- Waardering
- 6.352
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar wat dan?Thx fb. Lekker rustig is het nu, dalijk als ik dood ben is het plots wow culttrein
Geen slechte theorie man
Veel succes verder met het spel.
Alweer de eerste dag dood![]()

Ik denk juist dat Diaephi wel goed is.. maar we zullen het zo wel gaan zien. Vind je punt wel sterk. Denk dat ik met mijn stem op Fabula wel aardig in de goede richting zit.
?Eerste dag meteen een cult eruit, heb ik zo slecht gespeeld?

.mooi hoe je me mijn wedstrijd van zaterdag in het verhaal implementeerdnice 1
mooi hoe je me mijn wedstrijd van zaterdag in het verhaal implementeerdnice 1

was grapjeje was dus burger? vraag me af waarom je dan zegt dat je slecht gespeeld hebt omdat er al een cult uitligt in dag 1...
Nee jo kan ik om lachen, zie facebook chat btw
Een bewogen eerste dag waar de meeste burgers meehelpen met de wederopbouw van het ooit o zo mooie Modsbroek. Enige wat er in gekomen is van de Erfenis van onze dode maar geliefde Penose, wat de de kamers die hij verhuurd en de inhoud ervan zijn in de mooiste buurt van 020. Iets waar onze nieuwe Burgemeester niet meer dan genoeg van kan krijgen.
Vele theorieën worden al uitgewisseld maar weinig is voldoende om maar ergens burgers mee te krijgen of een touw aan vast te kunnen knopen zonder enige logica. Men zit er eigenlijk overal volledig naast. Maar er moest gestemd worden deze dag. Door het vele gebruik van de nodige tren en clen is er altijd al met een schuin oog gekeken naar de true natty bodydildoer van de stad. En ook nog lijdend aan het nodige overgewicht, het zit hem niet mee.
De executie methode was eigenlijk in weze vrij makkelijk. Deelname aan een sterkste man wedstrijd waar meer conditie nodig voor was dan kracht was al genoeg om hem te laten smeken voor het verlossende schot.
Diaephi is overleden aan maagzuur, wonderbaarlijk paste hij in de kist.
hij was maar een burger
De nacht gaat nu in en alle nachtrollen mogen hun ding doen tot 9 uur in de morgen