AndroidHealthClinic

Weerwolf editie 4: The Aesthetics Strike Back

Na deze ronden.
Even een pauze of niet?

Na deze ronden.
Even een pauze of niet?

Pauze kan je toch nemen door gewoon niet mee te doen aan het volgende spel?

Mijn examens staan voor de deur, dus ik speel in ieder geval niet meer mee. Ik stel voor dat je gewoon hetzelfde doet en de rest hun spelletje laat spelen :)

Pauze kan je toch nemen door gewoon niet mee te doen aan het volgende spel?

Mijn examens staan voor de deur, dus ik speel in ieder geval niet meer mee. Ik stel voor dat je gewoon hetzelfde doet en de rest hun spelletje laat spelen :)

Ik vraag alleen of er een pauze is.
Maar ik krijg net al een pm van Remi. Dat hij het volgende spel gaat leiden.

Zeker in voor next game.

Props nog aan markrot, hij was een goede spelleider. Ben ook echt benieuwd naar de verborgen hints.

voor zover ik weet is bikers de wolf helemaal niet... jullie zijn erin geluisd :trollface:

Zeker goed geleid door Markrot. Alleen jammer dat het spel moet stoppen omdat 1 speler geen zin meer heeft...

Komt er nog een lijst met alle rollen van de spelers? Zou tof zijn.

En mad props voor Markrot, hij heeft het echt goed gedaan. Toffe verhalen en goed geleid :bow: Ik als niet speler heb zelfs het topic met plezier gevolgd,

WTF het spel is nog niet ten einde.

p*ssy's. Fight on

Komt er nog een lijst met alle rollen van de spelers? Zou tof zijn.

En mad props voor Markrot, hij heeft het echt goed gedaan. Toffe verhalen en goed geleid :bow: Ik als niet speler heb zelfs het topic met plezier gevolgd,

Doe je mee volgende ronde?

Zeker goed geleid door Markrot. Alleen jammer dat het spel moet stoppen omdat 1 speler geen zin meer heeft...

Bedankt voor de mooie verwijzing naar mij!

Maar je moet mij toch eens uitleggen, hoe jij als enige iedereen hier ervan ging overtuigen dat ze niet op mij, maar op een burger moesten stemmen?

WTF het spel is nog niet ten einde.

p*ssy's. Fight on

Ik en Jorgy waren de enige actieve cults. Topsycret was inactief. Aangezien ikzelf nog niet veel beschuldigingen gekregen had en ook nog geen enkele stem gekregen had, zag ik het nog wel goedkomen. Maar als mijn enige bondgenoot geen zin meer heeft, kan ik ook niet veel meer doen. Dan heb ik er ook geen zin meer in.

Nou ja ik vind het niet erg maar opzich werd bikers niet echt verdacht. Dus had hij tot op het laatste rondje misschien burgers kunnen blijven opeten right? theoretisch gezien.

Ik en Jorgy waren de enige actieve cults. Topsycret was inactief. Aangezien ikzelf nog niet veel beschuldigingen gekregen had en ook nog geen enkele stem gekregen had, zag ik het nog wel goedkomen. Maar als mijn enige bondgenoot geen zin meer heeft, kan ik ook niet veel meer doen. Dan heb ik er ook geen zin meer in.

Lol oke. Maak nu de rolle maar bekend dan.

Snap eigenlijk niet zo goed waarom jullie afhaken, het spel was toch helemaal niet tot een einde?

Terug
Naar boven