Jorgyboy
Huge Freak
- Waardering
- 1.123
- Lengte
- 1m75
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zoals gezegd, wil ik Tremendes er nog niet uit.
Over hem ben ik meer zeker dan van Diaephi, dus ik ga voor Diaephi.
Voorlopig ga ik voor pleurklaat
Welke burger zou in godsnaam RIP in pies gaan zeggen bij het doden van een cult in de eerste ronde?!

10tremendes 40
lloydatoni 22
diaephi 20
sanca 17
Jorgyboy 17
Stefanovich 16
FabulaActaEst 14
orgineel 13
Punjab 13
Pleurklaat 12
IMBAatwork 12
Alley Cat 11
HillR 11
Penose10
fitness beginer 8
Krimlo 6
Jaap ja 2
wauter 1
Ja. Blijft zijn eerste game toch?
Wat is Tremendes ziekelijk actief?
Ach had even tijd afgelopen dagen en had er zin an..Uit wrok vanwege een eerder spel op iemand stemmen, je hoort er duidelijk al helemaal bij.Ik voel meer bij het punt wat FB inneemt mbt Fabula..
Nu koester ik sws nog wat wrok tegen Fabula vanwege de vorige game.. Ik sluit me aan bij FB.
FabulaActaEst

Omdat het bij mijn weten tussen hem en Tremendes gaat.
Als ik moet kiezen, ga ik voor Diaephi. Tremendes is volgens mij goed, of zo lijkt het toch uit het spelgedrag en de stemming van vorige dag.
Diaephi heb ik helemaal geen idee van, maar ik zie liever hem sterven dan Tremendes. Al hebben we wel een groter graf nodig dan... hmm.

Omdat het bij mijn weten tussen hem en Tremendes gaat.
Als ik moet kiezen, ga ik voor Diaephi. Tremendes is volgens mij goed, of zo lijkt het toch uit het spelgedrag en de stemming van vorige dag.
Diaephi heb ik helemaal geen idee van, maar ik zie liever hem sterven dan Tremendes. Al hebben we wel een groter graf nodig dan... hmm.
Ik voel meer bij het punt wat FB inneemt mbt Fabula..
Nu koester ik sws nog wat wrok tegen Fabula vanwege de vorige game.. Ik sluit me aan bij FB.
FabulaActaEst
.Diaephi heb ik helemaal geen idee van, maar ik zie liever hem sterven dan Tremendes. Al hebben we wel een groter graf nodig dan... hmm.

zou graag wachten tot je ook je stem post, fabula, maar dat gaat waarschijnlijk te laat zijn om daarna nog mensen op jou mee te krijgen.
fabulaActaEst
in be4 mathematisch onzeker omdat hij vorige game de wolf was
.ik vind dat fabula het speelt zoals een wolf het moet spelen. veel reageren, niet met beschuldigingen afkomen en veel proberen te weerleggen zodat je achteraf altijd kan zeggen: maar kijk, hier verdedigde ik hem!
s
stemmen kan nog tot 10 uur
vriendelijke groet,
zoon van god (Zyzz)

gvd ben ff trainen en ben al dood zie ik
good job cults, onthou goed wie de stemming naar mij veranderd heeft vrienden
---------- Toegevoegd om 21:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:04 ----------
owh nog niet dood dus, hmmmm
gister was stemming tot 9 toch
ik zweer op mijn dikke buik dat ik burger ben