Fight on
Ik en Jorgy waren de enige actieve cults. Topsycret was inactief. Aangezien ikzelf nog niet veel beschuldigingen gekregen had en ook nog geen enkele stem gekregen had, zag ik het nog wel goedkomen. Maar als mijn enige bondgenoot geen zin meer heeft, kan ik ook niet veel meer doen. Dan heb ik er ook geen zin meer in.