MuscleMeat

Breaking News Weerwolf game 30: Dood en verderf in Modsbroek.

Epic hoe er zovelen ineens zonder reden switchen naar Diaephi

Hoop dat er iemand al een lijstje klaar heeft om de namen van de cults op te schrijven die nu op mij stemmen

---------- Toegevoegd om 21:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:19 ----------

en plots is het verdacht stil omdat de stemmen goed staan :roflol:

alley cat begon, dan tremendes (kan zijn om zichzelf te redden), dan jorgy (vind ik nog het meest verdacht, omdat hij schijnbaar goede argumenten aanhaalt, hij kan zijn stem 'verantwoorden') en dan stef (not sure if retarded cult or citizen).

voila, dat is je lijstje diaephi, correct me if wrong, heb het even gemaakt tijdens de rust van bayern-real en ik weet hoe hard mensen opgaan in lijstjes (jorgy's lijstje vorig spel voor de mensen die het niet begrijpen)

Thx fb. Lekker rustig is het nu, dalijk als ik dood ben is het plots wow culttrein

aanvulling: de stemming op diaephi is op gang gebracht door alley nadat tremendes veel stemmen had. nu is tremendes burgemeester en de cults zullen ook wel denken dat hij goed is. aangezien de jager elke nacht zal waken bij tremendes, zal de wolf hem niet kunnen doden en moeten de cults tremendes dus uitschakelen.
denk dat daarom de cults maar al te graag tremendes eruit wilden.
in mijn lijstje staan ook jorgy en stef, die beiden op elkaar stemden, wat dus maakt dat ze niet beiden cults zijn. tremendes lijkt mij de goeie burgemeester en alley cat zou als cult de stemming nooit van tremendes wegtrekken.

denk dus dat het eerder burgers zijn die op diaephi stemmen nu omdat ze bang zijn hun burgemeester te verliezen.

de echte cults lijken mij aanwezig te zijn bij de stemming op tremendes. dit zijn pleurklaat, fabula en diaephi zelf. diaephi's rol weten waarschijnlijk rap, maar dat kan ook gewoon een 'verdwaalde burger' zijn. pleurklaat en fabula lijken mij dus de culttrein te zijn en zeker fabula wil ik er zo rap mogelijk uit.

Geen slechte theorie man

Veel succes verder met het spel.

Alweer de eerste dag dood :roflol:

Ik denk juist dat Diaephi wel goed is.. maar we zullen het zo wel gaan zien. Vind je punt wel sterk. Denk dat ik met mijn stem op Fabula wel aardig in de goede richting zit.

• Topic Starter Topic Starter
de eerste dag is om nu

verhaal zal er zo aan komen

Ik denk juist dat Diaephi wel goed is.. maar we zullen het zo wel gaan zien. Vind je punt wel sterk. Denk dat ik met mijn stem op Fabula wel aardig in de goede richting zit.

Of je bent een cult/wolf die lekker op iemand anders stemt omdat de burgers op elkaar stemmen, tremendes dn ik

---------- Toegevoegd om 22:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:02 ----------

Eerste dag meteen een cult eruit, heb ik zo slecht gespeeld :roflol: ?

Eerste dag meteen een cult eruit, heb ik zo slecht gespeeld :roflol: ?

als je cult bent moet ik toegeven dat je het op het laatst heel goed gespeeld hebt nog, ik geloofde je volledig dat je burger was.

nu als je cult bent wordt mijn theorie over fabula en pleurklaat alleen maar versterkt :)

• Topic Starter Topic Starter
verhaal dag 2. The survival of the fattest.

Een bewogen eerste dag waar de meeste burgers meehelpen met de wederopbouw van het ooit o zo mooie Modsbroek. Enige wat er in gekomen is van de Erfenis van onze dode maar geliefde Penose, wat de de kamers die hij verhuurd en de inhoud ervan zijn in de mooiste buurt van 020. Iets waar onze nieuwe Burgemeester niet meer dan genoeg van kan krijgen.

Vele theorieën worden al uitgewisseld maar weinig is voldoende om maar ergens burgers mee te krijgen of een touw aan vast te kunnen knopen zonder enige logica. Men zit er eigenlijk overal volledig naast. Maar er moest gestemd worden deze dag. Door het vele gebruik van de nodige tren en clen is er altijd al met een schuin oog gekeken naar de true natty bodydildoer van de stad. En ook nog lijdend aan het nodige overgewicht, het zit hem niet mee :(.

De executie methode was eigenlijk in weze vrij makkelijk. Deelname aan een sterkste man wedstrijd waar meer conditie nodig voor was dan kracht was al genoeg om hem te laten smeken voor het verlossende schot.

Diaephi is overleden aan maagzuur, wonderbaarlijk paste hij in de kist.

hij was maar een burger

De nacht gaat nu in en alle nachtrollen mogen hun ding doen tot 9 uur in de morgen

mooi hoe je me mijn wedstrijd van zaterdag in het verhaal implementeerd :roflol: nice 1

Een bewogen eerste dag waar de meeste burgers meehelpen met de wederopbouw van het ooit o zo mooie Modsbroek. Enige wat er in gekomen is van de Erfenis van onze dode maar geliefde Penose, wat de de kamers die hij verhuurd en de inhoud ervan zijn in de mooiste buurt van 020. Iets waar onze nieuwe Burgemeester niet meer dan genoeg van kan krijgen.

Vele theorieën worden al uitgewisseld maar weinig is voldoende om maar ergens burgers mee te krijgen of een touw aan vast te kunnen knopen zonder enige logica. Men zit er eigenlijk overal volledig naast. Maar er moest gestemd worden deze dag. Door het vele gebruik van de nodige tren en clen is er altijd al met een schuin oog gekeken naar de true natty bodydildoer van de stad. En ook nog lijdend aan het nodige overgewicht, het zit hem niet mee :(.

De executie methode was eigenlijk in weze vrij makkelijk. Deelname aan een sterkste man wedstrijd waar meer conditie nodig voor was dan kracht was al genoeg om hem te laten smeken voor het verlossende schot.

Diaephi is overleden aan maagzuur, wonderbaarlijk paste hij in de kist.

hij was maar een burger

De nacht gaat nu in en alle nachtrollen mogen hun ding doen tot 9 uur in de morgen

Damn Diaephi..lullo.

Jager ben je wakker?

Terug
Naar boven