XXL Nutrition

Breaking News Weerwolf game 30: Dood en verderf in Modsbroek.

Nou de situatie vraagt erom.. Ik ben geen cult en dat ik de wolf ben is al uitgesloten. Kijk maar wat jullie ermee doen.

**** dan ook maar op met dat klote stadje..Wil je je opwerpen om goed te doen en de dubbele stem naar de goede kant te krijgen krijg je dit.

Neenee..deze burgermeester zegt helemaal niks in een laatste ademtocht.

ja omdat we dan weten wie je medecults zijn

ja of tremendes benoemt een non-cult tot burgemeester, omdat hij weet dat wij dan denken dat dat ook een cult is, als wraak

De enige reden waarom ik zou willen volgen op Tremendes, is omdat we voor de rest erg weinig weten en dan is het inderdaad gevaarlijk om iemand met een dubbele stem aan de verkeerde kant te hebben, al geldt het omgekeerde meteen ook, dat iemand met een dubbele stem aan de goede kant ook enorm voordelig is.

Voor de rest is het allemaal wat onderbuikgevoel en ondanks dat Diaephi wel een enorme buik heeft, wil ik het risico toch nog niet nemen.

Daarbij vind ik de reacties van Tremendes erg natuurlijk overkomen en lijken ze niet gefaked. Volgens mij is hij gewoon goed.

Stefanovich daarentegen, die speelt anders dan normaal. Vaak is hij op de voorgrond en leidt hij mee het spel, maar deze keer bevind hij zich op de achtergrond en post hij weinig nuttigs. Dat past niet bij zijn speelstijl en zoals ik vorige game heb opgemerkt, is speelstijl alles.

Ik zie weinig tot geen hints in het enigszinds korte verhaal...

Ik ga daarom voor: Stefanovich

De enige reden waarom ik zou willen volgen op Tremendes, is omdat we voor de rest erg weinig weten en dan is het inderdaad gevaarlijk om iemand met een dubbele stem aan de verkeerde kant te hebben, al geldt het omgekeerde meteen ook, dat iemand met een dubbele stem aan de goede kant ook enorm voordelig is.

Aangezien er minder cults zijn dan burgers, heeft een extra cultstem procentueel gezien een grotere impact. Daarom lijkt het me niet veilig om opgescheept te zitten met een burgemeester waarvan het niet zeker is aan welke kant hij staat.

Vaag dat je voor Stefanovich gaat, Jorgy, hij speelt toch altijd meer op de achtergrond mee ?!

Vaag dat je voor Stefanovich gaat, Jorgy, hij speelt toch altijd meer op de achtergrond mee ?!

Vorige game had hij de 3e meeste posts.

---------- Toegevoegd om 19:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:07 ----------

Aangezien er minder cults zijn dan burgers, heeft een extra cultstem procentueel gezien een grotere impact. Daarom lijkt het me niet veilig om opgescheept te zitten met een burgemeester waarvan het niet zeker is aan welke kant hij staat.

Mits een beetje simpele logica en analyse van wat er zich gisteren/vandaag heeft afgespeeld, kan je vrij snel afleiden dat de kans dat hij evil is, echt wel klein is.

Qua aantal zat het goed, maar heb net zijn posts even bekeken en het waren vaak wel erg korte/bevestigende posts.

Verschiet je ervan dat hij geen hints oplost als hij de leugenaar is? :o

Wou eigenlijk niet vorige game als voorbeeld nemen, omdat hij dan de leugenaar was en niet actief mee kon/moest spelen, maar heb even geen zin om de games daarvoor nog terug te nemen.

vind het maar verdacht hoe rap de aandacht die tremendes had gevestigd op orgineel weg gaat door 1 post van fabula...

maar ben er nog niet volledig uit dus mijn stem komt later vanavond nog

Helaas doe ik ook wel eens dingen buiten dbb maar oke. In het vorige spel stond een verhaal dat wel 3/4 maal zo lang was en had ik veel meer tijd. In dit eerste verhaal zie ik gewoon weinig en de rest van de spelers ook als ik de posts van andere zo zie...

Het valt mij juist op dat Tremendes ineens zograag post terwijl hij dat nog nooit heeft gedaan in een spel?

Voor zover ik weet heb ik NOG NOOIT het spel mede geleid maar thnx :P Kreeg juist commentaar om me karma posts...

Ik ga ook nog maar niet op Tremendes. Te weinig verzet en zijn reacties komen inderdaad wel vrij echt over.

Maar ja, wat dan ...?

Diaephi

Heeft gisteren aardig wat stemmen gehad en het lijkt me best handig voor de cults om op de wolf te stemmen voor burgemeester. Om duidelijk te maken dat ze bij hem horen. Zijn stemmen kwamen bovendien wat uit het niets, terwijl Tremendes zwaar campagne gevoerd heeft.

ik vind dat fabula het speelt zoals een wolf het moet spelen. veel reageren, niet met beschuldigingen afkomen en veel proberen te weerleggen zodat je achteraf altijd kan zeggen: maar kijk, hier verdedigde ik hem!

zou graag wachten tot je ook je stem post, fabula, maar dat gaat waarschijnlijk te laat zijn om daarna nog mensen op jou mee te krijgen.

fabulaActaEst

in be4 mathematisch onzeker omdat hij vorige game de wolf was

Ik ga ook nog maar niet op Tremendes. Te weinig verzet en zijn reacties komen inderdaad wel vrij echt over.

Maar ja, wat dan ...?

Diaephi

Heeft gisteren aardig wat stemmen gehad en het lijkt me best handig voor de cults om op de wolf te stemmen voor burgemeester. Om duidelijk te maken dat ze bij hem horen. Zijn stemmen kwamen bovendien wat uit het niets, terwijl Tremendes zwaar campagne gevoerd heeft.

katje pls

stemmen ? dit is pas de eerste stemronde, dit komt pas uit het niks. ik ben burger vriend

Waarom op trem gaan? Lijkt me dat we eerst meer zekerheid willen voordat we diegene met een dubbele stem eruit werken?

katje pls

stemmen ? dit is pas de eerste stemronde, dit komt pas uit het niks. ik ben burger vriend

stemmen om jou burgemeester te maken bedoelt hij...

zit wel iets in in die redenering moet ik zeggen, maar het kan ook zijn dat ze dit expres niet gedaan hebben. want dat zou alle cults aan elkaar linken dan direct, lijkt mij iets te obvious.

Drukke dag gehad.. moet even bijlezen..

vind het maar verdacht hoe rap de aandacht die tremendes had gevestigd op orgineel weg gaat door 1 post van fabula...

maar ben er nog niet volledig uit dus mijn stem komt later vanavond nog

Maar ja, wat dan ...?

Diaephi

ik vind dat fabula het speelt zoals een wolf het moet spelen. veel reageren, niet met beschuldigingen afkomen en veel proberen te weerleggen zodat je achteraf altijd kan zeggen: maar kijk, hier verdedigde ik hem!

zou graag wachten tot je ook je stem post, fabula, maar dat gaat waarschijnlijk te laat zijn om daarna nog mensen op jou mee te krijgen.

fabulaActaEst

in be4 mathematisch onzeker omdat hij vorige game de wolf was

Waarom op trem gaan? Lijkt me dat we eerst meer zekerheid willen voordat we diegene met een dubbele stem eruit werken?

Hehe gelukkig zijn er een paar wakker. Neig ook om mee te geen met fb maar kies toch om Alley te volgen.

Ik switch naar Diaephi

Terug
Naar boven